zamówienie na:

Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w drodze dojazdowej działka nr ew. 8287 przy ul. Marii Grochowskiej w Mińsku Mazowieckim - Etap I

zamawiający: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o.
tryb zamówienia: zamówienie z wolnej ręki
nr sprawy: JRP.272.2.2019
wartość: powyżej 30 000 Euro
termin składania ofert: 7 lutego 2019  10:00
wynik postępowania: Przedsiębiorstwo Inżynierii Sanitarnej MK-INSTAL s.c. z siedzibą przy ul. Warszawskiej 146/8; 05-300 Mińsk Mazowiecki. Cena brutto oferty po negocjacjach wyniosła 57 810,00 zł.  





OGŁOSZENIE
 
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Józefa Mireckiego 20, 05-300 Mińsk Mazowiecki informuje o zamiarze zawarcia umowy na roboty budowlane pn. „Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w drodze dojazdowej działka nr ew. 8287 przy ul. Marii Grochowskiej w Mińsku Mazowieckim – Etap I” z wykonawcą wybranym w trybie z wolnej ręki w zamówieniu prowadzonym w oparciu o Regulamin udzielania zamówień sektorowych w Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Mińsku Mazowieckim, dla postępowań powyżej 30 000 euro.  
 
I. Zamawiający.
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o.
ul. Józefa Mireckiego 20, 05-300 Mińsk Mazowiecki
gm. Mińsk Mazowiecki, powiat miński, woj. mazowieckie
strona internetowa:  www.pwikminsk.pl, www.bip.pwikminsk.pl
tel./faks: /25/ 758 58 60, e-mail: biuro@pwikminsk.pl
 
II. Przedmiot oraz zakres zamówienia.
1. Opis ogólny przedmiotu zamówienia.
Roboty budowlane obejmują budowę sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej w drodze publicznej ul. Marii Grochowskiej oraz częściowo w drodze dojazdowej działka nr ew. 8287 w Mińsku Mazowieckim. Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej ma na celu zaspokoić potrzeby przyłączeniowe mieszkańców posesji zlokalizowanych wzdłuż drogi wewnętrznej opisanej działką nr ewid. 8287. Jednocześnie trwające roboty związane z rozbudową drogi gminnej ulicy Marii Grochowskiej oraz ulicy Hipolita Konopki wymuszają niezwłoczną realizację robót sieciowych poza zakres zaprojektowanego utwardzenia drogi.
2. Opis przedmiotu zamówienia według kodów Wspólnego Słownika Zamówień.
45231300-8:Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków.
3. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia.
3.1.    Budowa sieci wodociągowej w niżej wymienionym zakresie:
· budowa odcinka sieci wodociągowej z rur PE100RC (SDR 17) PN 10 o średnicy DN 110 mm na długości L=77,20 mb;
· wykonanie sieci wodociągowej metodą wykopu otwartego z zasypaniem wykopu gruntem piaszczystym zagęszczonym;
· montaż węzła połączeniowego w ul. Marii Grochowskiej na trójnik żeliwny kołnierzowy z zasuwą odcinającą na odejściu o średnicy DN 100 mm – 1 szt. Lokalizację zasuwy oznaczyć tabliczką z tworzywa sztucznego z wpinaną numeracją podaną przez zamawiającego.
· na sieci wodociągowej zastosować zasuwy równoprzelotowe kołnierzowe z miękkim uszczelnieniem, klucz w obudowie teleskopowej, obsadzone w skrzynkach ulicznych żeliwnych o średnicy 190 mm na płytach podkładowych. Lokalizację zasuw oznaczyć tabliczkami z tworzywa sztucznego z wpinaną numeracją podaną przez zamawiającego;
· sieć wodociągową zakończyć hydrantem typu nadziemnego z żeliwa sferoidalnego o średnicy DN 80 mm na odejściu z zasuwą odcinającą DN 80 mm – 1 kpl. Lokalizację hydrantu i zasuwy oznaczyć tabliczką z tworzywa sztucznego z wpinaną numeracją podaną przez zamawiającego.
· wymagane uzbrojenie sieci wodociągowej w armaturę i kształtki wodociągowe kołnierzowe z żeliwa sferoidalnego oraz kształtki z PE klasy PE100 SDR 17. Połączenia PE/żeliwo przy zastosowaniu tulei PE z kołnierzem;
· wzmocnienia elementów sieci wodociągowej przy użyciu bloków oporowych i podporowych;
· średnia głębokość ułożenia przewodów wodociągowych wynosi hz=1,70 m p.p.t.;
· roboty budowlane prowadzone będą w pasie drogi gminnej ulicy Marii Grochowskiej oraz wewnętrznej drogi dojazdowej opisanej działką nr ew. 8287. Zajęcie pasa drogowego oraz warunki odtworzenia nawierzchni drogowych zgodnie z decyzją Burmistrza Miasta Mińsk Mazowiecki GK.7230.1.23.2018 z dnia 21 lutego 2018.
3.2.    Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w niżej wymienionym zakresie:
· budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur kanalizacyjnych PVC-U litych klasy SN 8 o średnicy DN 200 mm na długości L= 64,90 mb łączone na uszczelki gumowe;
· montaż na włączeniu do sieci kanalizacyjnej studni rewizyjnej z kręgów betowych łączonych na uszczelkami gumowe o średnicy Dw=1,2 m – 1 szt. w ul. Marii Grochowskiej przykryta płytą żelbetową z włazem żeliwnym średnicy 600 mm klasy D-400;
· montaż studni rewizyjnych z tworzywa sztucznego o średnicy 425 mm o zakończeniu teleskopowym z włazem żeliwnym klasy D-400 - 2 szt.. Studzienki rewizyjne z kinetami zbiorczymi;
· wykonanie sieci kanalizacyjnej metodą wykopu otwartego przy uwzględnieniu zasypki wykopu gruntem piaszczystym zagęszczonym;
· roboty budowlane prowadzone będą w pasie drogi gminnej ulicy Marii Grochowskiej oraz wewnętrznej drogi dojazdowej opisanej działką nr ew. 8287. Zajęcie pasa drogowego oraz warunki odtworzenia nawierzchni drogowych zgodnie z decyzją Burmistrza Miasta Mińsk Mazowiecki GK.7230.1.23.2018 z dnia 21 lutego 2018.
4. Wymagania dodatkowe w zakresie budowy sieci.
4.1. Wykonawca przyjmie na siebie zobowiązanie składania wniosków materiałowych do zatwierdzenia przez inwestora na co najmniej 1 tydzień przed terminem wbudowania materiału.
4.2. Wykonawca opracuje projekt zabezpieczenia wykopów na czas prowadzenia robót oraz dotrzyma warunków wynikających z decyzji zajęcia pasa drogowego, w tym również poniesie kary wynikające z nie dotrzymania warunków tej decyzji.
4.3. Wykonawca sieć wodociągową podda w obecności przedstawiciela zamawiającego próbie ciśnieniowej.
4.4. Sieć wodociągowa poddana zostanie badaniom bakteriologicznym wody w akredytowanym laboratorium wraz z uzyskaniem przez wykonawcę decyzji oceny higienicznej z Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Mińsku Mazowieckim.
4.5. Wykonawca sporządzi Plan Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia.
4.6. Wykonawca przed przystąpieniem do robót budowlanych dokona geodezyjnego wytyczenia trasy sieci wodociągowej oraz sieci kanalizacji sanitarnej. Oryginał szkicu tyczenia geodezyjnego zostanie przekazany Zamawiającemu.
4.7. Wykonawca zobowiązuje się wykonać geodezyjną inwentaryzację powykonawczą sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej.
4.8. Wykonawca sporządzi dokumentację powykonawczą w wersji papierowej w 1 egzemplarzu.
4.9. Roboty budowlane składające się na przedmiot zamówienia należy wykonać z należytą starannością, zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót.
4.10. Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia muszą być fabrycznie nowe i odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu, stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.
4.11. W przypadku użycia w dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej wskazania w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaków towarowych lub pochodzenia, Zamawiający zgodnie z Regulaminem, dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania materiałowe w ogólnie dostępnych źródeł, katalogach, stronach  internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania technicznego. Posługiwanie się nazwami producentów (produktów) ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów (np. atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne) potwierdzających, że oferowane przez Wykonawcę produkty odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. Powyższe dokumenty będą podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji „równoważników” lub odrzuceniu oferty z powodu ich „nierównoważności”.
5. W cenie ofertowej należy ująć:
5.1. Koszty zajęcie pasa drogowego na czas prowadzenia robót, w tym kar wynikających z przekroczenia terminu i powierzchni zajmowanej drogi.
5.2. Koszty odtworzenia nawierzchni drogowych oraz terenów nieutwardzonych.
5.3. Koszty uzyskania w zakresie sieci wodociągowej decyzji oceny higienicznej Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Mińsku Mazowieckim.
5.4. Koszty obsługi geodezyjnej.
5.5. Koszty geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
5.6. Koszty opracowania dokumentacji powykonawczej.
5.7. Koszty zużytej energii elektrycznej i wody dla potrzeb budowy.
5.8. Koszty zabezpieczenia zaplecza socjalnego i składowania materiału.
5.9. Koszty wywozu urobku z wykopów, gruzu i odpadów.
6. Szczegółowy zakres robót zawiera.
6.1. Projekt budowlany „Sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w drodze dojazdowej działka nr ew. 8287 przy ul. Marii Grochowskiej w Mińsku Mazowieckim
6.2. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót.
 
III. Uzasadnienie wyboru trybu zamówienia z wolnej ręki.
Zamówienie prowadzone  jest w trybie zamówienia z wolnej ręki o wartości powyżej 30 000 Euro - zamówienie sektorowe. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Regulaminem Udzielania Zamówień Sektorowych Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Mińsku Mazowieckim, dla postępowań powyżej 30 000 euro zwany dalej Regulaminem.
Tryb zamówienia z wolnej ręki wszczęty został w oparciu o pkt. 8.7. ppkt. 8.7.3. 2) Regulaminu ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielania zamówienia. Pilny charakter wykonania odcinków sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej wynika z prowadzonych robót drogowych związanych z zadaniem inwestycyjnym rozbudowy drogi gminnej ulicy Marii Grochowskiej oraz ulicy Hipolita Konopki (pismo WI.7013.9.2018 z dnia 23.01.2019r. Burmistrza Miasta Mińsk Mazowiecki).   
 
IV. Nazwa oraz adres wykonawcy, któremu zamawiający zamierza udzielić zamówienia.
Przedsiębiorstwo Inżynierii Sanitarnej
MK-INSTAL s.c.
ul. Warszawska 146/8
05-300 Mińsk Mazowiecki


metryczka


Opublikował: Grzegorz Komuda (31 stycznia 2019, 13:43:45)

Ostatnia zmiana: Grzegorz Komuda (20 lutego 2019, 12:30:46)
Zmieniono: Wynik postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 891