zamówienie na:

Modernizacja stacji uzdatniania wody "Kędzierak" przy ul. Kołbielskiej w Mińsku Mazowieckim

zamawiający: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Mińsku Mazowieckim
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy: JRP.272.25.2018
wartość: powyżej 30 000 euro
termin składania ofert: 22 lutego 2019  12:00
przyczyna unieważnienia: unieważnienie postępowania na podstawie punktu 18.1 lit.b) Regulaminu udzielania zamówień sektorowych  





Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania:
 
„MODERNIZACJA STACJI UZDATNIANIA WODY „KĘDZIERAK”                  
  PRZY UL. KOŁBIELSKIEJ W MIŃSKU MAZOWIECKIM”
realizowanego w ramach projektu:
 „STWORZENIE INNOWACYJNEGO SYSTEMU GOSPODARKI OSADOWEJ
I UZDATNIANIA WODY DLA POTRZEB AGLOMERACJI MIŃSK MAZOWIECKI”
Projekt W dofinansowaniu Ze środków unii europejskiej w ramach PROGRAMU OPERACYJNEGO INFRASTRUKTURA I ŚRODOWISKO 2014-2020; OŚ PRIORYTETOWA II – OCHRONA ŚRODOWISKA, W TYM ADAPTACJA DO ZMIAN KLIMATU; DZIAŁANIE 2.3 GOSPODARKA WODNO-ŚCIEKOWA W AGLOMERACJACH.
 
 
1.Nazwa i adres Zamawiającego
  Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Mińsku Mazowieckim
  Adres: ul. Józefa Mireckiego 20, 05-300 Mińsk Mazowiecki
  gm. Mińsk Mazowiecki, powiat miński, woj. mazowieckie
  Tel.:  (25) 758 58 60, Fax: (25) 758 58 60
  NIP:  822-000-37-89, REGON: 110084530
  WWW: http://bip.pwikminsk.pl/,  http://www.pwikminsk.pl/
  E-mail: biuro@pwikminsk.pl 
2.   Tryb udzielania zamówienia
Niniejsza specyfikacja istotnych warunków zamówienia zawiera informacje i wytyczne dla Wykonawców ubiegających się o uzyskanie zamówienia prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 30 000 Euro – zamówienie sektorowe.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia opracowano na podstawie Regulaminu Udzielania Zamówień Sektorowych w Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Mińsku Mazowieckim powyżej 30 000 euro.
Do niniejszego postępowania nie ma zastosowania procedura odwoławcza w rozumieniu ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wszelkie zarzuty i skargi dotyczące postępowania będą rozpatrywane przez Zarząd Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o.                w  Mińsku Mazowieckim.
 
3.   Ogólny opis przedmiotu zamówienia
 
1.1.   Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: "Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody "Kędzierak" przy ul. Kołbielskiej w Mińsku Mazowieckim" realizowanego w ramach projektu pn.: "Stworzenie innowacyjnego systemu gospodarki osadowej i uzdatniania wody dla potrzeb aglomeracji Mińsk Mazowiecki".
Kontrakt realizowany będzie zgodnie z Warunkami Kontraktowymi dla Urządzeń oraz Projektowania i Budowy dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robót inżynieryjnych i budowlanych projektowanych przez Wykonawcę - FIDIC "żółty", wydanie angielsko-polskie niezmienione 2008 z erratą (tłumaczenie 1. wydania 1999).
 
3.2.  Zakres prac:

    I. Opracowanie dokumentacji  projektowej wraz z uzyskaniem wymaganych uzgodnień, opinii, zezwoleń, decyzji i dokonaniem zgłoszeń, w tym:
·    sporządzenie projektu wstępnego i uzyskanie dla niego akceptacji Zamawiającego,
·     sporządzenie projektu budowlanego i uzyskanie dla niego wynikających                         z przepisów opinii, uzgodnień i pozwoleń wraz z pozwoleniem na budowę,
·         sporządzenie projektów wykonawczych, w tym wszystkich niezbędnych projektów branżowych.
 
        II. Prace objęte modernizacją SUW "Kędzierak":
·         wymiana pomp w istniejących studniach głębinowych wraz zorurowaniem                      i armaturą, wymiana ogrodzeń i ram wjazdowych na teren studni na nowe,
·         renowacja bezwykopowa odcinków rurociągów tłocznych biegnących                          z istniejących studni głębinowych do SUW,
·         montaż nowego układu napowietrzania,
·         wymiana systemu uzdatniania wody,
·         przebudowa istniejącego budynku SUW,
·         wymiana istniejących rurociągów technologicznych na hali filtrów,
·         przebudowa i rozbudowa rurociągów technologicznych międzyobiektowych,
·         modernizacja istniejącego zbiornika wody czystej,
·         budowa nowego zbiornika wody czystej,
·         wymiana istniejącego osuszacza powietrza na osuszacz z pompą ciepła,
·         budowa nowego przyłącza kanalizacji sanitarnej,
·         likwidacja bezodpływowego zbiornika na nieczystości ciekłe,
·         przebudowa istniejących dróg wewnętrznych oraz parkingów i placów na terenie SUW,
·         wymiana ogrodzenia wokół terenu SUW.
 
4. Miejsce i termin składania ofert
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, pod adresem:
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Mińsku Mazowieckim
ul. Józefa Mireckiego 20
05-300 Mińsk Mazowiecki
Sala Obsługi Klienta
       Termin składania ofert upływa dnia 23.01.2019r. godzina 12:00;
 
 
 
5. Miejsce oraz termin otwarcia ofert
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 23.01.2019r. o godzinie 12.05 na Sali Konferencyjnej
w Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Mińsku Mazowieckim
ul. Józefa Mireckiego 20
05-300 Mińsk Mazowiecki
 
6.  Termin związania ofertą
 
       6.1. Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
 
       6.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość, w uzasadnionych przypadkach, przed upływem terminu związania ofertą, jednorazowego zwrócenia się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 30 dni.
 
 
       6.3. Zgoda Wykonawcy na przedłużenie okresu związania ofertą jest dopuszczalna tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
 
7. Kryteria oceny ofert
 
7.1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które:
  7.1.1. zostaną złożone przez Wykonawców nie wykluczonych przez Zamawiającego                    z niniejszego postępowania; 
 
  7.1.2. nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego.
   7.2. Całościowa Ocena Oferty będzie obejmować 2 oceny składowe:
 
  7.2.1. Ocena ceny oferty
 
  7.2.2. Ocena okresu gwarancji
 
   7.3. Sposób oceny ofert
  Dla każdej z ocen składowych Wykonawca może uzyskać maksymalnie dla:
 
  7.3.1. Oceny ceny oferty – 100 punktów
  7.3.2. Oceny okresu gwarancji– 100 punktów
 
Ocena całościowa (P) zostanie dokonana na podstawie ocen składowych opisanych powyżej, za którą łącznie oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów, przy użyciu odpowiednich wag procentowych. Poszczególnym ocenom składowym przypisano poniższe wagi procentowe:
                 
                 a) Waga dla oceny ceny oferty – 80%
 
                 b) Waga dla oceny okresu gwarancji (serwisu gwarancyjnego) – 20%
 
                  7.4. Kryterium cena - (C)
Oferta najtańsza otrzyma maksymalną ilość punktów Cmax=100 pkt,
a pozostałe wg. wzoru:
 
C=[cena brutto oferty najtańszej/cena brutto oferty badanej]x 100
 
                   7.5. Kryterium okres  gwarancji (serwisu gwarancyjnego) - (G)
Okres gwarancji dla danej oferty według deklaracji w pkt. 3 Formularza Oferty.
Najkrótszy okres gwarancji wynosi 36 miesiące, a najdłuższy okres gwarancji wynosi 60 miesięcy. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 60 miesięcy zostaną przyporządkowane punkty w ilość równej jak dla gwarancji 60 miesięcy.
Oferta z okresem gwarancji większej lub równej 60 miesięcy otrzyma G max= 100 pkt.
W przypadku braku podania  okresu gwarancji w formularzu ofertowym, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie pkt. 6.8. Regulaminu.
 
              G   =    [60/okres gwarancyjny oferty badanej] x 100
 
7.6. Ostateczna ilość punktów P w ramach oceny całościowej, przyznanych ofercie każdego z Wykonawców, obliczona zostanie na podstawie poniższego wzoru:
P=C x 80% + G x 20%
7.7. Wszelkie obliczenia będą wykonywane z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.
 
7.8. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą łączną liczę punktów P spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
 
7.9. Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans kryterium C, G Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną.
 
7.10. Zamówienie zostanie udzielone wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą.
 
8. Opis sposobu obliczenia ceny   
 
8.1. Cena określona w ofercie Wykonawcy będzie rozumiana  jako wynagrodzenie  o charakterze ryczałtowym  w rozumieniu art. 632 Kodeksu cywilnego, z zastrzeżeniem możliwości dokonywania zmian zgodnie z zapisami pkt 25 IDW.
 
      8.2.  Cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia nieujęte w  Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, a bez których nie można wykonać zamówienia. Będą to m.in. koszty:
 
·         Wszelkich robót przygotowawczych;
·         Prac porządkowych;
·         Zagospodarowani placu budowy;
·         Utrzymania zaplecza budowy;
·         Dozorowania budowy;
·         Wywozu nadmiaru gruntu;
·         Sporządzenia planu BIOZ;
·         Projektu organizacji robót, dróg tymczasowych i kosztów dostępu, dojazdów do terenu budowy;
·         Innych czynności niezbędnych do wykonywania przedmiotu zamówienia.
 
        8.3.   Zastosowanie przez Wykonawcę stawki podatku VAT niezgodnej z obowiązującymi przepisami, Zamawiający potraktuje jako błąd w obliczeniu ceny, co spowoduje odrzucenie oferty. Prawidłowe ustalenie podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy.
 
       8.4.   Wszystkie wartości podane w formularzu ofertowym powinny być liczone w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się, a końcówki 0,5 grosza i wyższe zaokrągla się do 1 grosza) w rozumieniu ustawy z dnia 5 lipca 2001 r. o cenach (Dz.U. Nr 97, poz. 1050 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. o denominacji złotego (Dz.U. Nr 84, poz. 386 z późn. zm.).
 
       8.5.  Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego Zamawiającego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług (w zakresie dotyczącym wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów) Zamawiający dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami.  Czynności Zamawiającego mają na celu zapewnienie dokonania prawidłowej oceny. Za oczywiste omyłki rachunkowe Zamawiający uzna, w szczególności, następujące przypadki:
 
             8.5.1. W przypadku rozbieżności pomiędzy sumą netto poszczególnych pozycji Wykazu Cen, a podaną ceną oferty netto Zamawiający przyjmie, że prawidłowa jest suma poszczególnych elementów i na tej podstawie poprawi cenę oferty netto, wynikającą z niej kwotę podatku VAT oraz cenę brutto oferty;
 
       8.6.   Ceną oferty jest kwota wymieniona w Formularzu Oferty z uwzględnieniem zmian wynikających z poprawy ewentualnych omyłek rachunkowych.
 
       8.7.   Sposób zapłaty i rozliczenia za realizację niniejszego zamówienia, określone zostały w części II i IV niniejszej SIWZ tj. wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz Preambule do Wykazu Cen.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
nieaktualna Część I Instrukcja Dla Wykonawców.pdf (12165kB) pdf
Załącznik nr 1 do SIWZ formularz ofertowy.pdf (1370kB) pdf
Załącznik nr 1a do SIWZ.pdf (1295kB) pdf
Załącznik nr 2 do SIWZ.pdf (312kB) pdf
Załącznik nr 3 do SIWZ.pdf (870kB) pdf
Załącznik nr 4 do SIWZ.pdf (506kB) pdf
Załącznik nr 5 do SIWZ.pdf (299kB) pdf
Załącznik nr 6 do SIWZ.pdf (440kB) pdf
Załącznik nr 7 do SIWZ.pdf (411kB) pdf
Załącznik nr 8 do SIWZ.pdf (428kB) pdf
Część II wzór umowy.pdf (15762kB) pdf
PFU część I przedmiot zamówienia.pdf (10857kB) pdf
PFU część II WWIORB.pdf (13222kB) pdf
Część IV Wykaz Cen.pdf (1908kB) pdf
Rysunki Technologia:
Rys.1 Plan sytuacyjny terenu SUW.pdf (3123kB) pdf
Rys. 2 Plan sytuacyjny infrastruktura SUW cz.1.pdf (9486kB) pdf
Rys. 3 Plan sytuacyjny infrastruktura SUW cz.2.pdf (1500kB) pdf
Rys.4 Rzut technologiczny.pdf (820kB) pdf
Rys.5 Rzut piętra budynku SUW.pdf (305kB) pdf
Rys.6 Przekrój A-A.pdf (442kB) pdf
Rys.7 Przekrój B-B.pdf (369kB) pdf
Rys.8 Schemat technologiczny.pdf (740kB) pdf
Rysunki Konstrukcja:
Rys.K1 Rzut zbiornika wody czystej.pdf (303kB) pdf
Rys.K2 Przekrój zbiornika wody czystej.pdf (323kB) pdf
Rysunki Drogi:
Rys.D1 Drogi teren SUW.pdf (1978kB) pdf
Rys. D2 Przekroje drogowe.pdf (144kB) pdf
Rysunki Elektryka:
E1_A3.pdf (117kB) pdf
E2_A0.pdf (234kB) pdf
E3_A3.pdf (184kB) pdf
Decyzja pozwol. wodnopr.pdf (177kB) pdf
badania wody surowej Gliniak studnia głębinowa nr 1.pdf (2487kB) pdf
badania wody surowej Gliniak studnia głębinowa nr 2.pdf (2481kB) pdf
badania wody surowej studnia głębinowa nr 1b.pdf (2462kB) pdf
badania wody surowej studnia głębinowa nr V.pdf (2497kB) pdf
badania wody surowej SUW Kędzierak.pdf (2514kB) pdf
badania wody surowej studnia głębinowa nr IV.pdf (2479kB) pdf
Dokumentacja archiwalna Badań gruntu na terenie SUW
Badania podłoża gruntowego na terenie SUW.pdf (3820kB) pdf
Dokumentacja archiwalna budynku SUW
Balustrada klatki schodowej SUW.pdf (1391kB) pdf
Elewacje SUW.pdf (1275kB) pdf
Fundamenty SUW.pdf (4226kB) pdf
Konstrukcja klatki schodowej SUW.pdf (2328kB) pdf
podstawa dachowa 2 SUW.pdf (379kB) pdf
podstawa dachowa SUW.pdf (387kB) pdf
Przekrój I SUW.pdf (2256kB) pdf
Przekrój II SUW.pdf (1957kB) pdf
Przekrój III SUW.pdf (1957kB) pdf
Rzut dachu SUW.pdf (2354kB) pdf
Rzut piętra SUW.pdf (3512kB) pdf
Rzut przyziemia SUW.pdf (4326kB) pdf
Strop I pietra SUW.pdf (7031kB) pdf
Stropodach budynku SUW.pdf (5417kB) pdf
Dokumentacja archiwalna zbiornika wody czystej
komora zasuw 1 zbiornik wody czystej.pdf (3768kB) pdf
komora zasuw 2 zbiornik wody czystej.pdf (5374kB) pdf
komora zasuw wykaz stali zbrojeniowej zbiornik wody czystej.pdf (1254kB) pdf
konstrukcja zbiornika wody czystej.pdf (5765kB) pdf
płyty wylewane stropodach zbiornik wody czystej.pdf (2011kB) pdf
przekroje elewacja zbiornik wody czystej.pdf (2791kB) pdf
rzuty zbiornik wody czystej.pdf (3526kB) pdf
schody na skarpę zbiornik wody czystej.pdf (1611kB) pdf
ścianka oporowa zbiornik wody czystej.pdf (2359kB) pdf
wykaz stali zbrojeniowej zbiornik wody czystej.pdf (1522kB) pdf
Dokumentacja archiwalna budynku stacji trafo
barierka między transfomatorami stacja trafo.pdf (651kB) pdf
detale stalowe stacja trafo.pdf (1889kB) pdf
drzwi do czerpni i wyrzutni stacja trafo.pdf (2506kB) pdf
fundament pod agregat prądotwórczy stacja trafo.pdf (2389kB) pdf
fundament pod transformator stacja trafo.pdf (974kB) pdf
furtka stacja trafo.pdf (4449kB) pdf
plan rozmieszczenia fundamentów pod urządzenia i kanały stacja trafo.pdf (8989kB) pdf
podstawa dachowa stacja trafo.pdf (1408kB) pdf
rzut przyziemia rzut dachu stacja trafo.pdf (9988kB) pdf
schematy konstrukcyjne stacja trafo.pdf (10083kB) pdf
szczegoły kanałów elektrycznych stacja trafo.pdf (1849kB) pdf
Wyjaśnienie treści SIWZ 11.01.2019r.
wyjaśnienia do SIWZ 11.01.2019r.pdf (1711kB) pdf
Wyjaśnienie treści SIWZ 21.01.2019r.
wyjasnienie treści SIWZ 21.01.2019r.pdf (2818kB) pdf
Zmiana treści SIWZ
zmiana treści SIWZ 21.01.2019.pdf (510kB) pdf
Zmiana terminu otwarcia ofert
zmiana terminu otwarcia ofert 21.01.2019.pdf (323kB) pdf
Aktualizacja IDW
aktualizacja SIWZ IDW 21.01.2019r.pdf (11588kB) pdf
Zmiana terminu otwarcia ofert
ZMIANA TERMINU OTWARCIA OFERT (319kB) pdf
Wyjaśnienia treści SIWZ 06.02.2019r.
Wyjasnienia treści SIWZ 06.02.2019r. (2215kB) pdf
Wyjaśnienia treści SIWZ 14 lutego 2019r.
wyjaśnienia 14 lutego 2019r BIP.pdf (593kB) pdf
Wyjaśnienia treści SIWZ 21 lutego 2019r.
wyjaśnienia 21.02.2019 BIP.pdf (388kB) pdf
Informacja z otwarcia ofert
Informacja z otwarcia ofert 22.02.2019r.pdf (302kB) pdf
Unieważnienie postępowania 01.03.2019r.
unieważnienie postępowania 01.03.2019.pdf (311kB) pdf

metryczka


Odpowiada za treść: Ilona Skwiecińska
Opublikował: Katarzyna Zwierz (18 grudnia 2018, 11:41:55)

Ostatnia zmiana: Ilona Skwiecińska (1 marca 2019, 12:57:37)
Zmieniono: unieważnienie postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 4327