zamówienie na:

Ochrona fizyczna obiektu SUW Mirecki w Mińsku Mazowieckim

zamawiający: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Mińsku Mazowieckim
tryb zamówienia: Przetarg na podstawie art. 138o PZP
nr sprawy: JRP.271.69.2018
wartość: Powyżej 30 000 euro
termin składania ofert: 17 grudnia 2018  10:00
wynik postępowania: Konsalnet Ochrona Sp. z o.o., ul. Jana Kazimierza 55, 01-267 Warszawa, cena za 1 godzinę pracownika ochrony fizycznej z bronią 18.33 zł netto, cena brutto 22.55 zł. Wartość całkowita zamówienia 160 570.80 zł netto, wartość brutto 197 538.00 zł. 




 
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. ul. Józefa Mireckiego 20, 05-300 Mińsk Mazowiecki
 
O G Ł A S Z A 

WSZCZĘCIE POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA 
O WARTOŚCI WYŻSZEJ NIŻ 30 000 EURO I NIEPRZEKRACZAJĄCEJ WYRAŻONEJ 
W ZŁOTYCH RÓWNOWARTOŚCI KWOTY 750 000 EURO, O KTÓREJ MOWA W ART. 138o USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
 
OCHRONA FIZYCZNA OBIEKTU SUW MIRECKI W MIŃSKU MAZOWIECKIM 

I.            Nazwa i adres zamawiającego:
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Mińsku Mazowieckim
ul. Józefa Mireckiego 20, 05-300 Mińsk Mazowiecki
gmina Mińsk Mazowiecki, powiat miński, województwo Mazowieckie
strona internetowa:  www.pwikminsk.pl
tel.: 25 758 58 60, fax: 25 758 58 60 wew. 300
e-mail: biuro@pwikminsk.pl 

II.            Tryb zamówienia:
1.       Zamówienie prowadzone  jest na podstawie art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych – zwane dalej Pzp oraz niniejszego ogłoszenia.
2.       Wartość zamówienia nie przekracza równowartości kwoty określonej w art. 138g Pzp – 750.000 Euro.
3.       Zamawiający udziela zamówienia w sposób przejrzysty, obiektywny i niedyskryminujący.
4.       Ogłoszenie stanowi jednocześnie specyfikację istotnych warunków zamówienia, która będzie służyła Wykonawcy do sporządzenia oferty. 

III.            Miejsce realizacji zamówienia:
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Mińsku Mazowieckim. 

IV.            Przedmiot zamówienia:
1.       Przedmiotem zamówienia jest ochrona fizyczna obiektu SUW MIRECKI (Stacja Uzdatniania Wody w Mińsku Mazowieckim, ul. Józefa Mireckiego 20), tj.:
2.       Kod CPV – 79710000-4 – Usługi ochroniarskie.
1)      Pracownik kwalifikowany ochrony fizycznej z bronią przez całą dobę.
Ilość pracowników – 1.
3.       Główne zadania pracownika ochrony:
1)      Zapewnienie bezpieczeństwa osób i mienia poprzez zapewnienie ochrony przed zamachami przestępczymi tj. kradzieżą, rabunkiem, zniszczeniem i uszkodzeniem, szkodami wynikłymi z awarii technicznych lub zakłóceń porządku publicznego w obiekcie.
2)      Uniemożliwianie wejścia/wyjścia osobom niepowołanym i nieupoważnionym oraz wjazdu/wyjazdu samochodom nieupoważnionym.
3)      Wykonywanie innych zadań związanych z bezpieczeństwem obiektu i ochroną mienia zlecone przez Zamawiającego lub przełożonych ale zgodne z  obowiązującym prawem.
4)      Pracownicy ochrony zobowiązani są do realizacji zadań ochrony w oparciu o wszelkiego rodzaju:
a)       aktualne listy (wykazy osób, firm, samochodów, kluczy, przepustek, itp.) przekazanych przez wyznaczonego przedstawiciela Zamawiającego i na bieżąco aktualizowane przez niego,
b)      wykazy mienia, które dodatkowo na stałe, bądź też czasowo, zostaje przekazane pod nadzór ochrony (informacje takie powinny być przekazane przez Zamawiającego w formie wpisu do książki służby).
c)       Każde zdarzenie łamiące obowiązujące na terenie obiektu zasady, musi być zgłoszone do Zamawiającego).
5)      Pracownik ochrony powinien dbać o czysty i schludny wygląd - umundurowanie powinno być kompletne, identyfikator pracownika ochrony umieszczony/noszony w widocznym miejscu.
6)      Zachowanie pracownika ochrony względem innych osób powinno być uprzejme, ale zarazem zdecydowane i stanowcze.
7)      Pracownik  ochrony powinien punktualne zgłaszać się do pracy (odpowiednio wcześniej w celu zapoznania się z wydarzeniami mającymi miejsce podczas służby zmiany schodzącej oraz w celu odbycia stosownego instruktażu przed jej objęciem)
8)      Przebieg służby powinien być odnotowany w książce służby, z uwzględnieniem szczegółowości i chronologii jej przebiegu.
9)      Pracownik ochrony ma obowiązek poddania się kontroli przełożonych i upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego (dotyczy to również sytuacji, gdy pracownik ochrony jest wezwany do okazania osobistego bagażu oraz wnętrza samochodu).
10)  Pracownik ochrony powinien należycie dbać o powierzony sprzęt, wyznaczone pomieszczenie w którym przebywa, wyposażenie wewnątrz jak i również używanie go zgodnie z jego przeznaczeniem.
11)  Pracownik ochrony pełniący służbę w obiekcie ma obowiązek:
a)       uprzejmie i taktownie odnosić się do klientów/interesantów Zamawiającego,
b)      obserwować klientów/interesantów, ze zwróceniem szczególnej uwagi na osoby, które swoim wyglądem bądź zachowaniem uzasadniają podejrzenie popełnienia przez nie czynu zabronionego,
c)       dokonania ujęcia osób względem, których istnieje pewność dokonania zaboru mienia lub jego uszkodzenia,
d)      obserwować personel, pracowników wychodzących na przerwę lub po zakończonej pracy pod względem możliwości wynoszenia chronionego mienia. Każdorazowy ujawniony przypadek próby wyniesienia winien być zgłoszony Zamawiającemu potwierdzony notatką służbową,
e)       pełnić służbę na posterunku we właściwej postawie (wyprostowana sylwetka, nie opierając się o bramki, ściany, itp.),
f)       znać instrukcję oraz inne regulujące postępowanie w określonych sytuacjach.
12)  Pracownikom ochrony podczas pełnienia służby zabrania się: oddalania się z miejsca służby bez zezwolenia przełożonych, spania na posterunku ochronnym, przyjmowania wizyt rodziny, przyjaciół i znajomych, przebywania na chronionym obiekcie poza wyznaczonymi godzinami pracy, wnoszenia na teren chronionego obiektu alkoholu lub innych środków odurzających oraz spożywania ich podczas pracy, czytania książek, czasopism itp., oglądania telewizji i słuchania radia, korzystania z udostępnionych ochronie telefonów w celach prywatnych, posiadania oraz korzystania z prywatnych telefonów komórkowych podczas wykonywania obowiązków służbowych, opuszczania posterunku bez otrzymania zmiany, przebywania w czasie przerw w miejscach innych niż wyznaczone przez bezpośredniego przełożonego, parkowania samochodów prywatnych na terenie chronionym, wynoszenia lub wywożenia jakiegokolwiek majątku z ochranianego obiektu przyjmowania i przechowywania rzeczy będących własnością interesantów, gości oraz pracowników ochranianego obiektu.
13)  Zadania pracowników ochrony podczas przejmowania służby:
a)       Podjęcie pracy o wyznaczonej godzinie w czystym i regulaminowym umundurowaniu.
b)      Zapoznanie się z wydarzeniami zaistniałymi podczas poprzedniej zmiany i kontynuacja podjętych wcześniej czynności.
c)       Przed rozpoczęciem pracy pracownik ochrony jest zobowiązany do: zapoznania się ze stanem bezpieczeństwa chronionego obiektu, odnotowania faktu przyjęcia obowiązków służbowych w prowadzonym dokumencie potwierdzone podpisem pracownika obejmującego służbę,
14)  wszelkie nieprawidłowości ujawnione podczas przekazania służby muszą być odnotowane w stosownej dokumentacji i zgłoszone do bezpośredniego przełożonego, który podejmuje dalsze decyzje,
15)  Zakres obowiązków pracownika ochrony na posterunku Zamawiającego:
a)       utrzymanie porządku w obrębie posterunku, czystości itp.,
b)      wydanie kluczy do pomieszczeń służbowych tylko osobom uprawnionym,
c)       nie zezwalanie na parkowanie pojazdów mechanicznych w miejscach zakazanych,
d)      odwoływanie na czas Państwowej Straży Pożarnej, fałszywych alarmów pożarowych, tak by nie dochodziło do przyjazdu straży pożarnej w rejon Stacji Uzdatniania Wody Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Mińsku Mazowieckim na sygnał fałszywego alarmu,
e)       kontrola zamknięcia pomieszczeń w budynku Zamawiającego;
f)       wygaszenie zbędnego oświetlenia,
g)      niedopuszczenie do przebywania w porze nocnej osób postronnych wewnątrz i w pobliżu budynku Zamawiającego,
h)      nie dopuszczenie do przebywania w obiekcie oraz na jego terenie osób nietrzeźwych,
i)        ciągła obserwacja Biura Obsługi Klienta — reagowanie w przypadku awanturowania się klientów/interesantów,
j)        w porze nocnej utrzymanie pod zamknięciem obiektu,
k)      patrolowanie terenu obiektu (po przejęciu służby, w czasie pełnienia służby – co 3 godziny, na zakończenie służby). 

V.              Warunki udziału w postępowaniu:
1.         O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać osoby posiadający udokumentowane uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia,
2.         W ofercie należy podać cenę netto i brutto (PLN) za wykonanie przedmiotu zamówienia za jedną roboczogodzinę (cenę pracownika ochrony fizycznej z bronią) – załącznik nr 1,
3.          Oświadczenia – załącznik nr 2,
4.         kopia ważnej koncesji wydanej przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej – wydanej na podstawie ustawy o ochronie osób i mienia,
5.         Cena powinna zawierać wszystkie koszty towarzyszące kompletnej realizacji przedmiotu zamówienia.
6.         Prawidłowe określenie stawki podatku VAT leży po stronie Wykonawcy.
7.         Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty częściowe nie będą brane pod uwagę.
8.         Zamawiający dopuszcza możliwość porozumiewania się drogą elektroniczną,
przy czym oferta z załącznikami musi być złożona w formie pisemnej.
9.         Zamawiający zastrzega sobie prawo do wydłużenia terminu składania ofert
oraz do wprowadzania zmian w niniejszym zapytaniu do terminu składania ofert.
10.     Zamawiający zastrzega sobie prawo do poprawy oczywistych omyłek w ofercie, wezwania Wykonawców do wyjaśnień i uzupełnień dokumentów oraz do odrzucenia oferty niezgodnej z niniejszym zapytaniem.
11.     Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa na realizację usługi. W przypadku uchylenia się od podpisania umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyboru oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert.
12.     Zamawiający informuje, że zastrzega sobie możliwość zakończenia postępowania,
w każdym czasie bez podania przyczyn.
13.     Oferta powinna zostać sporządzona pisemnie w języku polskim, na wzorze stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania ofertowego.
14.     Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną.
15.     Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione. 

VI.              Przewidywany termin realizacji zamówienia – umowa na okres 01.01.19 do 31.12.19 r. 

VII.             Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty jest najniższa cena – 100.00 pkt.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie wybrana oferta z najniższą ceną. 
Oferta najkorzystniejsza (z najniższą ceną ofertową) otrzyma 100,00 pkt. Każda następna oferta otrzyma liczbę punktów proporcjonalnie mniejszą (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku). 

VIII.              Miejsce oraz termin składania ofert:
Pisemną ofertę można składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Ochrona fizyczna obiektu SUW MIRECKI w Mińsku Mazowieckim – nie otwierać” w terminie do dnia  10 grudnia 2018 roku, do godziny 1000 osobiście w Biurze Obsługi Klienta (ul. Józefa Mireckiego 20) lub przesłać pocztą na adres PWiK sp. z o.o.  ul. Józefa Mireckiego 20, 05-300 Mińsk Mazowiecki. Liczy się data i godzina wpływu oferty do siedziby Spółki. 

IX.              Miejsce oraz termin otwarcia ofert:
Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Mińsku Mazowieckim, ul. Józefa Mireckiego 20, 05-300 Mińsk Mazowiecki, o godzinie 10:05, w dniu 10 grudnia 2018 roku. O wyborze oferty oferenci zostaną powiadomieni pisemnie.
X.              Osoby do kontaktu: 

Informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udziela: Sławomir Zduńczyk,
telefon 790-777-734, w godzinach pracy Przedsiębiorstwa tj. od poniedziałku do piątku
w godz. 7 00  do 1500. 

XI.              Klauzula informacyjna:
Zgodnie z art. 13 rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. U. UE L 119 z 04.05.2016) Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Mińsku Mazowieckim informuje, że: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Mińsku Mazowieckim, ul. Józefa Mireckiego 20, 05-300 Mińsk Mazowiecki. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - iod@pwikminsk.pl. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji postępowania przetargowego - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą: podmioty uczestniczące w realizacji zlecenia. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres 10 lat/lub dane przetwarzane będą do momentu ustania przetwarzania w celach planowania biznesowego. Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową zawarcia umowy w przypadku wyboru oferty.
 
 
 
  
 
Załączniki: 

Treść ogłoszenia - SIWZ (2016kB) pdf

Załącznik numer 1 - Formularz ofertowy (606kB) pdf

Załącznik nr 2 - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (230kB) pdf

Zmiana terminu składania i otwarcia ofert (383kB) pdf
Wzór Umowy (2250kB) pdf
Wyjaśnienia Treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia (904kB) pdf

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty (369kB) pdf

metryczka


Opublikował: Sławomir Zduńczyk (3 grudnia 2018, 10:27:38)

Ostatnia zmiana: Sławomir Zduńczyk (18 grudnia 2018, 12:31:01)
Zmieniono: Zawiadomienie o wyborze oferty

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1161