zamówienie na:

Prowadzenie działań informacyjnych i promocyjnych dla projektu pn. Stworzenie innowacyjnego systemu gospodarki osadowej i uzdatniania wody dla potrzeb aglomeracji Mińsk Mazowiecki".

zamawiający: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Mińsku Mazowieckim
tryb zamówienia: Zapytanie ofertowe
nr sprawy: JRP.271.42.2018
wartość: poniżej 30 000 euro
termin składania ofert: 18 września 2018  11:00
wynik postępowania: SK Group s.c., Kamil Siemiradzki Bartłomiej Kłusek, 00-819 Warszawa, ul. Złota 81/42, cena netto 86 890.00 zł, podatek VAT 23% w kwocie 19 984.70 zł, cena brutto 106 874.70 zł. 




Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. ul. Józefa Mireckiego 20, 05-300 Mińsk Mazowiecki 


O G Ł A S Z A 
WSZCZĘCIE POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA 
PUBLICZNEGO PROWADZONEGO W TRYBIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO 
O WARTOŚCI NIEPRZEKRACZAJĄCEJ KWOTY 30 000 EURO NA USŁUGĘ PN.: 

PROWADZENIE DZIAŁAŃ INFORMACYJNYCH I PROMOCYJNYCH DLA PROJEKTU 
PN. STWORZENIE INNOWACYJNEGO SYSTEMU GOSPODARKI OSADOWEJ 
I UZDATNIANIA WODY DLA POTRZEB AGLOMERACJI MIŃSK MAZOWIECKI 

I.            Nazwa i adres zamawiającego:
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o., ul. Józefa Mireckiego 20, 05-300 Mińsk Mazowiecki.
 
II.            Tryb zamówienia:
Zamówienie publiczne prowadzone  jest w trybie zapytania ofertowego zgodnie z obowiązującym Regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty 30 000 euro (Zarządzenie nr 3/2018 z dnia 27.02.2018 roku Prezesa Zarządu Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty 30 000 euro).
Ogłoszenie stanowi jednocześnie specyfikację istotnych warunków zamówienia, która będzie służyła Wykonawcy do sporządzenia oferty. 

III.            Miejsce realizacji zamówienia:
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Mińsku Mazowieckim, ul. Józefa Mireckiego 20, 05-300 Mińsk Mazowiecki, w dniach od poniedziałku do piątku, w godzinach
07:00 ÷ 15:00. 

IV.            Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie działań promujących i informacyjnych dla Projektu
pn. Stworzenie innowacyjnego systemu gospodarki osadowej i uzdatniania wody dla potrzeb aglomeracji Minsk Mazowiecki zgodnie z wymaganiami wynikającymi z Umowy o dofinansowanie Nr POIS 02.03.00-00-0062/17-00, z załącznikiem XII punkt 2.2 rozporządzenia nr 1303/2013,
art. 3-5 i załącznikiem II rozporządzenia KE nr 821/2014 oraz zgodnie z instrukcjami i wskazówkami zawartymi na stronie internetowej Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w zakładce  zasady promocji i oznakowania projektów – dotyczących umów podpisanych po 1 stycznia 2018 r. 

V.            Szczegółowy opis przedmioty zamówienia:
1.       Działania ogólno-promocyjne.
Zadaniem Wykonawcy będzie informowanie mediów o bieżącym stanie realizacji Projektu, do końca realizacji Projektu. Przewidywany termin zakończenia działań: 30.06.2022 r. Wszystkie wskazówki Wykonawca znajdzie w Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności jak również w Księdze identyfikacji wizualnej znaku marki Fundusze Europejskie i znaków programów polityki spójności na lata 2014-2020. Pomocna będzie również Karta Wizualizacji POIiŚ 2014-2020.
 
2.       Kody CPV:
79342200-5 – Usługi w zakresie promocji
79341400-0 – Usługi prowadzenia kampanii reklamowych
79822500-7 – Usługi projektów graficznych
79824000-6 – Usługi drukowania i dystrybucji
22462000-6 – Materiały reklamowe
 
 
3.       Szczegółowy zakres działań informacyjno-promocyjnych dla projektu zawiera załącznik 1 (Treść ogłoszenia)

 
3.       Sprawozdawczość z działań promocyjnych i informacyjnych dla Projektu
3.1.    Składanie Raportów:
Wykonawca wykona raport: wstępny i końcowy. Przedstawiony zakres i częstotliwość składania raportów mogą ulec zmianie jako rezultat ustaleń pomiędzy stronami.
3.2.    Szczegółowe wymagania dotyczące składania Raportów.
3.2.1. Raport Wstępny należy opracować i przekazać zamawiającemu w terminie 10 dni od daty podpisania Umowy i powinien co najmniej zawierać informacje:
3.2.1.1.             Plan promocji z wykazem cen dla poszczególnych działań w całym okresie umowy,
3.2.1.2.             Opis zadań do najbliższego Raportu Kwartalnego,
3.2.1.3.             Propozycja systemu identyfikacji wizualnej Projektu,
3.2.1.4.             Wzory Raportów Kwartalnych i Raportu Końcowego wg. wymagań Komisji Europejskiej.
3.2.2. Raport Końcowy zostanie opracowany i przedstawiony Zamawiającemu na co najmniej 14 dni od  zakończenia realizacji Umowy i powinien co najmniej zawierać:
3.2.2.1.             Wykaz prac wykonanych podczas okresu sprawozdawczego narastająco do dnia bieżącego,
3.2.2.2.             Pełne i obszerne podsumowanie wykonywanych czynności podczas wdrażania projektu, krytyczna analizę wszystkich ważniejszych problemów, jak również zalecenia dla przyszłych działań o podobnym charakterze.
3.3.    Składanie i zatwierdzanie raportów.
Wszystkie raporty powinny być złożone do zatwierdzenia przez Zamawiającego. Raporty będą składane w języku polskim, w dwóch egzemplarzach w wersji papierowej. Raporty będą spełniać wymagania wynikające z wytycznych wynikających z – Zasad promocji projektów dla beneficjentów Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020” .
3.4.    Dodatkowe warunki:
3.4.1. Wykonawca po podpisaniu umowy w ciągu 10 dni roboczych przygotuje harmonogram działań informacyjno-promocyjnych dla realizowanego projektu i przekaże go Zamawiającemu do uzgodnienia. Plan powinien być podzielony na miesiące. Zamawiający w ciągu 5 dni roboczych dokona weryfikacji . Wykonawca, ma 3 dni robocze na wprowadzenie poprawek.  W czasie trwania umowy Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowej aktualizacji harmonogramu działań informacyjno-promocyjnych w terminie 7 dni roboczych od otrzymania takiego polecenia od Zamawiającego.
3.4.2. Wszystkie podejmowane przez Wykonawcę działania muszą być zaakceptowane i uzgodnione z Zamawiającym. Zamawiający podczas trwania kampanii służy niezbędną informacją przy realizacji zadań. Wszystkie koszty związane z przygotowaniem i prowadzeniem kampanii, całościową realizacji zadań ponosi Wykonawca. 

VI.            Warunki udziału w postępowaniu:
1.       O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy którzy:
1)      Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczącym posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia tj.:
a)       w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert – a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie – wykonali co najmniej trzy usługi kampanii promocyjnej o wartości minimum 80 000 zł brutto odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia,
b)      posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w realizacji przedmiotu zamówienia – minimum 3 lat.
c)       Prowadzili kampanie reklamowe dla min. trzech  projektów z zakresu infrastruktury wodno-kanalizacyjnej,
d)      Prowadzenie współpracy z firmami komunalnymi,
e)       Posiadają odpowiednie uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności projektowych zgodnych z przedmiotem zamówienia niniejszego ogłoszenia,
f)       w swojej ofercie przeprowadzają akcje edukacyjne, specjalne dla mieszkańców miasta,
2)      Spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczącym dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
3)      Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „spełnia, nie spełnia” w oparciu o wymagane w zapytaniu ofertowym dokumenty, oświadczenia i wykazy. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że potencjalny Wykonawca spełnia wymagane w zapytaniu ofertowym warunki udziału w postępowaniu.
2.          Oferta powinna zostać sporządzona pisemnie w języku polskim, na wzorze stanowiącym załącznik numer 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
3.          Do oferty należy dołączyć podpisane oświadczenie stanowiące załącznik numer 2 oraz wykaz wykonanych usług promocyjnych stanowiący załącznik numer 3.
4.          Potencjalny Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Potencjalny Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą.
5.          Cena powinna zawierać wszystkie koszty towarzyszące kompletnej realizacji przedmiotu zamówienia.
6.          Prawidłowe określenie stawki podatku VAT leży po stronie Wykonawcy.
7.          Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty częściowe nie będą brane pod uwagę.
8.          Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Oferty wariantowe nie będą brane pod uwagę.
9.          Zamawiający dopuszcza możliwość porozumiewania się drogą elektroniczną,
przy czym oferta z załącznikami musi być złożona w formie pisemnej.
10.      Zamawiający zastrzega sobie prawo do wydłużenia terminu składania ofert
oraz do wprowadzania zmian w niniejszym zapytaniu do terminu składania ofert.
11.      Zamawiający zastrzega sobie prawo do poprawy oczywistych omyłek w ofercie, wezwania Wykonawców do wyjaśnień i uzupełnień dokumentów oraz do odrzucenia oferty niezgodnej z niniejszym zapytaniem.
12.      Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa na realizację usługi. W przypadku uchylenia się od podpisania umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyboru oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert.
13.      Zamawiający informuje, że zastrzega sobie możliwość zakończenia postępowania,
w każdym czasie bez podania przyczyn.
14.      Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną.
15.      Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione. 

VII.             Przewidywany termin realizacji zamówienia:
1.       Umowa na czas określony, tj. od daty podpisania umowy do dnia 30.06.2022 r.
2.      Zamiana postanowień zawartej umowy.
1)      Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy pod warunkiem, że nie spowodują one zmiany charakteru pierwotnej umowy, i spełnione łącznie będą warunki:
a.       Konieczność zmiany umowy spowodowana będzie okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
b.       Wartość zmiany nie przekroczy 50% wartości zamówienia określonego w pierwotnej umowie. 

VIII.            Informacje o planowanych zamówieniach (udzielenie zamówienia wykonawcy wybranemu zgodnie z zasadą konkurencyjności w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, przewidzianych w zapytaniu ofertowym zamówień na usługę), jej zakres oraz warunki, na jakich zostaną udzielone.
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia tego typu, pod warunkiem, że nie spowoduje to zmiany charakteru pierwotnej umowy a wartość zamówienia nie przekroczy 50% wartości zamówienia określonego w pierwotnej umowie. Możliwość udzielenia zamówienia tego typu będzie mogła dotyczyć wyłącznie zwiększenia ilości asortymentu wymienionego w tabeli 1 (kolumna 3). 

IX.             Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty:
1.       Najniższa cena za kompletną realizację przedmiotu zamówienia (waga 100 %).
2.       Oferta najtańsza otrzyma maksymalną ilość punktów Cmax=100 pkt, 
a pozostałe według wzoru:
Kc=[cena brutto oferty najtańszej/cena brutto oferty badanej] x 100
3.       Oferta, która przedstawia najniższą cenę oferowaną ze wszystkich ofert zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane rosnąco licząc od ceny najniższej do ceny najwyższej.
4.       Cena oferty może być tylko jedna i nie może ulec zmianie przez okres ważności oferty. Cena winna uwzględniać wszystkie zobowiązania, musi być podana w PLN cyfrowo netto i brutto z wyodrębnieniem należytego podatku VAT. 
 
X.             Miejsce oraz termin składania ofert:
Pisemną ofertę można składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Prowadzenie działań informacyjnych i promujących dla projektu Stworzenie innowacyjnego systemu gospodarki osadowej i uzdatniania wody dla potrzeb aglomeracji Mińsk Mazowiecki – nie otwierać” w terminie do dnia 18 września 2018 roku, do godziny 1100 osobiście w Biurze Obsługi Klienta (ul. Józefa Mireckiego 20) lub przesłać pocztą na adres: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji  sp. z o.o.,  ul. Józefa Mireckiego 20, 05-300 Mińsk Mazowiecki. Liczy się data i godzina wpływu oferty do siedziby Spółki. 

XI.             Miejsce oraz termin otwarcia ofert:
Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji
sp. z o.o., ul. Józefa Mireckiego 20, 05-300 Mińsk Mazowiecki, o godzinie 11:05, w dniu
18 września 2018 roku. O wyborze oferty oferenci zostaną powiadomieni pisemnie. Oferty złożone po terminie zostaną odesłane bez otwierania i rozpatrzenia. 

XII.             Osoba do kontaktu:
Informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udziela: Agnieszka Marczak, telefon numer
575-888-704, Ilona Skwiecińska, telefon numer 697-312-555, w godzinach pracy Przedsiębiorstwa tj. od poniedziałku do piątku, w godzinach 7:00  ÷ 15:00. 


Załączniki:

Treść ogłoszenia - SIWZ (5348kB) pdf

Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy (908kB) pdf

Załącznik nr 2 - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (340kB) pdf

Załącznik nr 3 - Wykaz wykonanych usług promocyjnych (279kB) pdf

Załącznik nr 4 - Projekt umowy (2463kB) pdf

Wyjaśnienia do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (558kB) pdf


Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty (515kB) pdf


 
  
 
 

metryczka


Odpowiada za treść: Sławomir Zduńczyk
Opublikował: Sławomir Zduńczyk (6 września 2018, 09:45:21)

Ostatnia zmiana: Sławomir Zduńczyk (24 września 2018, 11:06:23)
Zmieniono: Zawiadomienie o wyborze oferty

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 735