Strona główna > Przetargi > Unieważnione > 2018 |
|
|
zamówienie na: |
Prowadzenie działań informacyjnych i promocyjnych dla projektu pn. Stworzenie innowacyjnego systemu gospodarki osadowej i uzdatniania wody dla potrzeb aglomeracji Mińsk Mazowiecki |
zamawiający: | Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Mińsku Mazowieckim |
tryb zamówienia: | Zapytanie ofertowe |
nr sprawy: | JRP.271.30.2018 |
wartość: | poniżej 30 000 euro |
termin składania ofert: | 31 sierpnia 2018 11:00 |
przyczyna unieważnienia: | Postępowanie unieważnione |
Przedsiębiorstwo Wodociągów i
Kanalizacji sp. z o.o. ul. Józefa Mireckiego 20, 05-300 Mińsk Mazowiecki
O G Ł A S Z A
WSZCZĘCIE
POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
PUBLICZNEGO
PROWADZONEGO W TRYBIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO
O
WARTOŚCI NIEPRZEKRACZAJĄCEJ KWOTY 30 000 EURO NA USŁUGĘ PN.:
PROWADZENIE DZIAŁAŃ INFORMACYJNYCH I PROMOCYJNYCH DLA
PROJEKTU
PN. STWORZENIE INNOWACYJNEGO SYSTEMU GOSPODARKI OSADOWEJ
I UZDATNIANIA WODY DLA POTRZEB AGLOMERACJI MIŃSK MAZOWIECKI
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o., ul. Józefa Mireckiego 20, 05-300 Mińsk Mazowiecki.
II. Tryb zamówienia:
Zamówienie publiczne prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego zgodnie z obowiązującym Regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty 30 000 euro (Zarządzenie nr 3/2018 z dnia 27.02.2018 roku Prezesa Zarządu Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty 30 000 euro).
Ogłoszenie stanowi jednocześnie specyfikację istotnych warunków zamówienia, która będzie służyła Wykonawcy do sporządzenia oferty.
III. Miejsce realizacji zamówienia:
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Mińsku Mazowieckim, ul. Józefa Mireckiego 20, 05-300 Mińsk Mazowiecki, w dniach od poniedziałku do piątku, w godzinach 07:00 ÷ 15:00.
IV. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie działań promujących i informacyjnych dla Projektu
pn. Stworzenie innowacyjnego systemu gospodarki osadowej i uzdatniania wody dla potrzeb aglomeracji Minsk Mazowiecki zgodnie z wymaganiami wynikającymi z Umowy o dofinansowanie Nr POIS 02.03.00-00-0062/17-00, z załącznikiem XII punkt 2.2 rozporządzenia nr 1303/2013,
art. 3-5 i załącznikiem II rozporządzenia KE nr 821/2014 oraz zgodnie z instrukcjami i wskazówkami zawartymi na stronie internetowej Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w zakładce zasady promocji i oznakowania projektów – dotyczących umów podpisanych po 1 stycznia 2018 r.
V. Szczegółowy opis przedmioty zamówienia:
1. Działania ogólno-promocyjne.
Zadaniem Wykonawcy będzie informowanie mediów o bieżącym stanie realizacji Projektu, do końca realizacji Projektu. Przewidywany termin zakończenia działań: 30.06.2022 r. Wszystkie wskazówki Wykonawca znajdzie w Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności jak również w Księdze identyfikacji wizualnej znaku marki Fundusze Europejskie i znaków programów polityki spójności na lata 2014-2020. Pomocna będzie również Karta Wizualizacji POIiŚ 2014-2020.
2. Kody CPV:
79342200-5 – Usługi w zakresie promocji
79341400-0 – Usługi prowadzenia kampanii reklamowych
79822500-7 – Usługi projektów graficznych
79824000-6 – Usługi drukowania i dystrybucji
22462000-6 – Materiały reklamowe
3. Szczegółowy zakres działań informacyjno-promocyjnych dla projektu zawiera Tabela 1 (załącznik)
3. Sprawozdawczość z działań promocyjnych i informacyjnych dla Projektu
3.1. Składanie
Raportów:Wykonawca wykona
raport: wstępny i końcowy. Przedstawiony zakres i częstotliwość składania
raportów mogą ulec zmianie jako rezultat ustaleń pomiędzy stronami.
3.2. Szczegółowe
wymagania dotyczące składania Raportów.
3.2.1. Raport
Wstępny należy opracować i przekazać zamawiającemu w terminie 10 dni od daty
podpisania Umowy i powinien co najmniej zawierać informacje:
3.2.1.1.
Plan promocji z wykazem cen dla poszczególnych
działań w całym okresie umowy,
3.2.1.2.
Opis zadań do najbliższego Raportu Kwartalnego
,3.2.1.3.
Propozycja systemu identyfikacji wizualnej
Projektu,
3.2.1.4.
Wzory Raportów Kwartalnych i Raportu Końcowego
wg. wymagań Komisji Europejskiej.
3.2.2. Raport
Końcowy zostanie opracowany i przedstawiony Zamawiającemu na co najmniej
14 dni od zakończenia realizacji
Umowy i powinien co najmniej zawierać:
3.2.2.1.
Wykaz prac wykonanych podczas okresu
sprawozdawczego narastająco do dnia bieżącego,
3.2.2.2.
Pełne i obszerne podsumowanie wykonywanych czynności
podczas wdrażania projektu, krytyczna analizę wszystkich ważniejszych
problemów, jak również zalecenia dla przyszłych działań o podobnym charakterze.
3.3. Składanie
i zatwierdzanie raportów.Wszystkie raporty
powinny być złożone do zatwierdzenia przez Zamawiającego. Raporty będą składane
w języku polskim, w dwóch egzemplarzach w wersji papierowej. Raporty będą
spełniać wymagania wynikające z wytycznych wynikających z – Zasad promocji
projektów dla beneficjentów Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko
2014-2020” .
3.4. Dodatkowe
warunki:
3.4.1. Wykonawca
po podpisaniu umowy w ciągu 10 dni roboczych przygotuje harmonogram działań
informacyjno-promocyjnych dla realizowanego projektu i przekaże go
Zamawiającemu do uzgodnienia. Plan powinien być podzielony na miesiące.
Zamawiający w ciągu 5 dni roboczych dokona weryfikacji . Wykonawca, ma 3 dni
robocze na wprowadzenie poprawek. W
czasie trwania umowy Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowej aktualizacji
harmonogramu działań informacyjno-promocyjnych w terminie 7 dni roboczych od
otrzymania takiego polecenia od Zamawiającego.
3.4.2. Wszystkie
podejmowane przez Wykonawcę działania muszą być zaakceptowane i uzgodnione
z Zamawiającym. Zamawiający podczas trwania kampanii służy niezbędną informacją
przy realizacji zadań. Wszystkie koszty związane z przygotowaniem i prowadzeniem
kampanii, całościową realizacji zadań ponosi Wykonawca.
VI.
Warunki udziału w postępowaniu:
1.
O
udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy którzy:
1)
Spełniają
warunki udziału w postępowaniu dotyczącym posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia
tj.:
a)
w
okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert – a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie – wykonali co najmniej trzy usługi kampanii
promocyjnej o wartości minimum 80 000 zł brutto odpowiadającej swoim
rodzajem przedmiotowi zamówienia,
b)
posiadają
niezbędną wiedzę i doświadczenie w realizacji przedmiotu zamówienia – minimum 3
lat.
c)
Prowadzili
kampanie reklamowe dla min. trzech
projektów z zakresu infrastruktury wodno-kanalizacyjnej,
d)
Prowadzenie
współpracy z firmami komunalnymi,
e)
Posiadają
odpowiednie uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności projektowych
zgodnych z przedmiotem zamówienia niniejszego ogłoszenia,
f)
w
swojej ofercie przeprowadzają akcje edukacyjne, specjalne dla mieszkańców
miasta,
2) Spełniają warunek udziału w
postępowaniu dotyczącym dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
3) Ocena spełnienia warunków udziału w
postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „spełnia, nie spełnia” w oparciu o
wymagane w zapytaniu ofertowym dokumenty, oświadczenia i wykazy. Z treści
załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że potencjalny Wykonawca
spełnia wymagane w zapytaniu ofertowym warunki udziału w postępowaniu.
2.
Oferta powinna zostać sporządzona pisemnie w języku polskim, na wzorze
stanowiącym załącznik numer 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
3.
Do oferty należy dołączyć podpisane oświadczenie stanowiące załącznik
numer 2 oraz wykaz wykonanych usług promocyjnych stanowiący załącznik numer 3.
4.
Potencjalny Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg
terminu ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Potencjalny Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć
termin związania ofertą.
5.
Cena powinna
zawierać wszystkie koszty towarzyszące kompletnej realizacji przedmiotu
zamówienia.
6.
Prawidłowe
określenie stawki podatku VAT leży po stronie Wykonawcy.
7.
Zamawiający nie
dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty częściowe nie będą brane pod
uwagę.
8.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Oferty wariantowe
nie będą brane pod uwagę.
9.
Zamawiający
dopuszcza możliwość porozumiewania się drogą elektroniczną,
przy czym oferta z załącznikami musi być złożona w formie pisemnej.
przy czym oferta z załącznikami musi być złożona w formie pisemnej.
10.
Zamawiający
zastrzega sobie prawo do wydłużenia terminu składania ofert
oraz do wprowadzania zmian w niniejszym zapytaniu do terminu składania ofert.
oraz do wprowadzania zmian w niniejszym zapytaniu do terminu składania ofert.
11.
Zamawiający
zastrzega sobie prawo do poprawy oczywistych omyłek w ofercie, wezwania
Wykonawców do wyjaśnień i uzupełnień dokumentów oraz do odrzucenia oferty
niezgodnej z niniejszym zapytaniem.
12.
Z wybranym
Wykonawcą zostanie podpisana umowa na realizację usługi. W przypadku uchylenia
się od podpisania umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyboru oferty
najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert.
13.
Zamawiający
informuje, że zastrzega sobie możliwość zakończenia postępowania,
w każdym czasie bez podania przyczyn.
w każdym czasie bez podania przyczyn.
14.
Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną.
15.
Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do
reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań
finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi
bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli
pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status
prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do
ewidencji działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć oryginał lub
poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię pełnomocnictwa
wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione.
VII.
Przewidywany termin realizacji zamówienia:
1. Umowa na czas określony, tj.
od daty podpisania umowy do dnia
30.06.2022 r.
2. Zamiana postanowień zawartej umowy.
1) Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy pod warunkiem, że
nie spowodują one zmiany charakteru pierwotnej umowy, i spełnione łącznie będą
warunki:
a. Konieczność zmiany umowy spowodowana będzie okolicznościami, których
zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
b. Wartość zmiany nie przekroczy 50% wartości zamówienia określonego w
pierwotnej umowie.
VIII.
Informacje o planowanych zamówieniach (udzielenie zamówienia wykonawcy wybranemu zgodnie z zasadą
konkurencyjności w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego,
przewidzianych w zapytaniu ofertowym zamówień na usługę), jej zakres oraz
warunki, na jakich zostaną udzielone.Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia
zamówienia tego typu, pod warunkiem, że nie spowoduje to zmiany charakteru pierwotnej
umowy a wartość zamówienia nie przekroczy 50% wartości zamówienia określonego w
pierwotnej umowie. Możliwość udzielenia zamówienia tego typu będzie mogła
dotyczyć wyłącznie zwiększenia ilości asortymentu wymienionego w tabeli 1
(kolumna 3).
IX.
Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty:
1.
Najniższa cena za
kompletną realizację przedmiotu zamówienia (waga 100 %).
2.
Oferta najtańsza otrzyma maksymalną ilość punktów
Cmax=100 pkt,
a pozostałe według wzoru:Kc=[cena brutto oferty najtańszej/cena brutto oferty badanej] x 100
a pozostałe według wzoru:Kc=[cena brutto oferty najtańszej/cena brutto oferty badanej] x 100
3.
Oferta, która
przedstawia najniższą cenę oferowaną ze wszystkich ofert zostanie uznana za
najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane rosnąco licząc od
ceny najniższej do ceny najwyższej.
4.
Cena oferty może
być tylko jedna i nie może ulec zmianie przez okres ważności oferty. Cena winna
uwzględniać wszystkie zobowiązania, musi być podana w PLN cyfrowo netto i
brutto z wyodrębnieniem należytego podatku VAT.
X.
Miejsce
oraz termin składania ofert:Pisemną ofertę można
składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Prowadzenie działań informacyjnych i
promujących dla projektu Stworzenie innowacyjnego systemu gospodarki osadowej i
uzdatniania wody dla potrzeb aglomeracji Mińsk Mazowiecki – nie
otwierać” w terminie do dnia 28 sierpnia 2018 roku, do godziny 1100 osobiście
w Biurze Obsługi Klienta
(ul. Józefa Mireckiego 20) lub przesłać pocztą na adres: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o., ul. Józefa Mireckiego 20, 05-300 Mińsk Mazowiecki. Liczy się data i godzina wpływu oferty do siedziby Spółki.
(ul. Józefa Mireckiego 20) lub przesłać pocztą na adres: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o., ul. Józefa Mireckiego 20, 05-300 Mińsk Mazowiecki. Liczy się data i godzina wpływu oferty do siedziby Spółki.
XI.
Miejsce
oraz termin otwarcia ofert:Otwarcie ofert odbędzie
się w siedzibie Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji
sp. z o.o., ul. Józefa Mireckiego 20, 05-300 Mińsk Mazowiecki, o godzinie 11:05, w dniu
28 sierpnia 2018 roku. O wyborze oferty oferenci zostaną powiadomieni pisemnie. Oferty złożone po terminie zostaną odesłane bez otwierania i rozpatrzenia.
sp. z o.o., ul. Józefa Mireckiego 20, 05-300 Mińsk Mazowiecki, o godzinie 11:05, w dniu
28 sierpnia 2018 roku. O wyborze oferty oferenci zostaną powiadomieni pisemnie. Oferty złożone po terminie zostaną odesłane bez otwierania i rozpatrzenia.
XII.
Osoba do kontaktu:Informacji dotyczących
przedmiotu zamówienia udziela: Agnieszka Marczak, telefon numer 575-888-704, Ilona Skwiecińska telefon numer 697-312-555, w godzinach
pracy Przedsiębiorstwa tj. od poniedziałku do piątku, w godzinach 7
00 ÷ 15 00.
Załączniki:
Oświadczenie wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu (346kB)
Wykaz wykonanych usług promocyjnych (280kB)
Treść ogłoszenia - SIWZ (4872kB)
Wykaz wykonanych usług promocyjnych (280kB)
Treść ogłoszenia - SIWZ (4872kB)
Wyjaśnienia do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (783kB)
Wyjaśnienia do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (640kB)
Wyjaśnienia do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (640kB)
Wyjaśnienia do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia z dnia 28.08.2018 r. (539kB)
Unieważnienie postępowania (278kB)
Unieważnienie postępowania (278kB)
metryczka
Opublikował: Sławomir Zduńczyk (8 sierpnia 2018, 07:30:27)
Ostatnia zmiana: Sławomir Zduńczyk (6 września 2018, 09:05:05)
Zmieniono: Unieważnienie postępowania
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 756