zamówienie na:

Przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Mikołaja Kopernika na odcinku od ul. Warszawskiej do ul. Jana Pawła II w Mińsku Mazowieckim

zamawiający: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o.
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy: JRP.271.32.2018
wartość: poniżej 30 000 euro
termin składania ofert: 17 sierpnia 2018  12:00
przyczyna unieważnienia: Brak ofert 




Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Mińsku Mazowieckim z siedzibą przy ul. Józefa Mireckiego 20, 05-300 Mińsk Mazowiecki działając w oparciu o Regulamin udzielania zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej kwoty 30 000 Euro zaprasza w trybie zapytania ofertowego do złożenia oferty na roboty budowlane pn.:
„Przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Mikołaja Kopernika na odcinku od ul. Warszawskiej do ul. Jana Pawła II w Mińsku Mazowieckim”.
 
I. Nazwa i adres zamawiającego.
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o.
ul. Józefa Mireckiego 20, 05-300 Mińsk Mazowiecki
gm. Mińsk Mazowiecki, powiat miński, woj. mazowieckie
strona internetowa:  www.pwikminsk.pl, www.bip.pwikminsk.pl
tel./faks: 25/ 758 58 60, e-mail: biuro@pwikminsk.pl
 
II. Opis przedmiotu zamówienia.
1.       Przedmiotem zamówienia jest przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Mikołaja Kopernika na odcinku od ul. Warszawskiej do ul. Jana Pawła II w Mińsku Mazowieckim przy zastosowaniu technik bezwykopowych metodą krakingu statycznego.  Kanał sanitarny w ul. Mikołaja Kopernika został wybudowany z rur betonowych, których stan techniczny pod wpływem środowiska agresywnego uległ pogorszeniu. Roboty mają na celu przywrócenie stanu pierwotnego kanału sanitarnego oraz wyeliminowanie infiltracji wód gruntowych oraz opadowych poprzez nieszczelności w kręgach studziennych i na złączeniach rur kanalizacyjnych.
2.       Opis przedmiotu zamówienia według kodów Wspólnego Słownika Zamówień.
45232400-6:Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych.
3.       Wymagania szczegółowe przedmiotu zamówienia obejmuje:
3.1.    Przebudowę kanału sanitarnego o średnicy DN 200 mm z rur betonowych w technologii bezwykopowej renowacji rurociągów przy z zastosowaniu metody krakingu statycznego o długości 120,0 mb przy użyciu „Krótkich Modułów Rurowych” z PVC o średnicy DN 200x9,6 mm i długości L=500 mm. Średnie zagłębienie kanalizacji Hz śr=2,46 m;
3.2.    Remont kapitalny 6 sztuk betonowych studnie rewizyjnych o średnicy 1000 mm poprzez uzupełnienie ubytków betonowych w kręgach i kinetach studni oraz uszczelnienie połączeń kręgów i przejść rur kanału i przykanalików przez ścianki studni przy zastosowaniu mas cementowych;
3.3.    Pompowanie ścieków przy ciągłej pracy sytemu kanalizacyjnego;
3.4.    Wykonanie inspekcji telewizyjnej w uzgodnieniu z Zamawiającym;
3.5.    Oznakowanie terenu robót w obszarze drogi gminnej o nawierzchni asfaltowej;
3.6.    Uporządkowanie terenu oraz wywiezienie powstałych odpadów na składowisko.
4.       Wymagania dodatkowe:
4.1.    Wykonawca przyjmie na siebie zobowiązanie składania wniosków materiałowych do zatwierdzenia przez inwestora na co najmniej 1 tydzień przed terminem wbudowania materiału.
4.2.    Wykonawca opracuje projekt czasowej organizacji ruchu w drogach publicznych oraz dotrzyma warunków wynikających z decyzji zajęcia pasa drogowego, w tym również poniesie kary wynikające z nie dotrzymania warunków tej decyzji.
4.3.    Wykonawca sporządzi Plan Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia.
4.4.    Wykonawca zobowiązuje się wykonać geodezyjną inwentaryzację powykonawczą.
4.5.    Wykonawca sporządzi dokumentację powykonawczą w wersji papierowej w 1 egzemplarzu.
4.6.    Roboty budowlane składające się na przedmiot zamówienia należy wykonać z należytą starannością, zgodnie z dokumentacją, obowiązującymi Polskimi Normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót.
4.7.    Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia muszą być fabrycznie nowe i odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu, stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.
4.8.    W przypadku użycia w dokumentacji technicznej wskazania w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaków towarowych lub pochodzenia, Zamawiający zgodnie z Regulaminem, dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania materiałowe w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach  internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania technicznego. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów (produktów) ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów (np. atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne) potwierdzających, że oferowane przez Wykonawcę produkty odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. Powyższe dokumenty będą podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji „równoważników” lub odrzuceniu oferty z powodu ich „nierównoważności”.
5.       W cenie ofertowej należy ująć:
5.1.    Koszty pompownia ścieków na czas prowadzenia robót.
5.2.    Koszty opracowania projektu organizacji ruchu i zajęcie pasa drogowego na czas prowadzenia robót, w tym kary wynikające z przekroczenia terminu i powierzchni zajmowanej drogi.
5.3.    Koszty inspekcji telewizyjnej kanalizacji.
5.4.    Koszty geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
5.5.    Koszty opracowania dokumentacji powykonawczej.
5.6.    Koszty zużytej energii elektrycznej i wody dla potrzeb budowy.
5.7.    Koszty zabezpieczenia zaplecza socjalnego i składowania materiału.
5.8.    Koszty uporządkowaniem terenu po robotach budowlanych.
6.       Szczegółowy zakres robót zawiera:
6.1.    Projekt techniczny pn: „Wykonanie przebudowy sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Mikołaja Kopernika”
   
III. Warunki udziału w postępowaniu.
1.       O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1.1.    Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obwiązek ich posiadania.
          Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga udokumentowania posiadania ww. warunku.
1.2.    Posiadania wiedzy i doświadczenia, w tym celu:
a)       Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie wykonał co najmniej jedną robotę polegającą na renowacji bezwykopowej kanałów przy zastosowaniu metody krakingu lub burstliningu o średnicy nie mniejszej niż 200 mm i wartości brutto robót nie mniejszej niż 100 000,00 złotych.
1.3.    Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym celu:
a)       Wykonawca przedłoży wykaz osób, które będą wykonywać lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nie czynności. Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował kierownikiem budowy posiadającym co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami budowlanymi będącymi przedmiotem zamówienia (po uzyskaniu uprawień) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych uprawniające do kierowania robotami budowlanymi lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie wystarczającym do nadzorowania robót budowlanych objętych niniejszym postępowaniem przetargowym
b)      Wykonawca przedstawi oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy.
1.4.    Sytuacji ekonomicznej i finansowej, w tym celu:
a)       Wykonawca przedstawi dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 500 000,00 PLN.
2.     Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawców:
2.1.    w stosunku, do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono;
2.2.    nie wnieśli wadium, w przypadku żądania przez PWiK jego wniesienia do upływu terminu składania ofert, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą;
2.3.    złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ lub mogące mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania;
2.4.    nie wykazali spełnienia warunków udziału w postępowaniu;
2.5.    z którymi PWiK rozwiązał albo wypowiedział umowę w sprawie zamówienia lub odstąpił od umowy w sprawie zamówienia, z powodu okoliczności, za które wykonawca ponosi odpowiedzialność, jeżeli rozwiązanie albo wypowiedzenie umowy lub odstąpienie od umowy nastąpiło w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania;
2.6.    którzy w okresie ostatnich 12 miesięcy przed wszczęciem postępowania realizując zamówienie dla PWiK, nie uzyskali pozytywnej oceny;
2.7.    którzy po wyborze ich oferty, jako oferty najkorzystniejszej odmówili zawarcia umowy z PWiK, jeżeli odmowa zawarcia umowy nastąpiła w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania.
3.       Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
4.       Z postępowania odrzuca się ofertę wykonawcy, jeżeli:
4.1.    jej treść nie odpowiada treści warunkom zamówienia;
4.2     jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
4.3.    zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;
4.4.    jest nieważna na podstawie prawa.
 
IV.  Miejsce i termin składania ofert
Oferty należy składać w Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. przy ul. Józefa Mireckiego 20, 05-300 Mińsk Mazowiecki, w Biurze Obsługi Klienta. Termin składania ofert do dnia 17.08.2018r do godz. 12:00.
 
V. Wadium
Ustala się wadium w wysokości: 2 000,00 złotych /słownie: dwa tysiące złotych/.
1. Wykonawca wnosi wadium:
1) pieniądzu:
•    na konto zamawiającego : 21 1240 2702 1111 0000 3037 4766 (z dopiskiem: wadium w przetargu na przebudowę kanalizacji w ul. Kopernika)
•    w siedzibie zamawiającego: kasa Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. (kasa czynna w poniedziałek, środę i piątek od 11:00 do 13:00) ul. Józefa Mireckiego 20; 05-300 Mińsk Mazowiecki
2) w poręczeniach bankowych,
3) w gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych.
 
2. Sposób przekazania
Wadium należy wnieść/wpłacić przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. Oryginał ww. dokumentu należy złożyć razem z ofertą.

Załączniki:
Dokumentacja techniczna:
Ogłoszenie
Ogłoszenie o unieważnieniu.pdf (260kB) pdf

metryczka


Opublikował: Grzegorz Komuda (30 lipca 2018, 08:14:16)

Ostatnia zmiana: Grzegorz Komuda (20 sierpnia 2018, 14:07:09)
Zmieniono: unieważnienie

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 736