zamówienie na:

Prowadzenie działań promujących i informacyjnych dla projektu "Poprawa efektywności gospodarki wodno-ściekowej dla potrzeb aglomeracji Mińsk Mazowiecki - etap II"

zamawiający: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Mińsku Mazowieckim
tryb zamówienia: Zapytanie ofertowe
nr sprawy: JRP.271.25.2018
wartość: poniżej 30 000 euro
termin składania ofert: 18 czerwca 2018  11:00
wynik postępowania: SK Group s.c. Kamil Siemiradzki, Bartłomiej Kłusek, ul. Złota 81/42, 00-819 Warszawa, cena brutto wykonania przedmiotu zamówienia 18 265.50 zł. 




Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. ul. Józefa Mireckiego 20, 05-300 Mińsk Mazowiecki
O G Ł A S Z A 

WSZCZĘCIE POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA 
PUBLICZNEGO PROWADZONEGO W TRYBIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO 

O WARTOŚCI NIEPRZEKRACZAJĄCEJ KWOTY 30 000 EURO NA USŁUGĘ PN.: 
PROWADZENIE DZIAŁAŃ PROMUJĄCYCH I INFORMACYJNYCH DLA PROJEKTU „POPRAWA EFEKTYWNOŚCI GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ DLA POTRZEB AGLOMERACJI MIŃSK MAZOWIECKI – ETAP II” 

I.            Nazwa i adres zamawiającego:
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o., ul. Józefa Mireckiego 20, 05-300 Mińsk Mazowiecki.

II.            Tryb zamówienia:
Zamówienie publiczne prowadzone  jest w trybie zapytania ofertowego zgodnie z obowiązującym Regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty 30 000 euro (Zarządzenie nr 3/2018 z dnia 27.02.2018 roku Prezesa Zarządu Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty 30 000 euro).
Ogłoszenie stanowi jednocześnie specyfikację istotnych warunków zamówienia, która będzie służyła Wykonawcy do sporządzenia oferty. 

III.            Miejsce realizacji zamówienia:

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Mińsku Mazowieckim, ul. Józefa Mireckiego 20, 05-300 Mińsk Mazowiecki, w dniach od poniedziałku do piątku, w godzinach
07:00 ÷ 15:00. 

IV.            Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie działań promujących i informacyjnych dla Projektu „Poprawa efektywności gospodarki wodno-ściekowej dla potrzeb aglomeracji Mińsk Mazowiecki – etap II” zgodnie z wymaganiami wynikającymi z Umowy o dofinansowanie
Nr POIS 02.03.00-00-0063/17-00 z dnia 21.05.2018 r., z załącznikiem XII punkt 2.2 rozporządzenia nr 1303/2013, art. 3-5 i załącznikiem II rozporządzenia KE nr 821/2014 oraz zgodnie z instrukcjami i wskazówkami zawartymi na stronie internetowej Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w zakładce  zasady promocji i oznakowania projektów – dotyczących umów podpisanych po 1 stycznia 2018 r.
1)      Działania ogólno-promocyjne.
a)       Współpraca z mediami i sporządzanie dokumentacji fotograficznej.
b)      Opracowywanie materiałów prasowych i ich publikacja w prasie regionalnej oraz Internecie.
c)       Przygotowanie, produkcja i kolportaż materiałów informacyjnych o Projekcie w formie ulotek, broszur, prezentacji audiowizualnych dla mieszkańców i innych.
d)      Dostarczenie i umieszczenie tablicy informacyjnej w miejscu realizacji inwestycji zgodnie z wytycznymi w Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności gdzie został określony zakres i wygląd tablic. Szczegółowych informacji dotyczących m.in. projektowania tablic należy szukać w Księdze identyfikacji wizualnej znaku marki Fundusze Europejskie i znaków programów polityki spójności na lata 2014-2020. Pomocna będzie również Karta Wizualizacji POIiŚ 2014-2020.
e)       Dostarczenie i umieszczenie dziesięciu tablic pamiątkowych upamiętniających finansowanie Projektu przez Unię Europejską zgodnie z wytycznymi w Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności gdzie został określony zakres i wygląd tablic. Szczegółowych informacji dotyczących mi.in. projektowania tablic należy szukać w Księdze identyfikacji wizualnej znaku marki Fundusze Europejskie i znaków programów polityki spójności na lata 2014-2020. Pomocna będzie również Karta Wizualizacji POIiŚ 2014-2020.
f)       Dostarczenie i montaż na urządzeniach naklejek informujących o współfinansowaniu ze środków UE oraz naklejki z logotypami UE i POIiŚ na dokumenty.
2)      Organizowanie i przeprowadzenie konferencji informacyjnych.
a)       Wszelkie materiały wykonane w ramach przedmiotowego zlecenia (ulotki, broszury, materiały audiowizualne, prezentacje itp.) będą przekazywane Zamawiającemu w terminie i ilościach uzgodnionych z Zamawiającym, z pełnymi prawami do publikacji i innego wykorzystywania w celach promocji Projektu, Zamawiającego. Wykonawca będzie działał w sposób zapewniający profesjonalną i kompetentną realizację umowy, zgodnie z obowiązującym prawem i wytycznymi. Prawa do publikacji nie mogą być obciążone dodatkowymi zobowiązaniami dla Zamawiającego na rzecz osób i podmiotów trzecich.
b)      Świadczenie działań informacyjnych i promocyjnych podczas realizacji Projektu będzie następowało na bieżąco w terminach ustalonych z Zamawiającym.
c)       Wszelkie materiały promocyjne powinny zostać sporządzone zgodnie z dokumentami opublikowanymi na stronie http://www.pois.gov.pl:
§  „Zasady promocji projektów dla beneficjentów Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020”, w wersji aktualnej na dzień publikacji.
§  Załącznik I – Zasady Stosowania znaku, budowania ciągu znaków oraz projektowania tablic i naklejek w promocji projektów POIiŚ”.
Zamawiający zastrzega, że ww. dokumenty mogą ulec zmianie w trakcie realizacji Projektu. Wykonawca winien na bieżąco śledzić stronę www.pois.gov.pl i dostosować opracowane materiały do ewentualnych zmian. Wszystkie opracowane materiały ze znakami graficznymi, treści materiałów prasowych, ulotek, broszur, prezentacji muszą przed rozpowszechnianiem uzyskać pisemną akceptację Zamawiającego.
1.       Szczegółowy zakres działań
1)      Działania ogólno-promocyjne:
a)      Współpraca z mediami i sporządzanie dokumentacji fotograficznej.
 Zadaniem Wykonawcy będzie informowanie mediów o bieżącym stanie realizacji Projektu, do końca realizacji Projektu. Przewidywany termin zakończenia działań: 31.07.2020 r.
W szczególności do obowiązków Wykonawcy będzie należało:     
§  bieżące zainteresowanie mediów tematyką Projektu tzn. co najmniej raz na kwartał informowanie minimum 2 przedstawicieli mediów lokalnych/regionalnych (prasa, portale internetowe, w szczególności portale branżowe) o postępach pracy oraz o istotnych etapach realizacji Projektu. Forma i zakres do uzgodnienia z Zamawiającym.                
§  reagowanie na potrzeby i zapytania przedstawicieli mediów poprzez m.in. udzielanie informacji, wyjaśnień (mailem, faksem, pisemnie, telefonicznie), odesłanie do strony internetowej itp. Wraz z zaaranżowaniem wywiadów z przedstawicielami Zamawiającego. 
§  Wszelkie informacje przekazywane przedstawicielom wszystkich rodzajów mediów muszą uzyskać uprzednią pisemną akceptacje Zamawiającego. Wszystkie zdjęcia należy wykonać w technice cyfrowej. Minimalna rozdzielczość
zdjęć – 6 Mpix (3000 x 2000 dpi).
§  Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentację fotograficzną wykonaną w ramach danego wydarzenia. Dokumentacje należy przekazać na płycie CD/DVD w ilości 3 egzemplarzy. Wszystkie zdjęcia muszą być w formacie JPG.
2)      Opracowanie i publikacja materiałów prasowych.
Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie opracowanie i publikacja artykułów prasowych dotyczących promocji Unii Europejskiej, Funduszu Spójności, Projektu i Zleceniodawcy w zakresie uwarunkowań i stanu realizacji Projektu. Zakres Umowy obejmuje opracowanie 2 artykułów sponsorowanych/reklama w prasie lokalnej lub w prasie o zasięgu województwa mazowieckiego.
Forma, zakres i termin do uzgodnienia z Zamawiającym. Zgodnie z „Wytycznymi do prowadzenia działań informacyjnych i promujących dotyczących przedsięwzięć Funduszu Spójności”, typowy układ informacji prasowej powinien zawierać:   
a)       Nagłówek – krótki tytuł,
b)      Akapit wprowadzający - streszczenie najważniejszych faktów w 20-30 słowach,
c)       Tekst – opis zagadnienia z podaniem szczegółów (przedstawienia faktów, a nie opinii),
d)      Końcowe akapity- kontekst, cytaty, informacje ogólne, zdjęcie.
Wszelkie informacje przekazywane przedstawicielom wszystkich rodzajów mediów muszą uzyskać uprzednią akceptację Zamawiającego. Materiał, który nie uzyskał pisemnej akceptacji Zamawiającego uważa się za niewykonany.
3)      Przygotowanie, produkcja i kolportaż  materiałów informacyjnych o Projekcie w formie ulotek, broszur, i prezentacji audiowizualnych dla mieszkańców i innych.
a)       Zadaniem Wykonawcy będzie opracowywanie, druk oraz dystrybucja materiałów informacyjnych o Projekcie oraz wykonanie materiałów audiowizualnych na temat realizacji Projektu.
b)      Materiały informacyjne w postaci ulotek informacyjnych o Projekcie (2 rodzaje ulotek jedna w trakcie trwania projektu, druga po zakończeniu realizacji zadań)  – format A4, składany do DL, 6 kolorowych stron, ilość: 1 500 szt., treść uzgodniona z Zamawiającym. Po zredagowaniu materiał należy przedstawić do zatwierdzenia. Zatwierdzenie następuje pisemne przez Zamawiającego na podstawie partii próbnej do 10 sztuk. Wydrukowane ulotki muszą być tożsame pod względem jakości i treści z zaakceptowaną przez Zamawiającego partią próbną. W przypadku niezaakceptowania przedstawionego materiału (pod względem treści lub jakości), Wykonawca dokona poprawy i przedstawi do powtórnego zatwierdzenia. Materiał, który nie uzyskał pisemnej akceptacji Zamawiającego uważa się za niewykonany.
c)       Publikacje na stronie tytułowej powinny zawierać jasne wskazanie udziału Unii Europejskiej w Projekcie.
d)      Dystrybucja będzie następować w terminach wskazanych przez Zamawiającego.
e)       Audio wizualizacja podczas spotkań z mieszkańcami na różnego rodzaju happeningach min. 5 razy w roku, spoty reklamowe 3-5 minut o projekcie z wyraźnie podana nazwą Instytucji Pośredniczącej, kwotą dofinansowania i zakresem działań.
4)      Dostarczenie i umieszczenie tablic informacyjnych w miejscu realizacji inwestycji.
a)       Na terenie budowy kolektora sanitarnego „0” wchodzącego w skład Projektu Wykonawca obowiązany będzie wykonać oraz zainstalować tymczasową tablicę informacyjną na samodzielnych, trwałych konstrukcjach stalowych z fundamentem betonowym wykonanych i dostarczonych przez Wykonawcę.
b)      Tablica ta musi spełniać aktualne wymagania określone w „Zasadach promocji projektów dla beneficjentów Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko” wydanych przez Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, , lub nowsze wytyczne, jeżeli takie zostaną opublikowane w trakcie realizacji Umowy.
c)       Tablica musi zawierać:
§  nazwę beneficjenta,
§  tytuł projektu,
§  cel projektu,    
§  znak FE, barwy RP, znak UE oraz herb lub oficjalne logo promocyjne województwa (jeśli realizujesz projekt finansowany przez program regionalny),
§  adres portalu www.mapadotacji.gov.pl.
§  Minimalny wymiar tablicy informacyjnej wynosi 80 cm (szerokość) x 120 cm (wysokość).
d)      Projekt tablicy przed jej wykonaniem musi zostać pisemnie zaakceptowany przez Zamawiającego. Tablica zostanie umieszczona w miejscu wskazanym przez Zamawiającego i terminie uzgodnionym z Zamawiającym.
e)       Należy zwrócić uwagę ,aby na tablicy znaki i informacje były widoczne i czytelne dla odbiorców. Jeżeli tablica jest położona w znacznej odległości od miejsca, gdzie mogą znajdować się odbiorcy, to powierzchnia tablicy powinna być odpowiednio większa, tak aby wszyscy mogli łatwo zapoznać się z jej treścią.
f)       Tablice powinny być wykonane z materiału trwałego, odpornego na warunki atmosferyczne. Wykonawca gwarantuje i odpowiada za jakość i trwałość tablic w okresie realizacji danego kontraktu na roboty budowlane. W przypadku zmiany wartości Projektu, Wykonawca obowiązany jest dokonać aktualizacji tablicy, na pisemny wniosek Zamawiającego. Koszt projektu, wykonania oraz umieszczenia i konserwacji tablic w okresie realizacji Projektu (do końca 2020 r.) ponosi Wykonawca.
5)      Dostarczenie i umieszczenie tablic pamiątkowych upamiętniających finansowanie Projektu przez Unię Europejską.
a)       Tablice pamiątkowe mogą być albo dużego formatu, albo mieć formę mniejszych tabliczek.
b)      Wybór właściwej wielkości tablicy należy uzależnić od rodzaju projektu, jego lokalizacji oraz planowanego miejsca ekspozycji tablicy. Niezależnie od rozmiaru trzeba zwrócić uwagę na to, by znaki i informacje były czytelne i wyraźnie widoczne.
c)       Stałe tablice pamiątkowe muszą zostać umieszczone w miejscach ogólnie dostępnych publicznie najpóźniej trzy miesiące po zakończeniu projektu aby upowszechniać informacje o udziale UE w finansowaniu Projektu.
d)      Tablice takie musza spełniać aktualne wymagania określone w „Zasadach promocji projektów dla beneficjentów Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko” wydanych przez Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, z dnia 21 lipca 2017 roku, lub nowsze wytyczne, jeżeli takie zostaną opublikowane w trakcie realizacji Umowy.
e)       Rekomendowany minimalny rozmiar tablicy pamiątkowej to format A3.
f)       Koszt projektu, wykonania oraz umieszczenia ponosi Wykonawca. Projekt tablicy przed jej wykonaniem musi zostać pisemnie zaakceptowany przez Zamawiającego.
g)      Przewiduje się umieszczenie na terenach, gdzie były realizowane zadania w ramach Projektu w łącznej ilości 10 tablic pamiątkowych.
h)      Zostaną one umieszczone w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Tablice będą wykonane z materiału gwarantującego trwałość oraz odporność na warunki atmosferyczne umieszczone na trwałych konstrukcjach stalowych z fundamentem betonowym wykonanych i dostarczonych przez Wykonawcę lub na ścianie budynku. Wykonawca gwarantuje i odpowiada za jakość i trwałość tablic w okresie trwałości projektu tj. do końca 2020 r.
6)      Dostarczenie i montaż na urządzeniach naklejek informujących o współfinansowaniu ze środków UE oraz naklejek z logotypami UE i POIiŚ na dokumenty.
a)       Wykonawca zaprojektuje i wykona naklejki informacyjne w ilości 100 sztuk przeznaczone do oklejenia urządzeń zakupionych w ramach Projektu. Naklejki powinny mieścić się w wymiarach 7 cm szerokości na 5 cm wysokości. Oznaczenia na naklejkach muszą posiadać oznaczenia wg. wariantu podstawowego.
b)      Naklejki muszą zostać wykonane z materiału trwałego, odpornego na warunki atmosferyczne, dzięki czemu zostanie zapewniona czytelność informacji oraz wysoki poziom estetyczny, co najmniej w okresie trwałości Projektu, tj. do końca 2023 r. 
c)       Naklejki na dokumenty w ilości 700 sztuk z możliwością domówienia kolejnej ilości do około 50% zamówienia wstępnego.
2.       Uczestnictwo w imprezach plenerowych na terenie Miasta Mińsk Mazowiecki i Gminy Mińsk Mazowiecki
1)      Wykonawca weźmie udział w plenerowych imprezach z udziałem mieszkańców Miasta, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie pełne zorganizowanie oraz zabezpieczenie stoiska firmowego.
2)      Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie:
a)       rozłożenie stanowiska firmowego na imprezie plenerowej w mieście Mińsk Mazowiecki oraz sprzętu nagłaśniającego,
b)      obsługa konsumpcyjna w postaci wody, koktajli oraz drobnych przekąsek, 
c)       materiał audiowizualny: spoty reklamowe projektu, krótkie filmiki ok 5 minut,
d)      dystrybucja materiałów promocyjnych,
e)       Na terenie organizacji imprez Wykonawca zobowiązany jest umieścić baner (zapewnia Zamawiający), z elementami systemu identyfikacji wizualnej Projektu.
3.       Sprawozdawczość z działań promocyjnych i informacyjnych dla Projektu
1)      Składanie Raportów:
Wykonawca wykona raport: wstępny i końcowy. Przedstawiony zakres i częstotliwość składania raportów mogą ulec zmianie jako rezultat ustaleń pomiędzy stronami.
2)      Szczegółowe wymagania dotyczące składania Raportów.
a)       Raport Wstępny należy opracować i przekazać zamawiającemu w terminie 10 dni od daty podpisania Umowy i powinien co najmniej zawierać informacje:
§  Plan promocji z wykazem cen dla poszczególnych działań w całym okresie umowy,
§  Opis zadań do najbliższego Raportu Kwartalnego,
§  Propozycja systemu identyfikacji wizualnej Projektu,
§  Wzory Raportów Kwartalnych i Raportu Końcowego według wymagań Komisji Europejskiej.
b)      Raport Końcowy zostanie opracowany i przedstawiony Zamawiającemu na co najmniej 14 dni od  zakończenia realizacji Umowy i powinien co najmniej zawierać:
§  Wykaz prac wykonanych podczas okresu sprawozdawczego narastająco do dnia bieżącego,
§  Pełne i obszerne podsumowanie wykonywanych czynności podczas wdrażania projektu, krytyczna analizę wszystkich ważniejszych problemów, jak również zalecenia dla przyszłych działań o podobnym charakterze.
3)      Składanie i zatwierdzanie raportów
Wszystkie raporty powinny być złożone do zatwierdzenia przez Zamawiającego. Raporty będą składane w języku polskim, w dwóch egzemplarzach w wersji papierowej. Raporty będą spełniać wymagania wynikające z wytycznych wynikających z – Zasad promocji projektów dla beneficjentów Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020” .

V.            Warunki udziału w postępowaniu:
1.       O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy którzy:
1)      Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczącym posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia tj.:
a)       w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert – a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie – wykonali co najmniej trzy usługi kampanii promocyjnej o wartości minimum 20 000 zł brutto odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia,
b)      posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w realizacji przedmiotu zamówienia – minimum 3 lat.
c)       Prowadzili kampanie reklamowe dla min. trzech  projektów z zakresu infrastruktury wodno-kanalizacyjnej,
d)      Prowadzenie współpracy z firmami komunalnymi,
e)       Posiadają odpowiednie uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności projektowych zgodnych z przedmiotem zamówienia niniejszego ogłoszenia,
f)       w swojej ofercie przeprowadzają akcje edukacyjne, specjalne dla mieszkańców miasta,
2)      Spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczącym dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
3)      Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „spełnia, nie spełnia” w oparciu o wymagane w zapytaniu ofertowym dokumenty, oświadczenia i wykazy. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że potencjalny Wykonawca spełnia wymagane w zapytaniu ofertowym warunki udziału w postępowaniu.
2.          Oferta powinna zostać sporządzona pisemnie w języku polskim, na wzorze stanowiącym załącznik numer 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
3.          Do oferty należy dołączyć podpisane oświadczenie stanowiące załącznik numer 2 oraz wykaz wykonanych usług promocyjnych stanowiący załącznik numer 3.
4.          Potencjalny Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Potencjalny Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą.
5.          Cena powinna zawierać wszystkie koszty towarzyszące kompletnej realizacji przedmiotu zamówienia.
6.          Prawidłowe określenie stawki podatku VAT leży po stronie Wykonawcy.
7.          Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty częściowe nie będą brane pod uwagę.
8.          Zamawiający dopuszcza możliwość porozumiewania się drogą elektroniczną,
przy czym oferta z załącznikami musi być złożona w formie pisemnej.
9.          Zamawiający zastrzega sobie prawo do wydłużenia terminu składania ofert
oraz do wprowadzania zmian w niniejszym zapytaniu do terminu składania ofert.
10.      Zamawiający zastrzega sobie prawo do poprawy oczywistych omyłek w ofercie, wezwania Wykonawców do wyjaśnień i uzupełnień dokumentów oraz do odrzucenia oferty niezgodnej z niniejszym zapytaniem.
11.      Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa na realizację usługi. W przypadku uchylenia się od podpisania umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyboru oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert.
12.      Zamawiający informuje, że zastrzega sobie możliwość zakończenia postępowania,
w każdym czasie bez podania przyczyn.
13.      Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną.
14.      Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione. 

VI.             Przewidywany termin realizacji zamówienia: w terminie do dnia 31.07.2020 r. 

VII.             Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty:

Najniższa cena za kompletną realizację przedmiotu zamówienia (waga 100 %).
Cena oferty może być tylko jedna i nie może ulec zmianie przez okres ważności oferty. Cena winna uwzględniać wszystkie zobowiązania, musi być podana w PLN cyfrowo netto i brutto z wyodrębnieniem należytego podatku VAT. Oferta, która przedstawia najniższą cenę oferowaną ze wszystkich ofert zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane rosnąco licząc od ceny najniższej do ceny najwyższej.
 
VIII.             Miejsce oraz termin składania ofert:
Pisemną ofertę można składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Prowadzenie działań promujących i informacyjnych dla projektu „poprawa efektywności gospodarki wodno-ściekowej dla potrzeb aglomeracji Mińsk Mazowiecki – etap II – nie otwierać” w terminie do dnia
18 czerwca 2018 roku, do godziny 1100 osobiście w Biurze Obsługi Klienta (ul. Józefa Mireckiego 20) lub przesłać pocztą na adres: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji
sp. z o.o.,  ul. Józefa Mireckiego 20, 05-300 Mińsk Mazowiecki. Liczy się data i godzina wpływu oferty do siedziby Spółki. 

IX.             Miejsce oraz termin otwarcia ofert:

Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji
sp. z o.o., ul. Józefa Mireckiego 20, 05-300 Mińsk Mazowiecki, o godzinie 11:05, w dniu
18 czerwca 2018 roku. O wyborze oferty oferenci zostaną powiadomieni pisemnie. Oferty złożone po terminie zostaną odesłane bez otwierania i rozpatrzenia. 

X.             Osoba do kontaktu:

Informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udziela: Agnieszka Marczak, telefon numer
575-888-704, w godzinach pracy Przedsiębiorstwa tj. od poniedziałku do piątku,
w godzinach 7 00  ÷ 1500.
 
 
 
  
Załączniki:

Formularz ofertowy - Załącznik numer 1 (717kB) pdf

Oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu - Załącznik numer 2 (340kB) pdf

Wykaz wykonanych usług - Załącznik numer 3 (269kB) pdf

Projekt umowy - Załącznik numer 4 (1742kB) pdf

Treść ogłoszenia - SIWZ (3723kB) pdf

Wyjaśnienia do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (1080kB) pdf

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty (620kB) pdf
 

 
 
 
 

 

 

metryczka


Odpowiada za treść: Sławomir Zduńczyk
Opublikował: Sławomir Zduńczyk (7 czerwca 2018, 11:43:32)

Ostatnia zmiana: Sławomir Zduńczyk (20 czerwca 2018, 08:00:21)
Zmieniono: Zawiadomienie o wyborze oferty

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 866