zamówienie na:

Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Łąkowej w Mińsku Mazowieckim

zamawiający: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o.
tryb zamówienia: Zapytanie ofertowe
nr sprawy: JRP.272.13.2018
wartość: powyżej 30 000 euro
termin składania ofert: 26 czerwca 2018  10:00
przyczyna unieważnienia: Zamawiający unieważnia postępowanie w oparciu o punkt 18.1. litera e) Regulaminu. 




 
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Mińsku Mazowieckim z siedzibą przy ul. Józefa Mireckiego 20, 05-300 Mińsk Mazowiecki działając w oparciu o Regulamin udzielania zamówień dla postępowań o wartości powyżej 30 000 Euro zaprasza w trybie zapytania ofertowego do złożenia oferty na roboty budowlane pn.: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Łąkowej w Mińsku Mazowieckim”.
 
I.     Zamawiający:
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o.
ul. Józefa Mireckiego 20, 05-300 Mińsk Mazowiecki
gm. Mińsk Mazowiecki, powiat miński, woj. mazowieckie
strona internetowa:  www.pwikminsk.pl, www.bip.pwikminsk.pl
tel./faks: 25/ 758 58 60, e-mail: biuro@pwikminsk.pl
 
II.   Przedmiot zamówienia
1.       Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej do obsługi budynków mieszkalnych jednorodzinnych zlokalizowanych przy ul. Łąkowej w Mińsk Mazowiecki na działkach o nr ewid. 2964, 2951, 2955/1, 2955/2.
2.       Opis przedmiotu zamówienia według kodów Wspólnego Słownika Zamówień.
45231300-8: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków.
3.       Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia.
3.1.    Budowa sieci kanalizacji sanitarnej o średnicy DN 200 mm z rur PVC litych klasy SN8 łączonych  na uszczelkę gumową o długości całkowitej L=166,84 mb.
3.2.    Przebudowę odcinka istniejącej sieci wodociągowej w pasie drogowym ulicy Milej, który koliduje z trasą przedmiotowej kanalizacji sanitarnej.
3.3.    Wykonawca wykona odtworzenie nawierzchni dróg i chodników zgodnie z dokumentacją projektową oraz dokona odtworzenia terenu na działkach prywatnych, po których przeprowadzona będzie sieć kanalizacji sanitarnej.
3.4.    Włączenie do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Miłej.
3.5.    W zakres zadania wchodzi montaż 5 szt. studni rewizyjnych betonowych
DN 1200 mm oraz 4 szt. studni rewizyjnych z tworzywa sztucznego DN425 mm. Budowane studnie maja mieć zamontowane kinety zbiorcze, w celu umożliwienia podłączenia budynków mieszkalnych do kanalizacji sanitarnej.
3.6.    Wykonanie inspekcji telewizyjnej po zakończeniu robót budowlanych.
3.7.    Roboty budowlane prowadzone będą w pasie dróg gminnych: ul. Łąkowej (nawierzchnia asfaltowa) ul. Miłej (nawierzchnia z kostki betonowej) oraz na działkach prywatnych (różny sposób utwardzenia terenu).
3.8.    Wykonawca w imieniu Zamawiającego powiadomi mieszkańców ul. Łąkowej o rozpoczęciu robót budowlanych.
3.9.    Teren po robotach budowlanych zostanie przywrócony do stanu pierwotnego.
4.       Wymagania dodatkowe:
4.1.    Wykonawca przyjmie na siebie zobowiązanie składania wniosków materiałowych do zatwierdzenia przez inwestora na co najmniej 1 tydzień przed terminem wbudowania materiału.
4.2.    Wykonawca opracuje projekt czasowej organizacji ruchu w drogach publicznych oraz dotrzyma warunków wynikających z decyzji zajęcia pasa drogowego, w tym również poniesie kary wynikające z nie dotrzymania warunków tej decyzji.
4.3.    Wykonawca sporządzi Plan Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia.
4.4.    Wykonawca przed przystąpieniem do robót budowlanych dokona geodezyjnego wytyczenia trasy sieci kanalizacji sanitarnej (oryginał szkicu tyczenia geodezyjnego przekaże Zamawiającemu).
4.5.    Wykonawca zobowiązuje się wykonać geodezyjną inwentaryzację powykonawczą sieci kanalizacji sanitarnej.
4.6.    Wykonawca sporządzi dokumentację powykonawczą wybudowanej sieci kanalizacji sanitarnej.
4.7.    Roboty budowlane składające się na przedmiot zamówienia należy wykonać z należytą starannością, zgodnie z dokumentacją, obowiązującymi Polskimi Normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót.
4.8.    Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia muszą być fabrycznie nowe i odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu, stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.
4.9.    W przypadku użycia w dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych lub przedmiarze robót wskazania w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaków towarowych lub pochodzenia, Zamawiający zgodnie z Regulaminem, dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania materiałowe w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach  internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania technicznego. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów (produktów) ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów (np. atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne) potwierdzających, że oferowane przez Wykonawcę produkty odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. Powyższe dokumenty będą podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji „równoważników” lub odrzuceniu oferty z powodu ich „nierównoważności”.
5.       W cenie ofertowej należy ująć:
5.1.    Wszystkie elementy ujęte w przedmiarze robót (pozycje przedmiaru robót nie uwzględnione w kosztorysie ofertowym, uważane będą przez Zamawiającego jako elementy, które zostały policzone w innych pozycjach).
5.2.    Koszty opracowania projektu organizacji ruchu i zajęcie pasa drogowego na czas prowadzenia robót, w tym kary wynikające z przekroczenia terminu i powierzchni zajmowanej drogi.
5.3.    Koszty wykonanie inspekcji telewizyjnej.
5.4.    Koszty obsługi geodezyjnej w zakresie wytyczenia  i inwentaryzacji sieci kanalizacji sanitarnej.
5.6.    Koszty opracowania dokumentacji powykonawczej.
5.7.    Koszty zużytej energii elektrycznej i wody dla potrzeb budowy.
5.8.    Koszty zabezpieczenia zaplecza socjalnego i składowania materiału.
5.9.    Koszty wymiany gruntu z wywozem urobku na odległość do 10 km oraz transportem i zakupem gruntu sypkiego;
5.10.  Koszty odtworzenia nawierzchni drogowych oraz terenu na działkach prywatnych wraz z uporządkowaniem terenu po robotach budowlanych.
6.       Szczegółowy zakres robót zawiera:
6.1.    Projekt budowlany „Projekt budowlany sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Łąkowej w Mińsku Mazowieckim”.
6.2.    Przedmiar robót.
6.3.      Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
 
III.        Warunki udziału w postępowaniu
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga udokumentowania posiadania ww. warunku.
1.2. Posiadają wiedzę i doświadczenie, w tym celu:
a) Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie sieci kanalizacji sanitarnej o średnicy nie mniejszej niż 200 mm i wartości brutto robót nie mniejszej niż 100 000,00 złotych.
1.3. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym celu:
a) Wykonawca przedłoży wykaz osób, które będą wykonywać lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nie czynności. Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował kierownikiem budowy posiadającym co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami budowlanymi będącymi przedmiotem zamówienia (po uzyskaniu uprawień) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych uprawniające do kierowania robotami budowlanymi lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie wystarczającym do nadzorowania robót budowlanych objętych niniejszym postępowaniem przetargowym
b) Wykonawca przedstawi oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia.
1.4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym celu:
a)   Wykonawca przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
b) Wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu.
2.  Z ubiegania się o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców:
2.1. w stosunku, do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono;
2.2. nie wnieśli wadium, w przypadku żądania przez Spółkę jego wniesienia do upływu terminu składania ofert, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą;
2.3. złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ lub mogą mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania;
2.4. nie wykazali spełnienia warunków udziału w postępowaniu;
2.5. z którymi Spółka rozwiązała albo wypowiedziała umowę w sprawie zamówienia lub odstąpiła od umowy w sprawie zamówienia, z powodu okoliczności, za które wykonawca ponosi odpowiedzialność, jeżeli rozwiązanie albo wypowiedzenie umowy lub odstąpienie od umowy nastąpiło w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania;
2.6 . którzy w okresie ostatnich 12 miesięcy przed wszczęciem postępowania realizując zamówienie dla Spółki, nie uzyskali pozytywnej oceny;
2.7. którzy po wyborze ich oferty, jako oferty najkorzystniejszej odmówili zawarcia umowy z Spółką, jeżeli odmowa zawarcia umowy nastąpiła w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania.
3. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
4. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
4.1. jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia;
4.2. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
4.3. zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;
4.4. jest nieważna na podstawie prawa.
 
IV.        Miejsce i termin składania ofert

1. Miejsce i termin składania ofert:
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o.
ul. Józefa Mireckiego 20, 05-300 Mińsk Mazowiecki
do dnia 26.06.2018r do godz. 10:00 - Biuro Obsługi Klienta
 
V. Wadium
Ustala się wadium w wysokości: 5 000,00 złotych /słownie: pięć tysięcy złotych/.
1. Wykonawca wnosi wadium:
1) pieniądzu:
•        na konto zamawiającego : 21 1240 2702 1111 0000 3037 4766
(z dopiskiem: wadium w przetargu na budowę sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Błonie)
•        w siedzibie zamawiającego: kasa Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. (kasa czynna w poniedziałek, środę i piątek od 11:00 do 13:00) ul. Józefa Mireckiego 20; 05-300 Mińsk Mazowiecki
2) w poręczeniach bankowych,
3) w gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych.
2. Sposób przekazania
Wadium należy wnieść/wpłacić przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. Oryginał ww. dokumentu należy złożyć razem z ofertą.
3. Zwrot wadium
Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli:
1) upłynął termin związania ofertą;
2) zawarto umowę i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy;
3) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia.
4. Zatrzymanie wadium
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie;
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Załączniki:
SIWZ oraz załączniki 1,2,3,4,5,6,7,8 (9662kB) pdf
Opis techniczny sieci kanalziacji sanitarnej (1583kB) pdf
Rys.1 (3451kB) pdf
Rys.2 (129kB) pdf
Rys.3 (225kB) pdf
Rys.4 (152kB) pdf

Zawiadomienie:
Zawiadomienie o unieważnieniu zamówienia.pdf (301kB) pdf

metryczka


Odpowiada za treść: Magdalena Zalewska
Opublikował: Magdalena Zalewska (5 czerwca 2018, 12:36:48)

Ostatnia zmiana: Grzegorz Komuda (13 lipca 2018, 14:49:06)
Zmieniono: unieważnienie postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 772