zamówienie na:

Opracowanie dokumentacji projektowej budowy sieci wodociągowej od ul. Aureliusza Chróścielewskiego do ul. Kolejowej przez teren PKP w Mińsku Mazowieckim

zamawiający: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o.
tryb zamówienia: Zapytanie ofertowe
nr sprawy: JRP.271.78.2017
wartość: do 30 000 Euro
termin składania ofert: 26 stycznia 2018  12:00
wynik postępowania: PRO-SANIT Biuro Usług Inżynieryjnych Daniel Baran z siedziba przy ul. Jagodzińskiej 53, 08-400 Garwolin. Cena oferty brutto: 44 000,00 PLN. 





ZAPYTANIE OFERTOWE
 
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Mińsku Mazowieckim z siedzibą przy ul. Józefa Chełmońskiego 20, 05-300 Mińsk Mazowiecki działając w oparciu o Regulamin udzielania zamówienia dla postępowań do 30 000 euro zaprasza do złożenia oferty na: „Opracowanie dokumentacji projektowej budowy sieci wodociągowej od ul. Aureliusza Chróścielewskiego do ul. Kolejowej przez teren PKP w Mińsku Mazowieckim”. Zaproszenie stanowi jednocześnie specyfikację istotnych warunków zamówienia, która posłuży Wykonawcy do sporządzenia oferty. 
 
I. Zamawiający:
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o.
ul. Józefa Mireckiego 20, 05-300 Mińsk Mazowiecki
strona internetowa:  www.pwikminsk.pl, www.bip.pwikminsk.pl
tel.: /25/ 758 58 60, faks: /25/ 758 67 12
e-mail: biuro@pwikminsk.pl
 
II. Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej budowy sieci wodociągowej od ul. Aureliusza Chróścielewskiego do ul. Kolejowej przez teren PKP w Mińsku Mazowieckim.
2. Przebieg sieci wodociągowej zaplanowano od ul. Aureliusza Chróścielewskiego w obrębie drogi opisanej w miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego miasta wzdłuż linii kolejowej nr 13 relacji Krusze - Pilawa do wysokości działki o nr ew. 2680/4 z przejściem poprzecznym pod torowiskiem na wschodnią stronę ww. linii kolejowe w kierunku Zakładów Naprawczych Taboru Kolejowego. Po stronie wschodniej linii kolejowej nr 13 kontynuacja trasy sieci wodociągowej w kierunku linii kolejowej nr 2 Warszawa – Terespol z przejściem poprzecznym pod torowiskiem do skrzyżowania ulic Kolejowej i Polowej.   
3. W ramach zamówienia Wykonawca na rzecz Zamawiającego uzyska:
· wypisy z rejestru gruntów na działki, po których przebiegać będzie sieć wodociągowa;
· uzgodnienia Zespołu ds. Koordynacji Usytuowania Projektowanych Sieci Uzbrojenia Terenu Starostwa Powiatowego w Mińsku Mazowieckim oraz Kolejowego Zespołu Uzgadniania Dokumentacji Projektowej w Warszawie;
· wszystkie wymagane opinie, uzgodnienia i zgody na umieszczenie sieci wodociągowej w obszarze linii kolejowych nr 13 i 2 Polskich Kolei Państwowych wydane przez administratora nieruchomości oraz administratorów technicznej infrastruktury kolejowej;
· decyzje zarządcy drogi powiatowej, gminnej, pisemne zgody właścicieli działek miejskich, zakładowych lub prywatnych na umieszczenie sieci wodociągowej w ich granicach. W przypadku dróg publicznych projekt budowlany uzgodnić z zarządcą drogi w zakresie wynikających z ustawy  o drogach publicznych z dnia 21 marca 1985r.;
· uzgodnienie sieci wodociągowej z rzeczoznawcą do zabezpieczeń przeciwpożarowych.
· postanowienia udzielenia zgody na odstępstwo od przepisów ustawy z dnia 28 marca 2003r. o transporcie kolejowym (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 16 poz. 94 z późniejszymi zmianami),
· inne opinie, uzgodnienia, decyzje oraz zgody nie wymienione wyżej konieczne do uzyskania pozwolenia na budowę na podstawie przepisów ustawy z dnia 07 lipca 1994r Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2016r. poz. 290 z późniejszymi zmianami).
4. Wykonawca w ramach umowy uwzględni koszty:
· zakupu wypisów z rejestru gruntów;
· zakupu i aktualizacji map do celów projektowych w części obejmującej obszar kolejowy oraz obszar miasta w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu umowy;
· wykonania badań geotechnicznych gruntu (min. 6 punktów badawczych);
· uzyskania wypisów, opinii, uzgodnień, decyzji oraz zgód określonych w pkt. 3 zapytania ofertowego;
· opracowania projektu budowlanego budowy sieci wodociągowej w obszarze kolejowym - 5 egzemplarzy;
· opracowania projektu budowlanego budowy sieci wodociągowej w obszarze miejskim – 5 egzemplarzy;
· sporządzenia przedmiaru robót - 2 egzemplarze;
· sporządzenia kosztorysu inwestorskiego – 2 egzemplarze;
· opracowania Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót - 2 egzemplrze;
· wykonania wersji elektronicznej projektów budowlanych, przedmiaru robót oraz kosztorysu inwestorskiego, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót na płycie CD w formacie PDF – 1 egzemplarz. Wielkość plików nie może przekraczać 20,0 MB;
· wykonanie karty informacyjnej przedsięwzięcia przedkładanej do wniosku o wydania decyzji oceny oddziaływania na środowisko.
4. W ramach zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawcy:
· sporządzenia opisu proponowanych materiałów i urządzeń nie odnoszącego się do określonego wyrobu, źródła lub znaków towarowych, patentów, rodzajów lub specyficznego pochodzenia, chyba że takie odniesienie jest uzasadnione przedmiotem zamówienia i zostały określone zasady równoważności;
· sporządzenia dokumentacji projektowej zgodnie z wymogami.
a) ustawy z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2017r. poz. 1332 z późn. zm.).
b) rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012r. poz. 462).
· sporządzenia przedmiaru robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013r. poz. 1129);
· sporządzenia kosztorysu inwestorskiego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno–użytkowym (Dz. U. z 2004r. nr 130 poz. 1389);
· sporządzenia specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (tekst jednolity Dz. U. z 2013r. poz. 1129).
 
III. Termin wykonania zamówienia
Termin wykonania przedmiotu zamówienia do dnia 31.10.2018r.
 
IV. Warunki udziału w postępowaniu
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w tym celu:
a) Wykonawca przedstawi aktualny odpis z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2. Posiadają wiedzę i doświadczenie.
Zamawiający odstąpił od podania warunków udziału w postępowaniu.
3. Dysponują odpowiednim potencjałem techniczny oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
a) Wykonawca przedstawi oświadczenie, że osoba/y wykonujące zamówienie posiadają wymagane uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia.
b) Aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej okręgowej Izby Inżynierów i Techników Budownictwa.
4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Zamawiający odstąpił od podania warunków udziału w postępowaniu.
 
V. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
1. Wykonawca przedstawi aktualny odpis z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2. Wykonawca przedstawi oświadczenie, że osoba/y wykonujące zamówienie posiadają wymagane uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia.
3. Aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej okręgowej Izby Inżynierów i Techników Budownictwa.
 
VI. Miejsce i termin składania ofert
1. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z napisem „Oferta na opracowanie dokumentacji projektowej budowy sieci wodociągowej od ul. Chróścielewskiego do ul. Kolejowej przez teren PKP w Mińsku Mazowieckim”  – nie otwierać przed 26.01.2018r godz. 12:00” w Biurze Obsługi Klienta Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Mińsku Mazowieckim przy ul. Józefa Mireckiego 20 do dnia 26.01.2018r. godz. 12:00.
2. Sposób przygotowania oferty:
2.1. oferta musi być sporządzona w języku polskim, pismem czytelnym na komputerze, maszynie lub pismem odręcznym;
2.2. koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę;
2.3. wykonawca może złożyć w prowadzonym postępowaniu wyłącznie jedną ofertę;
2.4. oferta oraz wszystkie załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy. W przypadku, gdy ofertę podpisują osoby, których upoważnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych załączonych do oferty, wymaga się, aby Wykonawca dołączył do oferty oryginał pełnomocnictwa do podpisania oferty;
2.5. poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę.
 
VII. Miejsce i termin otwarcia ofert
Otwarcie ofert odbędzie się w Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Mińsku Mazowieckim przy ul. Józefa Mireckiego 20, 05-300 Mińsk Mazowiecki - Sala konferencyjna w dniu 26.01.2018r. o godz. 12:05. O wyborze oferty oferenci zostaną powiadomieni pisemnie.
 
VIII. Osoba do kontaktu
Szczegółowe informacje dotyczące zamówienia udziela Grzegorz Komuda numer kontaktowy: 733 666 643 w godzinach pracy Spółki tj.: od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 – 15:00.
 
IX. Wadium.
Zamawiający odstąpił od wniesienia wadium.
X. Kryteria oceny ofert
1. Kryterium oceny ofert.
Oferty wykonawców zostaną ocenione na podstawie kryterium: cena.
Cena oferty może być tylko jedna i nie ulega zmianie przez okres ważności oferty. Cena winna uwzględnia wszystkie zobowiązania, musi być podana w PLN cyfrowo netto i brutto z wyodrębnieniem należnego podatku VAT.
2. Wynik
Oferta, która przedstawia najniższą cenę oferowaną ze wszystkich ofert zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane rosnąco licząc od ceny najniższej do ceny najwyższej.
 
XI. Informacja o formalnościach, jakie winny zostać dopełnione przez wykonawcę w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia.
1. Postępowanie kończy się podpisaniem umowy w terminie nie krótszym niż 2 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty, nie później jednak niż przed upływem terminu związania ofertą.
2. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
3. Umowa wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej, chyba że przepisy odrębne wymagają formy szczególnej.
4. Zakres świadczenia wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
5. Umowę zawiera się na czas oznaczony.
6. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla zamawiającego.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

Załączniki:
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty:


metryczka


Opublikował: Grzegorz Komuda (17 stycznia 2018, 12:50:44)

Ostatnia zmiana: Grzegorz Komuda (9 lutego 2018, 12:30:17)
Zmieniono: wynik postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1025