zamówienie na:

Opracowanie dokumentacji projektowej budowy sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ul. Królowej Jadwigi w Mińsku Mazowieckim

zamawiający: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o.
tryb zamówienia: Zapytanie ofertowe
nr sprawy: JRP.271.62.2017
wartość: do 30 000 Euro
termin składania ofert: 23 października 2017  12:00
wynik postępowania: Dariusz Paweł Banaszek ul.Śląska 23,05-300 Mińsk Mazowiecki, kwota brutto 15 990,00zł 





Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Mińsku Mazowieckim z siedzibą przy ul. Józefa Mireckiego 20, 05-300 Mińsk Mazowiecki działając w oparciu o Regulamin udzielania zamówień dla postępowań o wartości do 30 000 euro zaprasza do złożenia oferty na: „Opracowanie dokumentacji projektowej budowy sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ul. Królowej Jadwigi w Mińsku Mazowieckim”. Zaproszenie do złożenia oferty w trybie zapytania ofertowego stanowi jednocześnie specyfikację istotnych warunków zamówienia, która będzie służyła Wykonawcy do sporządzenia oferty. 
 
I.     Zamawiający.
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o.
ul. Józefa Mireckiego 20, 05-300 Mińsk Mazowiecki
strona internetowa:  www.pwikminsk.pl, www.bip.pwikminsk.pl
tel.: /25/ 758 58 60, e-mail: biuro@pwikminsk.pl
 
II.   Określenie przedmiotu zamówienia.
1.       Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej budowy sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ul. Królowej Jadwigi w Mińsku Mazowieckim:
 1.1.   Zaprojektowanie sieci wodociągowej w ul. 1-go PLM Warszawa na odcinku od ul. Dąbrówki do ul. Królowej Jadwigi i w ul. Królowej Jadwigi.
 1.2.  Zaprojektowanie sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Królowej Jadwigi umożliwiającej pokrycie potrzeb przyłączeniowych mieszkańców. Układ sieci będzie mieszany grawitacyjno-ciśnieniowy z lokalną przepompownią ścieków zlokalizowaną w obrębie pasa drogowego ul. Królowej Jadwigi.
2.       W ryczałtowej cenie ofertowej należy ująć koszty:
2.1.    Zakupu i aktualizacji mapy do celów projektowych.
2.2.    Wykonania badań geotechnicznych gruntu (min. 3 punkty).
2.3.    Uzyskania decyzji Burmistrza Miasta Mińsk Mazowiecki na umieszczenie urządzeń sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w pasie dróg gminnych wraz z uzgodnieniem dokumentacji projektowej.
2.4.    Uzgodnienia trasy projektowanej sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na Zespole ds. Koordynacji Usytuowania Projektowanych Sieci Uzbrojenia Terenu w Starostwie Powiatowym.
2.5.    Uzyskania warunków technicznych przyłączenia przepompowni ścieków do sieci elektroenergetycznej niskiego napięcia oraz przyłączenia przewoźnego agregatu prądotwórczego.
2.6.    Wykonania projektu budowlanego budowy sieci kanalizacji sanitarnej w 5 egzemplarzach.
2.7.    Wykonania projektu budowlanego budowy przyłącza kablowego zalicznikowego eN oraz szafki sterowniczej.
2.8.    Wykonania dokumentacji technicznej zasilania rezerwowego przepompowni ścieków za pomocą agregatu prądotwórczego.
2.9.    Wykonania przedmiarów robót w dwóch egzemplarzach (branża sanitarna i elektryczna).
2.10.  Wykonania kosztorysów inwestorskich w dwóch egzemplarzach (branża sanitarna i elektryczna).
2.11.  Wykonania specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w dwóch egzemplarzach (branża sanitarna i elektryczna).
2.12.  Wykonania wersji elektronicznej projektów budowlanych, przedmiarów robót oraz kosztorysów inwestorskich na płycie CD w formacie PDF w 1 egzemplarzu. Wielkość pojedynczych plików nie może przekraczać 20,0 MB.
2.13.  Sporządzenia karty informacyjnej przedsięwzięcia do decyzji środowiskowej w 2 egzemplarzach.
3.       W ramach zamówienia zamawiający wymaga od wykonawcy:
3.1.    Sporządzenia opisu proponowanych materiałów i urządzeń, który nie będzie odnosił się do określonego wyrobu, źródła lub znaków towarowych, patentów, rodzajów lub specyficznego pochodzenia, chyba że takie odniesienie jest uzasadnione przedmiotem zamówienia i zostały określone zasady równoważności.
3.2.    Sporządzenia dokumentacji projektowej zgodnie z wymogami.
a)       ustawy z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2016r., poz. 290 z późn. zmianami).
b)      rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012r. poz. 462).
3.3     Sporządzenia przedmiaru robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013r. poz. 1129).
3.4.    Sporządzenia kosztorysu inwestorskiego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno–użytkowym (Dz. U. z 2004r. nr 130 poz. 1389).
3.5.    Sporządzenia specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (tekst jednolity Dz. U. z 2013r. poz. 1129).
3.6.    Sporządzenie karty informacyjnej przedsięwzięcia zgodnie z ustawą o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz.U. z 2013 poz. 1235).
 
III.  Termin wykonania zamówienia
Termin wykonania przedmiotu zamówienia do dnia 31.03.2018r.
 
IV.  Warunki udziału w postępowaniu
1.    Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w tym celu:
a)    Wykonawca przedstawi aktualny odpis z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2.    Posiadają wiedzę i doświadczenie.
       Zamawiający odstąpił od podania warunków udziału w postępowaniu.
3.    Dysponują odpowiednim potencjałem techniczny oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
       Wykonawca w celu spełnienia warunku przedstawi:
a)    oświadczenie, że osoba/y wykonujące zamówienie posiadają wymagane uprawnienia budowlane do projektowania w:
-      specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia,
-      specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im uprawniania wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia.
b)    osoby wskazane do realizacji zamówienia przedłożą aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej okręgowej Izby Inżynierów i Techników Budownictwa.
4.    Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
       Zamawiający odstąpił od podania warunków udziału w postępowaniu.
 
V.   Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
1.    Wykonawca przedstawi aktualny odpis z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2.    Wykonawca przedstawi oświadczenia, że osoby wykonujące zamówienie posiadają wymagane uprawnienia budowlane do projektowania w
-      specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia;
-      specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im uprawniania wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia.
3.    Wykonawca przedłoży dla osób wskazanych zgodnie z punktem V.2. zapytania ofertowego aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej okręgowej Izby Inżynierów i Techników Budownictwa.
 
VI.  Miejsce i termin składania ofert
1.    Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z napisem „Oferta na opracowanie dokumentacji projektowej budowy sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ul. Królowej Jadwigi w Mińsku Mazowieckim – nie otwierać przed 23.10.2017r godz. 12:00” w Sali Obsługi Klienta Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. z siedzibą w 05-300 Mińsk Mazowiecki przy ul. Józefa Mireckiego 20 do dnia 23.10.2017r. godz. 12:00.
2.    Sposób przygotowania oferty:
2.1. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, pismem czytelnym na komputerze, maszynie lub pismem odręcznym.
2.2. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.
2.3. Wykonawca może złożyć w prowadzonym postępowaniu wyłącznie jedną ofertę.
2.4. Oferta oraz załączniki w postaci oświadczeń wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy. W przypadku, gdy ofertę podpisują osoby, których upoważnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych załączonych do oferty, wymaga się, aby Wykonawca dołączył do oferty oryginał pełnomocnictwa do podpisania oferty.
2.5. Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę.
 
VII. Miejsce i termin otwarcia ofert
Otwarcie ofert odbędzie się w Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o., 05-300 Mińsk Mazowiecki przy ul. Józefa Mireckiego 20 w Sali Konferencyjnej dnia 23.10.2017r. o godz. 12:05. O wyborze oferty oferenci zostaną powiadomieni pisemnie.
 
VIII.    Osoba do kontaktu
Grzegorz Komuda tel. 733 666 643
Ilona Skwiecińska tel. 697 312 555
Informacje udzielane są w godzinach pracy Spółki tj.: od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 – 15:00.
 
 
IX.  Wadium.
Zamawiający odstąpił od wniesienia wadium.
 
X.   Kryteria oceny oferty
1. Kryterium oceny ofert.
Oferty wykonawców zostaną ocenione na podstawie kryterium: cena.
Cena oferty może być tylko jedna i nie ulega zmianie przez okres ważności oferty. Cena winna uwzględnia wszystkie zobowiązania, musi być podana w PLN cyfrowo netto i brutto z wyodrębnieniem należnego podatku VAT.
2. Wynik
Oferta, która przedstawia najniższą cenę oferowaną ze wszystkich ofert zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane rosnąco licząc od ceny najniższej do ceny najwyższej.
 
X.   Informacja o formalnościach, jakie winny zostać dopełnione przez wykonawcę w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia.
1.    Postępowanie kończy się podpisaniem umowy w terminie nie krótszym niż 2 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty, nie później jednak niż przed upływem terminu związania ofertą.
2.    Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
3.    Zakres świadczenia wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
4.    Umowę zawiera się na czas oznaczony.
5.    Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla zamawiającego.
6.    Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

Załączniki:
zapytanie ofertowe BIP.pdf (1842kB) pdf
załącznik nr 1 formularz ofertowy.pdf (465kB) pdf
załącznik nr 2 oświadczenie.pdf (202kB) pdf
załącznik nr 3 wzór umowy.pdf (1663kB) pdf
plan orientacyjny.pdf (387kB) pdf
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
zawiadomienie o wyborze oferty BIP.pdf (484kB) pdf

metryczka


Odpowiada za treść: Ilona Skwiecińska
Opublikował: Ilona Skwiecińska (16 października 2017, 13:39:01)

Ostatnia zmiana: Ilona Skwiecińska (25 października 2017, 07:36:25)
Zmieniono: wynik postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 752