Strona główna > Przetargi > Aktualne |
|
|
zamówienie na: |
Zakup energii elektrycznej na potrzeby Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Mińsk Mazowiecki |
zamawiający: | Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. |
tryb zamówienia: | Przetarg nieograniczony |
nr sprawy: | JRP.272.10.2017 |
wartość: | powyżej 30 000 Euro |
termin składania ofert: | 28 sierpnia 2017 12:00 |
wynik postępowania: | Energia i Gaz sp. z o.o. ul. Obornicka 330, 60-689 Poznań. Cena oferty brutto: 598 345,55 PLN. |
Przedsiębiorstwo
Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
ul. Józefa Mireckiego 20 05-300 Mińsk Mazowiecki
O G Ł A S Z A
wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia sektorowego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 30 000 euro na:
„Zakup energii elektrycznej na potrzeby Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o.
w Mińsku Mazowieckim”
ul. Józefa Mireckiego 20 05-300 Mińsk Mazowiecki
O G Ł A S Z A
wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia sektorowego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 30 000 euro na:
„Zakup energii elektrycznej na potrzeby Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o.
w Mińsku Mazowieckim”
I. Zamawiający.
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o.
ul. Józefa Mireckiego 20, 05-300 Mińsk Mazowiecki
gm. Mińsk Mazowiecki, powiat miński, woj. mazowieckie
strona internetowa: www.pwikminsk.pl, www.bip.pwikminsk.pl
Tel./Faks: /25/ 758 58 60 e-mail: biuro@pwikminsk.pl
II. Tryb zamówienia.
Zamówienie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 30 000 Euro - zamówienie sektorowe. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Regulaminem Udzielania Zamówień Sektorowych Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Mińsku Mazowieckim, dla postępowań powyżej 30 000 euro.
III. Sposób uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej www.bip.pwikminsk.pl oraz w Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. przy ul. Józefa Mireckiego 20, 05-300 Mińsk Mazowiecki. Specyfikację istotnych warunków zamówienia jest bezpłatna.
IV. Przedmiot zamówienia.
I. Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej na potrzeby Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Mińsku Mazowieckim.
Poniższa tabela określa obiekty Zamawiającego, na które sprzedawana będzie energia elektryczna z obowiązującymi taryfami.
Taryfa | Nazwa obiektu | Dane adresowe | Nr fabryczny |
B23 | Oczyszczalnia ścieków | 05-300 Mińsk Mazowiecki ul. Aureliusza Chróścielewskiego 1 | 96494151 |
B23 | Oczyszczalnia ścieków | 05-300 Mińsk Mazowiecki ul. Aureliusza Chróścielewskiego 1 | 96494154 |
B23 | Stacja Uzdatniania Wody | 05-300 Mińsk Mazowiecki ul. Kołbielska 6 | 96494153 |
B23 | Stacja Uzdatniania Wody | 05-300 Mińsk Mazowiecki ul. Kołbielska 6 | 96494150 |
B23 | Pompownia III | 05-300 Mińsk Mazowiecki ul. Szarych Szeregów 10 | 96481264 |
B23 | Pompownia III | 05-300 Mińsk Mazowiecki ul. Szarych Szeregów 10 | 96494152 |
C12a | Przepompownia ścieków | 05-300 Mińsk Mazowiecki ul. Arynowska | 00317897 |
C12a | Przepompownia ścieków | 05-300 Mińsk Mazowiecki ul. Osiedlowa/Zielna | 00317904 |
C11 | Przepompownia ścieków | 05-300 Mińsk Mazowiecki ul. Zuzanny Małaszczyckiej | 70903545 |
C11 | Przepompownia ścieków | 05-300 Mińsk Mazowiecki ul. Dębowa | 70529198 |
C11 | Przepompownia ścieków | 05-300 Mińsk Mazowiecki ul. Królewiecka | 70543973 |
C12a | Przepompownia ścieków | 05-300 Mińsk Mazowiecki ul. Smoleńskiego | 00317902 |
C12a | Studnia głębinowa | 05-300 Mińsk Mazowiecki Gliniak, dz. 164/4 | 00160780 |
C11 | Studnia głębinowa | 05-300 Mińsk Mazowiecki ul. Konstytucji 3-go Maja | 09137379 |
C12a | Studnia głębinowa | 05-300 Mińsk Mazowiecki ul. Tartaczna | 07137378 |
C21 | Stacja Uzdatniania Wody | 05-300 Mińsk Mazowiecki ul. Józefa Mireckiego 20 | 07173393 |
II. Informacje dodatkowe potrzebne do przygotowania oferty.
1. Zakup energii elektrycznej przez okres 12 miesięcy tj. od dnia 01.01.2018r. do dnia 31.12.2018r.
2. Czas trwania umowy 12 miesięcy.
3. Gwarancja stałej ceny w trakcie obowiązywania umowy.
4. Rozliczenie za energię w cyklach miesięcznych od pierwszego do ostatniego dnia miesiąca.
5. Miesięczne całościowe zużycie energii elektrycznej ok. 195 MWh.
6. Roczne całościowe zużycie energii elektrycznej ok. 2341 MWh.
7. Oferowane ceny netto energii elektrycznej muszą pozostać niezmienne w okresie sprzedaży i zawierać koszty związane z bilansowaniem handlowym oraz uwzględniają koszt wypełnienia przez Sprzedawcę obowiązków, o których mowa w art. 9a ust 1 i 8 Ustawy Prawo Energetyczne (tj. prawa majątkowe zielone, żółte, czerwone, fioletowe). Cena ma dodatkowo zawierać opłaconą akcyzę.
8. Układy pomiarowo rozliczeniowe energii elektrycznej stanowiące własność Zamawiającego i są dostosowane do wymagań technicznych określonych przez PGE Dystrybucja S.A. Oddział Warszawa.
9. Umowa na sprzedaż energii elektrycznej z dotychczasowym sprzedawcą zostanie wypowiedziana z dniem 31.12.2017. Wypowiedzenie umowy należy po stronie Wykonawcy.
10. Odbiorca nie jest zainteresowany godzinowym planowaniem poboru energii, jednak nie wyklucza przekazywania posiadanych informacji o planowanych remontach i przerwach technologicznych mających wpływ na zmianę poboru energii oraz ewentualnych awariach i planowanych terminach ich usunięcia.
11. Zamawiający posiada aktualnie umowę na dystrybucję energii elektrycznej na czas nie określony.
12. Wykonawca będzie przesyłał comiesięczne zestawienie odczytów liczników, zużyć oraz koszty za energię elektryczną w formacie XLS bądź innym zatwierdzonym przez Zamawiającego.
13. Faktury przesyłane elektronicznie na adres: biuro@pwikminsk.pl
V. Oferty częściowe i wariantowe.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
VI. Termin wykonania.
Planowany termin wykonywania zamówienia przez okres 12 miesięcy tj.: od dnia 01.01.2018 do dnia 31.12.2018.
VII. Wadium.
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
VIII. Warunki udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności i/lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, w tym celu:
a) Wykonawca przedstawi aktualną koncesję na obrót energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z wymogami ustawy Prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997 (Dz. U. z 2012r. poz. 1059 z późn. zm.).
2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym celu:
a) Wykonawca przedłoży oświadczenie (wg. własnego wzoru), że ma zawartą stosowną umowę z OSD, umożliwiającą sprzedaż energii elektrycznej na obiekty Zamawiającego za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej OSD.
b) Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tym celu:
a) Wykonawca przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
b) Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z zapisami pkt. IX.2 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, tym celu:
a) Wykonawca przedstawi oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na formularzu stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.
IX. Kryterium oceny ofert i ich znaczenie.
1. Kryterium oceny ofert: cena
2. Oferta, która przedstawia najniższą cenę oferowaną ze wszystkich ofert zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną odpowiednio sklasyfikowane w odniesieniu do badanej oferty z najniższą ceną.
Cena oferty będzie oceniana według następującego wzoru:
Wp=Rx(Cnaj/Cof.bad)
Wp - wartość punktowa obliczona do dwóch miejsc po przecinku,
R - ranga w ocenie, tj. 100 pkt
Cnaj. - cena najkorzystniejszej oferty (najtańsza)
Cof.bad. - cena oferty badanej
X. Miejsce i termin składania ofert.
Oferty należy składać w Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. przy ul. Józefa Mireckiego 20, 05-300 Mińsk Mazowiecki – Biuro Obsługi Klienta do dnia 28.08.2017r. do godz. 12:00.
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert.
Otwarcie ofert nastąpi w Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. ul. Józefa Mireckiego 20, 05-300 Mińsk Mazowiecki - Sala Konferencyjna w dniu 28.08.2017r. o godz. 12:05.
Załączniki:
Ogłoszenie.pdf (1325kB)
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.pdf (5678kB)
Formularz ofertowy - załacznik nr 1 SIWZ.pdf (615kB)
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu-załacznik nr 2 SIWZ.pdf (236kB)
Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania-załacznik nr 3 SIWZ.pdf (792kB)
Informacja o modyfikacji treści SIWZ:
Informacja o modyfikacji treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.pdf (447kB)
Odpowiedzi na zapytania do treści SIWZ:
Odpowiedzi na zapytania do treści SIWZ.pdf (3118kB)
Odpowiedzi na zapytania do treści SIWZ_II.pdf (335kB)
Zawiadomienie o wyborze oferty:
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf (681kB)
metryczka
Opublikował: Grzegorz Komuda (11 sierpnia 2017, 13:16:16)
Ostatnia zmiana: Grzegorz Komuda (6 listopada 2017, 11:22:06)
Zmieniono: wynik postępowania
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 1585