zamówienie na:

Odtworzenie nawierzchni w ulicy Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Mińsku Mazowieckim - etap II

zamawiający: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o.
tryb zamówienia: zapytanie ofertowe
nr sprawy: JRP.271.31.2017
wartość: do 30000 Euro
termin składania ofert: 21 sierpnia 2017  11:00
wynik postępowania: Przedsiębiorstwo Budowy dróg i Mostów Sp. z o.o. ul. Kolejowa 28 05-300 Mińsk Mazowiecki Cena oferty netto: 84 956,38 zł, brutto: 104 496,35 zł 




I.  ZAMAWIAJĄCY
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o.
ul. Józefa Mireckiego 20, 05-300 Mińsk Mazowiecki
gm. Mińsk Mazowiecki, powiat miński, woj. mazowieckie
strona internetowa:  www.bip.pwikminsk.pl, www.pwikminsk.pl
tel/faks: 25 758 58 60, e-mail: biuro@pwikminsk.pl
 
II. TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zawiera informacje i wytyczne dla Wykonawców ubiegających się o uzyskanie zamówienia prowadzonego w trybie zapytania ofertowego o wartości do 30 000 Euro - zamówienie sektorowe. Specyfikację istotnych warunków zamówienia opracowano na podstawie Regulaminu udzielania zamówień dla postępowań o wartości do 30 000 Euro.
Postępowanie oznaczone jest jako JRP.271.31.2017. Wszelka korespondencja i dokumentacja w tej sprawie będzie powoływać się na powyższe oznaczenie oraz prowadzona będzie w języku polskim.
 
III.  OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1.   Przedmiotem zamówienia jest drugi etap odtworzenia nawierzchni w ulicy Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Mińsku Mazowieckim.
 
2.  Opis przedmiotu zamówienia według kodów Wspólnego Słownika Zamówień.
45233100-0 – Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg.
 
3.     Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia.
3.1.  Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11 S 50/70 o grubości 4 cm,
         powierzchnia po uprzednim skropieniu emulsją asfaltową - 936,2 m²;
3.2.  Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 16 W 50/70 o grubości 6 cm,
        powierzchnia po uprzednim skropieniu emulsją asfaltową - 604 m²;
3.3.  Wykonanie podbudowy zasadniczej z betonu asfaltowego AC 22 P 50/70
         o grubości 8 cm,  powierzchnia po uprzednim skropieniu emulsją asfaltową - 604 m²;
3.4.  Wykonanie ścieku przykrawężnikowego o szer. 40 cm z 3 rzędów z kostki brukowej
        typu Holland o grubości 6 cm i 1 rzędu z kostki brukowej typu Holland o grubości 8 cm – 302 m;
3.5. Wywiezienie przez Wykonawcę powstałych w trakcie robót odpadów;
3.6.  Uporządkowanie terenu;
3.7.  Roboty budowlane składające się na przedmiot zamówienia należy wykonać z należytą
        starannością, zgodnie ze schematem odtworzenia nawierzchni, obowiązującymi Polskimi Normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót.
 
IV.  OFERTY CZĘŚCIOWE I WARIANTOWE
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
 
V. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania zamówienia: do dnia 01.12.2017r.  
 
VI.     WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1.    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obwiązek posiadania takich uprawnień.
       Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga udokumentowania posiadania ww. warunku.
1.2. Posiadają wiedzę i doświadczenie, w tym celu:
a)    Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub rozbudowie drogi o nawierzchni z mas asfaltowych  o wartości brutto nie mniejszej niż 100 000,00 złotych.
1.3. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
1.4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tym celu:
a)    Wykonawca przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
b)    Wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu.
2.     Z ubiegania się o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców:
2.1. w stosunku, do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono;
2.2. złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ lub mogą mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania;
2.3. nie wykazali spełnienia warunków udziału w postępowaniu;
2.4. z którymi Spółka rozwiązała albo wypowiedziała umowę w sprawie zamówienia lub odstąpiła od umowy w sprawie zamówienia, z powodu okoliczności, za które wykonawca ponosi odpowiedzialność, jeżeli rozwiązanie albo wypowiedzenie umowy lub odstąpienie od umowy nastąpiło w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania;
2.5. którzy w okresie ostatnich 12 miesięcy przed wszczęciem postępowania realizując zamówienie dla Spółki, nie uzyskali pozytywnej oceny;
2.6. którzy po wyborze ich oferty, jako oferty najkorzystniejszej odmówili zawarcia umowy z Spółką, jeżeli odmowa zawarcia umowy nastąpiła w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania.
3.    Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
4.    Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
4.1. jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia;
4.2  jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
4.3. zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;
4.4. jest nieważna na podstawie prawa.
 
VII. INFORMACJE O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH,
JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA
SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1.    Formularz ofertowy sporządzony na formularzu lub według formularza stanowiącego

        załącznik nr 1 do SIWZ.
2.    Kosztorys ofertowy opracowany według pozycji ujętych w szczegółowym zakresie rzeczowym przedmiotu zamówienia.
3.    Aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
       W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich. Ta sama zasada obowiązuje w przypadku gdy ofertę składają wspólnicy spółki cywilnej.
4.    Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu sporządzone na formularzu lub według formularza stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.
       W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, dokument ma obowiązek złożyć każdy z Wykonawców oddzielnie. Ta sama zasada obowiązuje w przypadku gdy ofertę składają wspólnicy spółki cywilnej.
5.    Wykaz robót wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wymagane udokumentowanie co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie lub rozbudowie drogi o nawierzchni z mas asfaltowych o wartości brutto nie mniejszej niż 100 000,00 złotych.
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć „Wykaz robót” sporządzony na formularzu lub według formularza stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały należycie wykonane (poświadczenia, opinie, inne dowody). Z informacji zamieszczonych w załączniku nr 3 lub z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat wymagane przez Zamawiającego roboty.
W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci Wykonawcy, którzy w imieniu wszystkich wskazywać będą spełnienie tego warunku. Ta sama zasada obowiązuje w przypadku gdy ofertę składają wspólnicy spółki cywilnej.
6.    Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
       W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, dokument ma obowiązek złożyć ten lub ci Wykonawcy, którzy w imieniu wszystkich wskazywać będą spełnienie tego warunku. Ta sama zasada obowiązuje w przypadku gdy ofertę składają wspólnicy spółki cywilnej.
7.    Pełnomocnictwo lub dokumenty, z których wynikać będzie pełnomocnictwo i zakres czynności do których umocowany jest Pełnomocnik dla Wykonawców.
8.    Jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji wymaganych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Wykonawca w tej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie, z którego musi jednoznacznie wynikać szczegółowy zakres dysponowania wykonawcy zasobami innych podmiotów m.in.: wiedzą i doświadczeniem, osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, potencjałem techniczny i zdolnością finansową lub ekonomiczną.
       Pisemne zobowiązanie, o którym mowa w szczególności powinno zawierać:
a)    Zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b)    Sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
c)    Charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem,
d)    Zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
Jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów to dokumenty (poświadczenia, opinie i referencje) potwierdzające, że roboty ujęte w „wykazie robót” zostały wykonane należycie muszą być wystawione na ten podmiot.
 
Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy nie złożyli pełnomocnictw albo, którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu zawierające błędy lub, którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę/osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem „za zgodność z oryginałem”.
Ocena spełnienia warunku dostarczonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów będzie odbywać się wg. zasady spełnia/nie spełnia.
 
VIII. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Miejsce i termin składania ofert:
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o.
ul. Józefa Mireckiego 20, 05-300 Mińsk Mazowiecki
do dnia 21.08.2017r do godz. 11:00 - Biuro Obsługi Klienta

IX. MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT
1. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o.
ul. Józefa Mireckiego 20, 05-300 Mińsk Mazowiecki
w dniu 21.08.2017r o godz. 11:05 – sala nr 104

Załączniki:

metryczka


Odpowiada za treść: Ilona Skwiecińska
Opublikował: Ilona Skwiecińska (4 sierpnia 2017, 14:53:00)

Ostatnia zmiana: Ilona Skwiecińska (11 września 2017, 13:22:41)
Zmieniono: zawiadomienie

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 857