zamówienie na:

Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w drogach dojazdowych do ul. Mleczarskiej w Mińsku Mazowieckim

zamawiający: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o.
tryb zamówienia: zapytanie ofertowe
nr sprawy: JRP.271.33.2017
wartość: do 30000 Euro
termin składania ofert: 26 lipca 2017  11:00
wynik postępowania: BUDOINSTAL Piotr Kryszczuk ul. Elizy Orzeszkowej 37, 07-100 Węgrów. Cena oferty brutto: 153 638,64 zł. 






Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Mińsku Mazowieckim z siedzibą przy ul. Józefa Mireckiego 20, 05-300 Mińsk Mazowiecki działając w oparciu o Regulamin udzielania zamówień dla postępowań o wartości do 30 000 Euro zaprasza do złożenia oferty na roboty budowlane pn  pn.: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w drogach dojazdowych do ul. Mleczarskiej w Mińsku Mazowieckim”.
 
I. ZAMAWIAJĄCY
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o.
ul. Józefa Mireckiego 20, 05-300 Mińsk Mazowiecki
gm. Mińsk Mazowiecki, powiat miński, woj. mazowieckie
strona internetowa:  www.bip.pwikminsk.pl, www.pwikminsk.pl
tel/faks: 25 758 58 60, e-mail: biuro@pwikminsk.pl
 


II. TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zawiera informacje i wytyczne dla Wykonawców ubiegających się o uzyskanie zamówienia prowadzonego w trybie zapytania ofertowego o wartości do 30 000 Euro - zamówienie sektorowe. Specyfikację istotnych warunków zamówienia opracowano na podstawie Regulaminu udzielania zamówień dla postępowań o wartości do 30 000 Euro.
Postępowanie oznaczone jest jako JRP.271.33.2017. Wszelka korespondencja i dokumentacja w tej sprawie będzie powoływać się na powyższe oznaczenie oraz prowadzona będzie w języku polskim.
 
III.   OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1.  Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej w drogach dojazdowych do ul. Mleczarskiej w Mińsku Mazowieckim.
2. Opis przedmiotu zamówienia według kodów Wspólnego Słownika Zamówień.
45231300-8:  Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków.
45232400-6:  Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych.
 
3.  Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia.
a)  Budowa sięgacza kanalizacji sanitarnej na odcinku 1-6 o długości 112 m, dz. nr 2723, 2724/6
Podłączenie do kanału DN200mm w ul. Mleczarskiej do istniejącej studni betonowej Dw=1200mm;Budowa metodą bezodkrywkową, przewiertem z rurą stalową DN300mm na odcinku 1-2 pod ul. Mleczarską o długości 10 m oraz przewiertem sterowanym z rur litych PVC Dz200mm SN 8 lub PE100RC Dz200mm na odcinku 5-6 o długości 30 m;Montaż studzienek systemowych PVCØ425mm z kinetami PE oraz zamknięciami teleskopowymi, z włazami żeliwnymi klasyD-400 – 5 szt;
b)  Budowa sięgacza kanalizacji sanitarnej na odcinku 7-11 o długości 68 m dz. nr 2730/2, 2730/4
Podłączenie do kanału DN200mm w ul. Mleczarskiej do istniejącej studni betonowej Dw=1200mm;Budowa metodą bezodkrywkową, przewiertem z rurą stalową DN300mm na odcinku 7-8 pod ul. Mleczarską o długości 10 m oraz przewiertem sterowanym z rur litych PVC Dz200mm SN 8 lub PE100RC Dz200mm na odcinku 8-11 o długości 56 m;Montaż studzienek systemowych PVCØ425mm z kinetami PE oraz zamknięciami teleskopowymi, z włazami żeliwnymi klasyD-400 – 4 szt;
c)  Odtworzenie terenu do stanu pierwotnego.
d)  Wykonanie do odbioru sieci kanalizacyjnej wodnej próby szczelności i inspekcji TV.


4.  Wymagania dodatkowe.
·    Wykonawca przyjmie na siebie zobowiązanie składania wniosków materiałowych do zatwierdzenia przez inwestora na co najmniej 1 tydzień przed terminem wbudowania materiału.
·   Wykonawca opracuje projekt czasowej organizacji ruchu w drogach publicznych;
·   Wykonawca sporządzi plan Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia.
·    Wykonawca przed przystąpieniem do robót budowlanych dokona geodezyjnego wytyczenia trasy sieci kanalizacji sanitarnej (oryginał szkicu tyczenia geodezyjnego przekaże Zamawiającemu).
·    Wykonawca zobowiązuje się wykonać geodezyjną inwentaryzację powykonawczą oraz dokumentację powykonawczą wybudowanej sieci kanalizacji sanitarnej.
·    Wykonawca dokona inspekcji telewizyjnej sieci kanalizacji sanitarnej w uzgodnieniu i pod nadzorem inspektora nadzoru inwestorskiego i służb technicznych Zamawiającego.
·    Roboty budowlane składające się na przedmiot zamówienia należy wykonać z należytą starannością, zgodnie z dokumentacją, obowiązującymi Polskimi Normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót.
·    Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia muszą być fabrycznie nowe i odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu, stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.
·   W przypadku użycia w dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania 
 i Odbioru Robót Budowlanych lub przedmiarze robót wskazania w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaków towarowych lub pochodzenia, Zamawiający zgodnie z Regulaminem, dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania materiałowe w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach  internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania technicznego. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów (produktów) ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów (np. atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne) potwierdzających, że oferowane przez Wykonawcę produkty odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. Powyższe dokumenty będą podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji „równoważników” lub odrzuceniu oferty z powodu ich „nierównoważności”.
5.    W cenie ofertowej należy ująć:
·   Wszystkie elementy ujęte w przedmiarze robót (pozycje przedmiaru robót nie uwzględnione w kosztorysie ofertowym, uważane będą przez Zamawiającego jako elementy, które zostały policzone w innych pozycjach).
·  Koszty opracowania projektu organizacji ruchu i zajęcie pasa drogowego na czas prowadzenia robót, w tym kary wynikające z przekroczenia terminu i powierzchni zajmowanej drogi.
·   Koszty wykonania wodnej próby szczelności oraz inspekcji TV kanału sanitarnego.
·   Koszty obsługi geodezyjnej w tym inwentaryzacji powykonawczej wybudowanych sieci.
·   Koszty opracowania dokumentacji powykonawczej.
·   Koszty zużytej energii elektrycznej i wody dla potrzeb budowy.
·   Koszty zabezpieczenia zaplecza socjalnego i składowania materiału.
·  Koszty wymiany gruntu z wywozem urobku na odległość do 10 km oraz transportem i zakupem gruntu sypkiego (odkrywki punktowe).
·   Koszty odtworzenia terenu do stanu pierwotnego.
6.    Szczegółowy zakres robót zawiera: przedmiar robót, projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót
 
IV.  OFERTY CZĘŚCIOWE I WARIANTOWE
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
 
V. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania zamówienia: do dnia 30.09.2017r.  
 
VI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1.    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obwiązek posiadania takich uprawnień.
       Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga udokumentowania posiadania ww. warunku.
1.2. Posiadają wiedzę i doświadczenie, w tym celu:
a)    Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie sieci kanalizacyjnej o średnicy nie mniejszej niż 200 mm i wartości brutto nie mniejszej niż 100 000,00 złotych.
1.3. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym celu:
a)    Wykonawca przedłoży wykaz osób, które będą wykonywać lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nie czynności. Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował kierownikiem budowy posiadającym co najmniej 5 lata doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami budowlanymi będącymi przedmiotem zamówienia (po uzyskaniu uprawień) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych uprawniające do kierowania robotami budowlanymi lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie wystarczającym do nadzorowania robót budowlanych objętych niniejszym postępowaniem przetargowym
b)    Wykonawca przedstawi oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia.
1.4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tym celu:
a)    Wykonawca przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
b)    Wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu.
2.     Z ubiegania się o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców:
2.1. w stosunku, do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono;
2.2. nie wnieśli wadium, w przypadku żądania przez Spółkę jego wniesienia do upływu terminu składania ofert, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą;
2.3. złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ lub mogą mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania;
2.4. nie wykazali spełnienia warunków udziału w postępowaniu;
2.5. z którymi Spółka rozwiązała albo wypowiedziała umowę w sprawie zamówienia lub odstąpiła od umowy w sprawie zamówienia, z powodu okoliczności, za które wykonawca ponosi odpowiedzialność, jeżeli rozwiązanie albo wypowiedzenie umowy lub odstąpienie od umowy nastąpiło w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania;
2.6. którzy w okresie ostatnich 12 miesięcy przed wszczęciem postępowania realizując zamówienie dla Spółki, nie uzyskali pozytywnej oceny;
2.7. którzy po wyborze ich oferty, jako oferty najkorzystniejszej odmówili zawarcia umowy z Spółką, jeżeli odmowa zawarcia umowy nastąpiła w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania.
3.    Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
4.    Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
4.1. jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia;
4.2  jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
4.3. zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;
4.4. jest nieważna na podstawie prawa.
 
VII. UDZIAŁ WYKONAWCÓW WYSTĘPUJĄCYCH WSPÓLNIE
1.    Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2.    W tym przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia.
VIII. INFORMACJA
O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI
Wykonawca ma prawo zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Pytania wykonawców muszą być sformułowane na piśmie i skierowane na adres:
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o.
ul. Józefa Mireckiego 20, 05-300 Mińsk Mazowiecki
strona internetowa:  www.pwikminsk.pl, www.bip.pwikminsk.pl
tel./faks: /25/ 758 58 60, e-mail: biuro@pwikminsk.pl
Zamawiający udzieli niezwłocznie odpowiedzi wszystkim wykonawcom, którzy pobrali specyfikację istotnych warunków zamówienia chyba, że pytanie wpłynęło do zamawiającego na mniej niż 6 dni przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający nie przewiduje zorganizowania zebrania z wykonawcami.
 
IX. WADIUM
Ustala się wadium w wysokości: 1 000,00 złotych /słownie: jeden tysiąc złotych/.
1. Wykonawca wnosi wadium:
1) pieniądzu:
•  na konto zamawiającego : 21 1240 2702 1111 0000 3037 4766
(z dopiskiem: wadium w przetargu na budowę sieci kanalizacji sanitarnej w drogach dojazdowych do ul. Mleczarskiej w Mińsku Mazowieckim)
•  w siedzibie zamawiającego: kasa Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. (kasa czynna w poniedziałek, środę i piątek od 11:00 do 13:00) ul. Józefa Mireckiego 20; 05-300 Mińsk Mazowiecki
2) w poręczeniach bankowych,
3) w gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych.

2. Sposób przekazania
Wadium należy wnieść/wpłacić przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. Oryginał ww. dokumentu należy złożyć razem z ofertą.
 
3. Zwrot wadium
Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli:
1) upłynął termin związania ofertą;
2) zawarto umowę i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy;
3) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia.
 
4. Zatrzymanie wadium
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie;
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
 
X. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Miejsce i termin składania ofert:
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o.
ul. Józefa Mireckiego 20, 05-300 Mińsk Mazowiecki
do dnia 26.07.2017r do godz. 11:00 - Biuro Obsługi Klienta
 
XI. MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT
1. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o.
ul. Józefa Mireckiego 20, 05-300 Mińsk Mazowiecki
w dniu 26.07.2017r o godz. 11:05 – sala nr 104

 
Załączniki:
Dokumentacja projektowa:
           
Zawiadomienie o wyborze oferty:
 

 

   
 
 

metryczka


Odpowiada za treść: Ilona Skwiecińska
Opublikował: Ilona Skwiecińska (18 lipca 2017, 08:00:22)

Ostatnia zmiana: Ilona Skwiecińska (3 sierpnia 2017, 08:27:15)
Zmieniono: wynik postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 776