zamówienie na:

Przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Mińsku Mazowieckim

zamawiający: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o.
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: JRP.272.8.2017
wartość: powyżej 30 000 Euro
termin składania ofert: 5 lipca 2017  10:00
przyczyna unieważnienia: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia z powodu braku ofert 





Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o.
ul. Józefa Mireckiego 20, 05-300 Mińsk Mazowiecki
O G Ł A S Z A
WSZCZĘCIE POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA SEKTOROWEGO
PROWADZONEGO W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
O WARTOŚCI POWYŻEJ 30 000 EURO NA ROBOTY BUDOWLANE PN.:
 
„PRZEBUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ
W UL. KARDYNAŁA STEFANA WYSZYŃSKIEGO W MIŃSKU MAZOWIECKIM”

I.  ZAMAWIAJĄCY.
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o.
ul. Józefa Mireckiego 20, 05-300 Mińsk Mazowiecki
gm. Mińsk Mazowiecki, powiat miński, woj. mazowieckie
strona internetowa:  www.pwikminsk.pl, www.bip.pwikminsk.pl
tel./faks: /25/ 758 58 60, e-mail: biuro@pwikminsk.pl
 
II. TRYB ZAMÓWIENIA.
Zamówienie prowadzone  jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 30 000 Euro - zamówienie sektorowe. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Regulaminem Udzielania Zamówień Sektorowych Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Mińsku Mazowieckim, dla postępowań powyżej 30 000 euro.
 
 
III. SPOSÓB UZYSKANIA SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej www.bip.pwikminsk.pl oraz w siedzibie Zamawiającego. Wersja papierowa specyfikacji istotnych warunków zamówienia będzie udostępniana Wykonawcy na podstawie wcześniej złożonego wniosku. Koszt jednej strony SIWZ:1,00 PLN. Specyfikacja zostanie przesłana wykonawcy na wskazany adres w ciągu 5 dni roboczych od momentu przyjęcia przez zamawiającego pisemnego wniosku.
 
IV. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego wraz z przebudową przyłączy na odcinku od ul. Granicznej do ul. Tartacznej
w Mińsku Mazowieckim.
2.    Opis przedmiotu zamówienia według kodów Wspólnego Słownika Zamówień.
45231300-8:  Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków.
45232400-6:  Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych.
45000000-7:  Roboty budowlane
3. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia.
3.1. Przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami
3.1.1.  wymiana kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej na kanał o średnicy DZ 315 mm z rur litych PVC    SN 8 na długości 299,5 mb w ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego, na odcinku pomiędzy ulicami Graniczną i Tartaczną, wraz z przełączeniem kanału DN200 od strony ul. Grzybowej;
3.1.2. montaż studni rewizyjnych systemowych z PE/PVC o średnicy Dw=1000 mm zwieńczonych włazami  żeliwnymi klasy D-400 - 7 szt.;
3.1.3. montaż studni rewizyjnych systemowych z PVC o średnicy Dw=450 mm zwieńczonych włazami  żeliwnymi klasy D-400 - 5 szt.;
3.1.4.  wykonanie sieci kanalizacyjnej metodą wykopu otwartego przy uwzględnieniu zasypki wykopu gruntem piaszczystym zagęszczonym do wskaźnika Is=1,0;
3.1.5. średnia głębokość ułożenia sieci kanalizacji sanitarnej wynosi: ok. 3,1 m p.p.t.;
3.1.6. wymiana istniejących odcinków przyłączy na odcinku pomiędzy ulicami Graniczną i Tartaczną;
3.1.7. wykonanie przyłączy układanych metodą odkrywkową z zastosowaniem materiałów systemowych z PVC o średnicy DZ160 mm o łącznej długości 85,5 m – 17 szt.;
3.1.8. wykonanie przyłącza układanego metodą odkrywkową z zastosowaniem materiałów  systemowych z PVC o średnicy DZ200 mm o łącznej długości 2,0 m – 1 szt.;
3.1.9. roboty prowadzone będą w drodze miejskiej, na której jednocześnie będą trwać prace budowlane związane z budową sieci cieplnej i przebudową drogi przy udziale Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. oraz Zarządu Dróg Miejskich Sp. z o.o. Po stronie Wykonawcy będzie uzgodnienie i skoordynowanie harmonogramu realizacji robót przebudowy sieci kanalizacji sanitarnej z zarządcą drogi tj. Zarządem Dróg Miejskich Sp. z o.o. w Mińsku Mazowieckim;
3.1.10. wykonanie wodnej próba szczelności sieci kanalizacyjnej oraz inspekcji telewizyjnej
       wraz z raportem obejmującym parametry wskazujące poprawne wykonanie sieci     kanalizacyjnej.
3.2. Odtworzenie nawierzchni drogi i chodnika
 - W zakresie rozbiórek - sfrezowanie istniejącą nawierzchnię bitumiczną na długości zakładanych prac i szerokości połowy istniejącej jezdni tj. ok 3,5m.
 -  Zdemontowanie krawężnika i ścieku przykrawężnikowego wraz z ławą betonową oraz   rozebranie nawierzchni chodnika, zjazdów i zatoki parkingowej na szer. ok. 1m.
3.2.1. Odtworzenie jezdni
Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie – gr. 20 cm;Warstwa mrozoochronna z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie zagęszczonego do osiągnięcia parametrów E2>120MPa i Is>1,0 – gr.7 cm;Ułożenie geowłókniny wykonanej ze 100% polipropylenowych ciągłych włókien zgrzewalnych termalnie, nietkanych o  parametrach- szer. ok. 3 m:
- stopień ściśliwości     < 15%
- wytrzymałość na rozciąganie  ≥ 8 kN/m,
- rozciągliwość  ≥ 60%,
- próba przebicia stożków ≥ 35 mm,
- wodoprzepuszczalność  ≥ 45 mm/s,
- wielkość porów ≤ 135 μm.
Materiał geowłókniny powinien być odporny na działanie promieniowania UV
i obojętny na działanie typowych związków chemicznych znajdujących się w gruncie
i wodzie;
Warstwa odcinająca z kruszywa naturalnego stab. mechanicznie – gr. 15 cm;Podłoże gruntowe
3.2.2.  Konstrukcja nawierzchni zatok postojowych (po stronie południowej odtworzenie zatoki parkingowej na szer. ok 1m od krawężnika, założone uzupełnienie podbudowy z kruszywa łamanego gr. śr 8cm)
Betonowa kostka brukowa, kolor czerwony – gr. 8 cm;Podsypka cementowo-piaskowa 1:4 – gr. 3 cm;Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie – gr.20 cm;Warstwa mrozoochronna z kruszywa naturalnego stab. mech. Zagęszczone do osiągnięcia parametrów E2>80 MPa i Is>1,0 – gr. 10 cm
3.2.3. Konstrukcja nawierzchni zjazdów indywidualnych, publicznych i progu zwalniającego (po stronie południowej odtworzenie zjazdów na szer. ok 1m od krawężnika, założone uzupełnienie podbudowy z kruszywa łamanego gr. śr 8 cm)
Betonowa kostka brukowa, kolor czerwony gr. 8 cm;Podsypka cementowo – piaskowa 1:4 – gr. 3 cm;Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie – gr. 20 cm;Warstwa mrozoochronna z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie
– gr. 10 cm;
3.2.4.   Konstrukcja nawierzchni chodnika – typ 4 (po stronie południowej odtworzenie chodnika na szer. ok 1m od krawężnika, założone uzupełnienie podbudowy z kruszywa naturalnego gr. śr 8cm)
·         Betonowa kostka brukowa, kolor szary – gr. 8 cm;
·         Podsypka cementowo-piaskowa 1:4 – gr. 3 cm;
·         Podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie – gr. 20 cm;
·         Podłoże gruntowe doprowadzone do zagęszczenia E2>80 MPa i Is>0,97
3.2.5. Konstrukcja nawierzchni chodnika – płytki z wypustkami dla niewidomych (po stronie południowej odtworzenie chodnika na szer. ok 1m od krawężnika, założone uzupełnienie podbudowy z kruszywa naturalnego gr. śr 8cm)
Płytki betonowe o wymiarach 35x35x5 cm z wypustkami, kolor żółty – gr. 5 cm;Podsypka cementowo - piaskowa 1:4 – gr. 6 cm;Podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie – gr. 20 cm;Podłoże gruntowe doprowadzone do zagęszczenia E2>80 MPa i Is>0,97.
Krawężnik betonowy 15x30 cm w kolorze szarym, należy wbudować na ławie betonowej z betonu B10. Część nawierzchni chodnika i zjazdów zlokalizowanych bezpośrednio przy krawężniku należy rozebrać na szer. ok. 1m i po wybudowaniu krawężnika należy go odtworzyć uzupełniając podbudowę z kruszywa naturalnego i podsypkę cementowo-piaskową. Światło krawężnika normalnego – 12cm, licząc do dna ścieku przykrawężnikowego oraz 2 cm na zjazdach indywidualnych i przejściach dla pieszych licząc również do dna ścieku przykrawężnikowego. Szczegóły w przedmiarze robót (Załącznik nr 7 i 8 ).
 
V. Oferty częściowe i wariantowe.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
 
VI. Zamówienia uzupełniające.
Zamawiający dopuszcza zamówienia uzupełniające – roboty dodatkowe. Zamawiający na podstawie art. 55 Regulaminu Udzielania Zamówień Sektorowych w Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Mińsku Mazowieckim przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających (dodatkowych) nie objętych zamówieniem podstawowym stanowiące nie więcej niż 50 % wartości realizowanego zamówienia.
   VII.  WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1.    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w tym celu: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga udokumentowania posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , w tym celu:
1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , w tym celu:
a)    Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną w warunkach zabudowy miejskiej polegającą na budowie sieci kanalizacji sanitarnej o średnicy nie mniejszej niż 300 mm i wartości brutto całego zadania nie mniejszej niż  450 000,00 złotych.
b)    Wykonawca przedłoży wykaz osób, które będą wykonywać lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nie czynności. Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował:
-  kierownikiem budowy posiadającym co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego (po uzyskaniu uprawnień) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych  i kanalizacyjnych  do kierowania robotami budowlanymi lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie wystarczającym do nadzorowania robót budowlanych objętych niniejszym postępowaniem przetargowym, będący członkiem właściwej terytorialnie izby samorządu zawodowego.
c)    Wykonawca przedstawi oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia.
1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tym celu:
a)    Wykonawca przedstawi informację (opinię) banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500 000,00 złotych (słownie: pięćset tysięcy złotych) wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
b)    Wykonawca przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
c)    Wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na formularzu stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.
1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, tym celu:
a)    Wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na formularzu stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.
2.    Z ubiegania się o udzielenie zamówienia wyklucza się:
2.1. wykonawców, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania nie wykonali zamówienia lub wykonali je nienależycie i do dnia otwarcia ofert nie usunęli skutków nie wykonania lub nienależytego wykonania zamówienia;
2.2. wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono;
2.3. wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
2.4. osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych;
2.5. spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych;
2.6. spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych;
2.7. spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych,;
2.8. osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych;
2.9. podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary;
2.10.wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale IX pkt 1 ppkt. 1.1. – 1.3. SIWZ.
2.11. wykonawców będących osobami fizycznymi, które prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w art. 9 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 769) – przez okres 1 roku od dnia uprawomocnienia się wyroku;
2.12. wykonawców będących spółką jawną, spółką partnerską, spółką komandytową, spółką komandytowo-akcyjną lub osobą prawną, których odpowiednio wspólnika, partnera, członka zarządu, komplementariusza lub urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w art. 9 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – przez okres 1 roku od dnia uprawomocnienia się wyroku.
2.13. wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, z wyjątkiem autorów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, jeżeli przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia są prace projektowe wynikające z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego sporządzonych przez tych autorów;
2.14. wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik postępowania;
2.15.wykonawców, którzy nie wnieśli wadium do upływu terminu składania ofert, w tym również na przedłużony okres związania z ofertą lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą;
2.16. wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub/i dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków;
3.    Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
3.1. jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia;
3.2. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
3.3  zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;
3.4. została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
4.    W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu zamawiający żąda od wykonawcy złożenia oświadczeń i dokumentów wymienionych w Rozdziale X.
 
VIII. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania robót budowlano- montażowych  do dnia 31.08.2017 roku. 
Termin wykonania zamówienia do dnia 22.09.2017 roku.
 
IX. WADIUM
Ustala się wadium w wysokości: 5 000,00 złotych /słownie: pięć tysięcy złotych/.
1. Wykonawca wnosi wadium:
1) pieniądzu:
•        na konto zamawiającego : 21 1240 2702 1111 0000 3037 4766
(z dopiskiem: wadium w przetargu na przebudowę sieci kanalizacji sanitarnej w ul.  Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Mińsku Mazowieckim)
•        w siedzibie zamawiającego: kasa PWiK sp. z o.o. (kasa czynna w poniedziałek, środę i piątek od 11:00 do 13:00) ul. Józefa Mireckiego 20; 05-300 Mińsk Mazowiecki
2) w poręczeniach lub gwarancjach bankowych,
3) w gwarancjach ubezpieczeniowych.
2. Sposób przekazania
Wadium należy wnieść/wpłacić przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Oryginał ww. dokumentu należy złożyć razem z ofertą.
3. Zwrot wadium
Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli:
1) upłynął termin związania ofertą;
2) zawarto umowę i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy;
3) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia.
Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy:
1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
2) który został wykluczony z postępowania;
3) którego oferta została odrzucona.
Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
4. Zatrzymanie wadium
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie;
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
 
X. KRYTERIA OCENY OFERTY
1.    Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które:
a.     zostaną złożone przez Wykonawców nie wykluczonych przez Zamawiającego z niniejszego postępowania;
 b.   nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego.
2.    Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o kryteria:
1)    Kc - Cena oferty brutto – waga 95%
2)    Kg - Okres gwarancji – waga 5%
Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę wyliczona będzie wg wzoru:
K = Kc + Kg
K – liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w obu kryteriach
Kc – liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w kryterium „cena oferty brutto”
Kg – liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w kryterium „okres gwarancji”
2.1 Kryterium „cena oferty brutto”
Kc= [C : Cb] x 95 pkt
Gdzie:
Kc – Kryterium cena oferty brutto
C – Cena najniższa oferty brutto
Cb – Cena brutto badanej oferty
Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę 95 punktów.
2.2 Kryterium „okres gwarancji”
Kg= [Gb :G] x 5 pkt
Kg – Kryterium „okres gwarancji”
Gb – Okres gwarancji na roboty budowlane związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia w ofercie badanej, liczony w miesiącach od daty zakończenia i odbioru robót
G – Najdłuższy okres gwarancji na roboty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia zaoferowany w postępowaniu, liczony w miesiącach
Najkrótszy okres gwarancji wymagany na roboty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego to 36 miesięcy;
Najdłuższy okres gwarancji wymagany na roboty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego to 60 miesięcy.
Oferta z najdłuższym okresem gwarancji otrzyma maksymalną liczbę 5 punktów.
Oferty z okresem gwarancji  ≥ 5 lat (60 miesięcy) otrzymają 5 punktów.
Gwarancja liczy się od daty ostatecznego, bezusterkowego, protokolarnego odbioru robót.
W przypadku braku podania okresu gwarancji w ofercie, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie art. 64 pkt. 2 Regulaminu.
Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt.
3.    Jeżeli Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną.
4.    W przypadku Wykonawcy zagranicznego, który na podstawie odrębnych przepisów nie jest zobowiązany do uiszczania podatku VAT na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej i który w Formularzu Oferty poda cenę z zerową stawką VAT, Zamawiający na etapie oceny i porównywania ofert doliczy do ceny ofertowej podatek od towarów i usług VAT.
 
XI. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
1. Miejsce i termin składania ofert:
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o.
ul. Józefa Mireckiego 20, 05-300 Mińsk Mazowiecki
do dnia 2017-07-05 do godz. 10:00 - Biuro Obsługi Klienta
Oferty złożone po terminie będą zwrócone oferentom (wykonawcom) bez otwierania.
2. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o.
ul. Józefa Mireckiego 20, 05-300 Mińsk Mazowiecki
w dniu 2017-07-05 o godz. 10:05 – Sala Konferencyjna
3. Sesja otwarcia ofert
Otwarcie ofert jest jawne. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Podczas otwarcia ofert podane zostaną nazwy oraz adresy Wykonawców, a także informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. Informacje te zostaną przekazane Wykonawcom, którzy byli nieobecni przy otwarciu ofert na ich pisemny wniosek.

Załączniki:

Dokumentacja projektowa:

 

metryczka


Odpowiada za treść: Ilona Skwiecińska
Opublikował: Ilona Skwiecińska (20 czerwca 2017, 09:37:23)

Ostatnia zmiana: Ilona Skwiecińska (10 lipca 2017, 10:41:10)
Zmieniono: unieważnienie postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 746