Strona główna > Przetargi > Aktualne |
|
|
zamówienie na: |
Dostawa minikoparki z przyczepą transportową dla potrzeb PWiK sp. z o.o. w Mińsku Mazowieckim |
zamawiający: | Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. |
tryb zamówienia: | Zapytanie ofertowe |
nr sprawy: | JRP.271.21.2017 |
wartość: | poniżej 30 000 euro |
termin składania ofert: | 25 maja 2017 11:00 |
wynik postępowania: | Komatsu Sp. z o.o., ul. Trakt Brzeski 72, 05-070 Sulejówek, cena netto 97 600.00 zł, cena brutto 120109.50 zł. |
Przedsiębiorstwo
Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. ul. Józefa Mireckiego 20, 05-300 Mińsk
Mazowiecki
O G Ł A S Z A
WSZCZĘCIE POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
PROWADZONEGO W TRYBIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO
O WARTOŚCI PONIŻEJ 30 000 EURO NA USŁUGĘ PN.:
DOSTAWA MINIKOPARKI Z PRZYCZEPĄ TRANSPORTOWĄ DLA POTRZEB PWIK SP. Z O.O. W MIŃSKU MAZOWIECKIM
O G Ł A S Z A
WSZCZĘCIE POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
PROWADZONEGO W TRYBIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO
O WARTOŚCI PONIŻEJ 30 000 EURO NA USŁUGĘ PN.:
DOSTAWA MINIKOPARKI Z PRZYCZEPĄ TRANSPORTOWĄ DLA POTRZEB PWIK SP. Z O.O. W MIŃSKU MAZOWIECKIM
I. Zamawiający:
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Mińsku Mazowieckim, ul. Józefa Mireckiego 20, 05-300 Mińsk Mazowiecki.
II. Tryb zamówienia:
Zamówienie prowadzone jest w trybie przetargu (zapytanie ofertowe) zgodnie z obowiązującym Regulaminem udzielania zamówień dla postępowań o wartości do 30 000 euro (Zarządzenie nr 16/2016 z dnia 29 czerwca 2016 roku Prezesa Zarządu Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Mińsku Mazowieckim w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień dla postępowań o wartości do 30 000 euro).
Zaproszenie stanowi jednocześnie specyfikację istotnych warunków zamówienia, która będzie służyła Wykonawcy do sporządzenia oferty.
III. Miejsce realizacji zamówienia:
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Mińsku Mazowieckim,
05-300 Mińsk Mazowiecki, ul. Józefa Mireckiego 20.
IV. Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa minikoparki z przyczepą transportową dla potrzeb pionu utrzymania sieci Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Mińsku Mazowieckim.
2. Specyfikacja minikoparki:
1) Minikoparka fabrycznie nowa: rok produkcji 2017,
2) Preferowana marka: Komatsu,
3) Parametry techniczne:
a) silnik wysokoprężny o mocy min. 11,0 kW chłodzony cieczą,
b) układ hydrauliczny oparty na pompie zębatej,
c) waga własna koparki: max. 1800 kg,
d) rozsuwany system jezdny: szerokość zsuniętych gąsienic: max. 980 mm, szerokość rozsuniętych gąsienic: max. 1300 mm, szerokość gąsienic gumowych: 230 mm,
e) instalacja elektryczna: 12V,
f) kabina operatora zamknięta, oszklona, ogrzewana, uchylna szyba przednia zabezpieczana wewnątrz kabiny nad głową operatora, przednia szyba z wycieraczką i spryskiwaczem, drzwi boczne kabiny otwierane na zewnątrz o kącie otwarcia 180° wraz z zabezpieczaniem przed zamknięciem,
g) kabina posiadająca certyfikaty ROPS i FOPS,
h) dźwignie kierownicze sprzężone z pedałami jazdy (sterowanie ręczne lub nożne),
i) kabina wyposażona w lampy barwy białej (2 szt.) zamontowane na dachu,
j) maksymalna głębokość kopania nie mniejsza jak 2000 mm,
k) ramię koparki sterowane joystickami,
l) dwie łyżki w zestawie: łyżka do kopania: 400 mm szerokości, łyżka do skarpowania,
m) obrót ramienia koparki bez zmiany pozycji korpusu: 90°,
n) ramię koparki wyposażone w instalacje do montażu młota,
o) lampa barwy białej zamontowana na ramieniu koparki ,
p) lemiesz koparki o wymiarach: szerokość: max. 1020 mm, wysokość, min. 250 mm, maksymalny wznios nad podłoże: 175 mm, maksymalne zagłębienie poniżej poziomu podłoża: 155 mm,
q) oświadczenie producenta dotyczące braku przeciwskazań do montażu systemu GPS w zakresie utraty gwarancji maszyny,
4. Specyfikacja przyczepy transportowej:
1) wymiary skrzyni ładunkowej przystosowane do przewozu minikoparki:
a) długość: do 2700 mm,
b) szerokość: do 1400 mm,
c) wysokość burt: min. 250 mm, max. 400 mm,
2) DMC (dopuszczalna masa całkowita) – 1600 - 2500 kg,
3) dopuszczalna ładowność: 2000 kg,
4) podwozie dwuosiowe typu tandem z naciskiem na oś: 1350 kg,
5) koła 165/70/R13C, dodatkowo koło zapasowe (165/70R/13C),
6) podłoga przyczepy ze sklejki antypoślizgowej,
7) uchwyty na pasy zabezpieczające koparkę,
8) instalacja elektryczna: 12V,
9) oświetlenie spełniające warunki dopuszczenie do ruchu drogowego wraz z trójkątem odblaskowym,
10) koło podporowe przy dyszlu,
11) urządzenie najazdowe: 2700 kg,
12) podpory tylne zabezpieczające stabilność przyczepy przy rozładunku koparki – szt. 2,
13) zaczep kulowy wymienny na zaczep oczkowy ciągnikowy,
14) najazdy niezintegrowane ze skrzynią, z blachy ocynkowanej, z otworkami, chowane pod podłogą,
15) podpora pod łyżkę koparki,
16) masa własna przyczepy: max. 500 kg,
5. Warunki serwisu:
1) Wymagany okres gwarancyjny na przedmiot zamówienia (minikoparka + przyczepa) – minimum 24 miesiące, minikoparka bez limitu motogodzin,
2) Wykonawca zapewni serwisowanie przedmiotu zamówienia w okresie gwarancji oraz po okresie gwarancji.
3) Serwis gwarancyjny i przeglądy okresowe będą świadczone w siedzibie Zamawiającego.
4) Wykonawca zapewni w okresie gwarancyjnym:
a) Czas reakcji od chwili zgłoszenia – maksymalnie 24 godziny,
b) Czas przystąpienia serwisu do naprawy do zgłoszenia – maksymalnie 48 godzin,
c) Zgłoszenie awarii co najmniej: w dni robocze w godzinach 7:00 ÷ 15:00,
d) Czas dokonania naprawy – maksymalnie 14 dni od momentu zgłoszenia.
e) Usunięcie usterki lub awarii na koszt serwisu, łącznie z ewentualnym transportem do serwisu, kosztami części i robocizny.
V. Warunki udziału w postępowaniu:
1. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy spełniający wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy „Prawo o ruchu drogowym”,
2. Ofertę powinna zostać sporządzona pisemnie, w język polskim, na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do treści zapytania.
3. W ofercie należy podać cenę netto i brutto (PLN) za wykonanie przedmiotu zamówienia.
4. Cena powinna zawierać wszystkie koszty towarzyszące kompletnej realizacji przedmiotu zamówienia, w tym koszty dostawy.
5. Prawidłowe określenie stawki podatku VAT leży po stronie Wykonawcy.
6. Wykonawca zobowiązany jest do podania producenta, typu oferowanego sprzętu i rok produkcji.
7. Wraz ze sprzętem Wykonawca dostarczy niezbędny komplet dokumentów tj.: świadectwo homologacji, kartę gwarancyjną, instrukcję obsługi, dokumentację techniczno-rozruchową, katalog części zamiennych, książkę serwisową, oświadczenie producenta dotyczące braku przeciwskazań do montażu systemu GPS w zakresie utraty gwarancji maszyny oraz wszelkie inne obowiązujące certyfikaty i dokumenty niezbędne do zarejestrowania pojazdu. Wszystkie dokumenty należy przedłożyć w języku polskim.
8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty częściowe nie będą brane pod uwagę.
9. Zamawiający dopuszcza możliwość porozumiewania się drogą elektroniczną,
przy czym oferta z załącznikami musi być złożona w formie pisemnej.
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wydłużenia terminu składania ofert
oraz do wprowadzania zmian w niniejszym zapytaniu do terminu składania ofert.
11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do poprawy oczywistych omyłek w ofercie, wezwania Wykonawców do wyjaśnień i uzupełnień dokumentów oraz do odrzucenia oferty niezgodnej z niniejszym zapytaniem.
12. Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa na realizację usługi. W przypadku uchylenia się od podpisania umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyboru oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert.
13. Zamawiający informuje, że zastrzega sobie możliwość zakończenia postępowania,
w każdym czasie bez podania przyczyn.
14. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną.
15. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione.
VI. Termin realizacji zamówienia:
Termin realizacji – do 30 czerwca 2017 r.
VII. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty:
Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które:
1. Zostaną złożone przez Wykonawców nie wykluczonych przez Zamawiającego z niniejszego postępowania,
2. Nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego.
3. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o kryteria:
1) KC - cena oferty brutto – waga 95%,
2) KG - Okres gwarancji – waga 5%.
4. Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę wyliczona będzie według wzoru:
K = KC + KG, gdzie:
K – liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w obu kryteriach,
KC – liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w kryterium „cena oferty brutto”,
KG – liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w kryterium „okres gwarancji”.
4.1. Kryterium „cena oferty brutto” KC= [C : Cb] x 95 pkt, gdzie:
KC – Kryterium cena oferty brutto,
C – Cena najniższa oferty brutto,
Cb – Cena brutto badanej oferty,
Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę 95 punktów.
4.2. Kryterium „okres gwarancji”, gdzie:
KG= [Gb :G] x 5 pkt,
KG – Kryterium „okres gwarancji”,
Gb – Okres gwarancji związany z wykonaniem przedmiotu zamówienia w ofercie badanej, liczony w miesiącach od daty odbioru przedmiotu zamówienia,
G – Najdłuższy okres gwarancji związany z wykonaniem przedmiotu zamówienia zaoferowany w postępowaniu, liczony w miesiącach,
4.3. Najkrótszy okres gwarancji związany z wykonaniem przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego to 24 miesięcy;
4.4. Zamawiający nie dopuszcza zaoferowania gwarancji krótszej niż 1 rok. Oferty z okresem gwarancji krótszym niż 1 rok lub bez podania okresu gwarancji zostaną odrzucone.
4.5. Najdłuższy okres gwarancji związany z wykonaniem przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego to 60 miesięcy.
4.6. Oferta z najdłuższym okresem gwarancji otrzyma maksymalną liczbę 5 punktów.
4.7. Oferty z okresem gwarancji ≥ 5 lat (60 miesięcy) otrzymają 5 punktów.
4.8. Gwarancja liczy się od daty ostatecznego, bezusterkowego, protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia.
4.9. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
4.10. Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt.
4.11. Jeżeli Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną.
4.12. W przypadku Wykonawcy zagranicznego, który na podstawie odrębnych przepisów nie jest zobowiązany do uiszczania podatku VAT na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej i który w formularzu oferty poda cenę z zerową stawką VAT, Zamawiający na etapie oceny i porównywania ofert doliczy do ceny ofertowej podatek od towarów i usług VAT.
VIII. Miejsce oraz termin składania ofert:
Pisemną ofertę można składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Dostawa minikoparki z przyczepą transportową dla potrzeb PWiK sp. z o.o. w Mińsku Mazowieckim – nie otwierać” w terminie do dnia 25 maja 2017 roku, do godziny 1100 osobiście w Biurze Obsługi Klienta
(ul. Józefa Mireckiego 20) lub przesłać pocztą na adres PWiK Sp. z o.o. ul. Józefa Mireckiego 20, 05-300 Mińsk Mazowiecki. Liczy się data i godzina wpływu oferty do siedziby Spółki.
IX. Miejsce oraz termin otwarcia ofert:
Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Mińsku Mazowieckim, ul. Józefa Mireckiego 20, 05-300 Mińsk Mazowiecki, o godzinie 11:05, w dniu 25 maja 2017 roku. O wyborze oferty oferenci zostaną powiadomieni pisemnie.
X. Osoby do kontaktu:
Informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udziela: Marcin Cichocki, telefon numer
25 758 58 60 w godzinach pracy Przedsiębiorstwa tj. od poniedziałku do piątku
w godz. 7 00 do 15:00.
Mińsk Mazowiecki, dnia 26.04.2017 r.
Załączniki:
Treść ogłoszenia (SIWZ) (2102kB)
Formularz ofertowy (530kB)
Wyjaśnienia do SIWZ (298kB)
Wyjaśnienia do SIWZ -1 (318kB)
Zawiadomienie o wyborze oferty (372kB)
metryczka
Odpowiada za treść: Sławomir Zduńczyk
Opublikował: Sławomir Zduńczyk (27 kwietnia 2017, 12:11:43)
Ostatnia zmiana: Sławomir Zduńczyk (30 maja 2017, 08:22:08)
Zmieniono: Zawiadomienie o wyborze oferty
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 1559