zamówienie na:

Opracowanie dokumentacji projektowej budowy sieci kanalizacji sanitarnej w obszarze Lasów Państwowych przy ul. Sportowej w Mińsku Mazowieckim

zamawiający: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
tryb zamówienia: Zapytanie ofertowe
nr sprawy: JRP.271.9.2016
wartość: do 30 000 Euro
termin składania ofert: 12 grudnia 2016  09:00
wynik postępowania: SŁAWOMIR BARAN WOD-KAN; 08-400 Garwolin ul. Jagodzińska 40. Cena brutto oferty: 20 910,00 zł. 




 
                                                                                                         
ZAPYTANIE OFERTOWE
 
 
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Mińsku Mazowieckim z siedzibą przy ul. Józefa Mireckiego 20, 05-300 Mińsk Mazowiecki działając w oparciu o Regulamin udzielania zamówienia dla postępowań do 30 000 euro zaprasza do złożenia oferty na: „Opracowanie dokumentacji projektowej budowy sieci kanalizacji sanitarnej w obszarze Lasów Państwowych przy ul. Sportowej w Mińsku Mazowieckim”. Zaproszenie stanowi jednocześnie specyfikację istotnych warunków zamówienia, która będzie służyła Wykonawcy do sporządzenia oferty. 
 
I. Zamawiający.
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
ul. Józefa Mireckiego 20, 05-300 Mińsk Mazowiecki
strona internetowa:  www.pwikminsk.pl, www.bip.pwikminsk.pl
tel.: /25/ 758 58 60, e-mail: biuro@pwikminsk.pl
 
II. Określenie przedmiotu zamówienia.
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej budowy sieci kanalizacji sanitarnej w obszarze Lasów Państwowych przy ul. Sportowej w Mińsku Mazowieckim na odcinku od osiedla mieszkaniowego Spółdzielni Mieszkaniowej „Kolejarz” w kierunku południowym do kolektora B. Planowana budowa kanalizacji sanitarnej obejmująca obszar Lasów Państwowych zlokalizowana jest w miejscowości Gliniak w gminie Mińsk Mazowiecki.
2. W obrębie planowanego przedsięwzięcia przebiega czynna sieć kanalizacji sanitarnej, której lokalizacja w całości nie została ujawniona na mapie zasadniczej. Stan techniczny istniejącej kanalizacji oceniono na bardzo zły. Przewiduje się budowę nowego odcinka sieci kanalizacji sanitarnej w obrębie ciągów komunikacyjnych po terenie Lasów Państwowych zlokalizowanych przy ul. Sportowej na odcinku od osiedla mieszkaniowego Spółdzielni Mieszkaniowej „Kolejarz” w kierunku południowym do włączenia w kolektor B, który znajduje się na działce o nr ew. 222/3. Włączenie istniejącej kanalizacji sanitarnej z terenu Spółdzielni Mieszkaniowej „Kolejarz” do nowej sieci należy dokonać na działce o nr ew. 221/2 przy ogrodzeniu oddzielającym teren Spółdzielni od Lasów Państwowych. Do nowej sieci kanalizacyjnej zostanie przełączony istniejący kanał sanitarny z ul. Sportowej oraz przyłącza dotychczasowych odbiorców przy ul. Sportowej w Mińsku Mazowieckim.
3. Wykonawca w ramach dokumentacji projektowej dokona analizy i obliczeń przepustowości hydraulicznej projektowanego odcinka sieci kanalizacyjnej dla zlewni obejmującej: budynki mieszkalne Spółdzielni Mieszkaniowej „Kolejarz” zlokalizowane na działce o nr ew. 2859/1, ul. Sportowej, ul. Zbigniewa Mirosza oraz ul. gen. Kazimierza Sosnkowskiego na odcinku od ul. Sportowa do wysokości boiska „Orlik” przy Szkoły Podstawowej Nr 6.
4. W ramach zleconej dokumentacji projektowej wykonawca uzyska decyzję o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, uzyska wymagane zgody i uzgodnienia umieszczenia sieci kanalizacyjnej w działkach po których zostanie ustalony przebieg sieci kanalizacyjnej, dokona wszystkich uzgodnień na Zespole ds. Koordynacji Usytuowania Projektowanych Sieci Uzbrojenia Terenu. Kompletną dokumentację projektową z punktu widzenia celu przedstawi do uzgodnienia zamawiającemu. Dokumentacja winna zawierać wszystkie zgody, uzgodnienia oraz decyzje niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę.
5. W ryczałtowej cenie ofertowej należy ująć:
5.1. zakup map do celów projektowych, w tym ujawnienia przebiegu istniejącej sieci kanalizacyjnej,
5.2. uzyskanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego,
5.3. badanie geotechniczne gruntu (min. 4 punkty),
5.4. wykonanie projektu budowlanego w 5 egzemplarzach,
5.5. wykonanie przedmiaru robót w 2-uch egzemplarzach,
5.6. wykonanie kosztorysu inwestorskiego w 2-uch egzemplarzach,
5.7. wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w 1 egzemplarzu,
5.8. wykonanie projektu budowlanego, przedmiaru robót oraz kosztorysu inwestorskiego w 1 egzemplarzu wersji elektronicznej na płycie CD w formacie PDF – 1 egzemplarz. Wielkość pojedynczych plików nie może przekraczać 10,0 MB,
5.9. sporządzenie karty informacyjnej przedsięwzięcia do decyzji środowiskowej,
5.10. sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
6. W ramach zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawcy:
6.1. Opisu proponowanych materiałów i urządzeń zgodnie z postanowieniami art. 29 ustawy – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015r, poz. 2164 z późn. zmianami).
6.2. Sporządzenia dokumentacji projektowej zgodnie z wymogami:
a) ustawy z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2016r., poz. 290 z późn. zmianami).
b) rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012r. poz. 462).
6.3 Sporządzenia przedmiaru robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013r. poz. 1129).
6.4. Sporządzenia kosztorysu inwestorskiego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno–użytkowym (Dz. U. z 2004r. nr 130 poz. 1389).
6.5. Sporządzenia specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (tekst jednolity Dz. U. z 2013r. poz. 1129).
 
III. Termin wykonania zamówienia.
Termin wykonania przedmiotu zamówienia do dnia 31.03.2017r.
 
IV. Warunki udziału w postępowaniu.

1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w tym celu:
a) Wykonawca przedstawi aktualny odpis z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2. Posiadają wiedzę i doświadczenie.
Zamawiający odstąpił od podania warunków udziału w postępowaniu.
3. Dysponują odpowiednim potencjałem techniczny oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
a) Wykonawca przedstawi oświadczenie, że osoba/y wykonujące zamówienie posiadają wymagane uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w specjalności instalacyjnej w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia.
b) Aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej okręgowej Izby Inżynierów i Techników Budownictwa.
4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
 Zamawiający odstąpił od podania warunków udziału w postępowaniu.
 
V. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
1. Wykonawca przedstawi aktualny odpis z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2. Wykonawca przedstawi oświadczenie, że osoba/y wykonujące zamówienie posiadają wymagane uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w specjalności instalacyjnej w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia.
3. Aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej okręgowej Izby Inżynierów i Techników Budownictwa.
 
VI. Miejsce i termin składania ofert.
1. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z napisem „Oferta na opracowanie dokumentacji projektowej budowy sieci kanalizacji sanitarnej w obszarze Lasów Państwowych przy ul. Sportowej w Mińsku Mazowieckim – nie otwierać przed 12.12.2016r godz. 9:00” w Sali Obsługi Klienta PWiK Sp. z o.o. w Mińsku Mazowieckim przy ul. Józefa Mireckiego 20 do dnia 12.12.2016r. godz. 9:00.
2. Sposób przygotowania oferty:
2.1. oferta musi być sporządzona w języku polskim, pismem czytelnym na komputerze, maszynie lub pismem odręcznym;
2.2. koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę;
2.3. wykonawca może złożyć w prowadzonym postępowaniu wyłącznie jedną ofertę;
2.4. oferta oraz wszystkie załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy. W przypadku, gdy ofertę podpisują osoby, których upoważnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych załączonych do oferty, wymaga się, aby Wykonawca dołączył do oferty oryginał pełnomocnictwa do podpisania oferty;
2.5. poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę.
 
VII. Miejsce i termin otwarcia ofert.
Otwarcie ofert odbędzie się w Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Mińsku Mazowieckim przy ul. Józefa Mireckiego 20, 05-300 Mińsk Mazowiecki pokój nr 104 w dniu 12.12.2016r. o godz. 9:05. O wyborze oferty oferenci zostaną powiadomieni pisemnie.
 
VIII. Osoba do kontaktu.
Szczegółowe informacje dotyczące zamówienia udziela Grzegorz Komuda tel.: 733 666 643 w godz. pracy Przedsiębiorstwa od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 – 15:00.
 
IX. Wadium.
Zamawiający odstąpił od wniesienia wadium.
 
X. Kryteria oceny oferty
Najniższa oferowana cena – waga 100%. Cena oferty może być tylko jedna i nie ulega zmianie przez okres ważności oferty. Cena winna uwzględnia wszystkie zobowiązania, musi być podana w PLN cyfrowo netto i brutto z wyodrębnieniem należnego podatku VAT.
 
XI. Informacja o formalnościach, jakie winny zostać dopełnione przez wykonawcę w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia.
1. Postępowanie kończy się podpisaniem umowy w terminie nie krótszym niż 2 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty, nie później jednak niż przed upływem terminu związania ofertą.
2. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
3. Umowa wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej, chyba że przepisy odrębne wymagają formy szczególnej.
4. Zakres świadczenia wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
5. Umowę zawiera się na czas oznaczony.
6. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla zamawiającego.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
 
Załączniki:
Ogłoszenie.pdf (1780kB) pdf Formularz ofertowy.pdf (467kB) pdf Oświadczenie, że osoby wykonujące zamowienie posiadają wymagane uprawnienia budowlane.pdf (199kB) pdf Wzór umowy.pdf (1494kB) pdf Plan orientacyjny.pdf (41kB) pdf

Zawiadomienie o wyborze oferty:
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf (421kB) pdf
 

metryczka


Opublikował: Grzegorz Komuda (8 grudnia 2016, 11:21:18)

Ostatnia zmiana: Grzegorz Komuda (2 stycznia 2017, 10:13:37)
Zmieniono: wynik postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 793