zamówienie na:

Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w drodze dojazdowej od ul. Marii Grochowskiej w Mińsku Mazowieckim

zamawiający: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
tryb zamówienia: Zapytanie ofertowe
nr sprawy: JRP/48/2016
wartość: do 30 000 Euro
termin składania ofert: 9 września 2016  10:00
wynik postępowania: Instal-Central Adam Szczepański, Krzysztof Szczepański s.c. Stara Niedziałka ul. Łąkowa 4, 05-300 Mińsk Mazowiecki. Cena brutto oferty: 61 011,64 zł.  





Zapytanie ofertowe
 
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Mińsku Mazowieckim z siedzibą przy ul. Józefa Mireckiego 20, 05-300 Mińsk Mazowiecki działając w oparciu o Regulamin udzielania zamówień dla postępowań o wartości do 30 000 Euro zaprasza do złożenia oferty na roboty budowlane pn.: „Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w drodze dojazdowej od ul. Marii Grochowskiej w Mińsku Mazowieckim”.
 
I. Zamawiający:
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Mińsku Mazowieckim
ul. Józefa Mireckiego 20, 05-300 Mińsk Mazowiecki
gm. Mińsk Mazowiecki, powiat miński, woj. mazowieckie
strona internetowa:  www.pwikminsk.pl, www.bip.pwikminsk.pl
tel./faks: 25/ 758 58 60, e-mail: biuro@pwikminsk.pl
 
II. Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej o średnicy DN 110 mm z rur PEHD100 o całkowitej długości L=136,0 mb w drodze dojazdowej na działkach o nr ew. 6531/28, 6531/22 i w ul. Marii Grochowskiej (działka o nr ew. 8071) oraz kanalizacji sanitarnej o średnicy DN 200 mm z rur PVC i PEHD100RC o całkowitej długości L=137,0 mb w drodze dojazdowej na działkach o nr ew. 6531/28, 6531/22 oraz na prywatnych działkach o nr ew. 6531/5, 6531/26 i ul. Jaśminowej (działki o nr ew. 6537, 6531/7). 
2. Opis przedmiotu zamówienia według kodów Wspólnego Słownika Zamówień.
45231300-8:  Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków.
45232400-6:  Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych.
45232150-8: Roboty budowlane w zakresie rurociągów do przesyłu wody.
3. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia.
3.1. Sieć wodociągowa.
• Budowa sieci wodociągowej o średnicy DN 110 mm z rur PEHD100 PN 10 (SDR 17) łączonych metodą zgrzewania doczołowego o całkowitej długości 136,0 mb.
• Montaż hydrantu typu nadziemnego o średnicy DN 80 mm obudowany w skrzynce ulicznej z zasuwą odcinającą średnicy DN 80 mm na odgałęzieniu – 1 kpl. (wg. załącznika nr 7 – Węzeł 3/4 w dokumentacji projektowej).
• Włączenie do istniejącej sieci wodociągowej DN 110 mm z rur PVC poprzez trójnik kołnierzowy DN 100/100 mm oraz zasuwami odcinającymi DN 100 mm – 3 kpl (wg. załącznika nr 7 – Węzeł 1 w dokumentacji projektowej).
• Budowa sieci wodociągowej przy zastosowaniu armatury i kształtek wodociągowych z żeliwa sferoidalnego z połączeniami kołnierzowymi, połączenia PE/żeliwo przy zastosowaniu łączników rurowo-kołnierzowych do rur PE (zgrzewane).
• Na sieci zastosować zasuwy równoprzelotowe z miękkim uszczelnieniem z obudową teleskopową, obsadzone w skrzynkach ulicznych żeliwnych średnicy 190 mm z płytą podkładową.
• Wzmocnienie elementów sieci wodociągowej blokami oporowym i podporowymi wg. dokumentacji projektowej z betonu klasy min. C12/15 i powierzchni podparcia 0,25 m2.
•  Wykonanie sieci metodą wykopu otwartego przy uwzględnieniu zasypki wykopu gruntem piaszczystym zagęszczonym do wskaźnika Is=1,0.
•  Średnia głębokość ułożenia sieci wodociągowej wynosi 1,60 m p.p.t.
• Roboty budowlane prowadzone będą w drogach o nawierzchni nieutwardzonej tj.:  w ul. Marii Grochowskiej (droga miejska opisana działką o nr ew. 8071) oraz w prywatnej drodze dojazdowej opisanej działkami o nr ew. 6531/28 i 6531/22.
• Odtworzenie terenu do stanu pierwotnego.
• Wykonanie próby szczelności rurociągu oraz badań bakteriologicznych wody w laboratorium akredytowanym zakończone decyzją SANEPID.
3.2. Sieć kanalizacji sanitarnej.
• Budowa sieci kanalizacji sanitarnej o średnicy DN 200 mm o całkowitej długości  L=137 mb, z tego na długość L=92,5 mb z rur PVC SN 8 (ścianka jednorodna) i na długości L=44.5 mb z rur PEHD100RC (do sieci kanalizacyjnych).
• Montaż systemowych studzienek inspekcyjnych PVC/PE o średnicy 425 mm z zamknięciem teleskopowym zakończonym włazem żeliwnym klasy D-400 i kinetami połączeniowymi – 5 szt..
• Montaż studni rewizyjnej z kręgów betonowych na uszczelki gumowe o średnicy Dw=1200 mm bez komina włazowego, zwieńczona włazem żeliwnym klasy D-400 na zatrzask – 1 szt..
• Uszczelnienie styków studzienek oraz przejścia rur przez studzienki wykonać jako szczelne z wykorzystaniem uszczelek gumowych.
• Wykonanie sieci kanalizacyjnej na odcinku 6-10 (wg. oznaczenia PZT, L=92,5 mb) metodą wykopu otwartego przy uwzględnieniu zasypki wykopu gruntem piaszczystym i zagęszczeniem gruntu do wskaźnika Is=1,0, z kolei na odcinku 5-6 (wg. oznaczenia PZT, L=44,5 mb metodą przewiertu sterowanego.
•  Średnia głębokość ułożenia sieci kanalizacji sanitarnej wynosi: 1,73 m p.p.t.
•  Roboty  prowadzone będą w drogach o nawierzchni nieutwardzonej tj.:  w ul. Jaśminowej (droga miejska opisana działkami o nr ew. 6537, 6531/7), w prywatnej działce o nr ew. 6531/26 oraz w prywatnej drodze dojazdowej opisanej działkami o nr ew. 6531/28 i 6531/22.
•  Odtworzenie terenu do stanu pierwotnego.
•  Wykonanie do odbioru sieci kanalizacyjnej wodnej próby szczelności i inspekcji TV.
4. Wymagania dodatkowe.
• Wykonawca przyjmie na siebie zobowiązanie składania wniosków materiałowych do zatwierdzenia przez inwestora na co najmniej 1 tydzień przed terminem wbudowania materiału.
• Wykonawca opracuje projekt czasowej organizacji ruchu w drogach publicznych;
• Wykonawca sporządzi plan Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia.
• Wykonawca przed przystąpieniem do robót budowlanych dokona geodezyjnego wytyczenie trasy sieci kanalizacji sanitarnej (oryginał szkicu tyczenia geodezyjnego przekaże Zamawiającemu).
• Wykonawca zobowiązuje się wykonać geodezyjną inwentaryzację powykonawczą oraz dokumentację powykonawczą wybudowanej sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej.
• Wykonawca dokona inspekcji telewizyjnej sieci kanalizacji sanitarnej w uzgodnieniu i pod nadzorem inspektora nadzoru inwestorskiego i służb technicznych Zamawiającego.
• Roboty budowlane składające się na przedmiot zamówienia należy wykonać z należytą starannością, zgodnie z dokumentacją, obowiązującymi Polskimi Normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót.
• Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia muszą być fabrycznie nowe i odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu, stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.
• W przypadku użycia w dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania   i Odbioru Robót Budowlanych lub przedmiarze robót wskazania w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaków towarowych lub pochodzenia, Zamawiający zgodnie z Regulaminem, dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania materiałowe w ogólnie dostępnych źródeł, katalogach, stronach  internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania technicznego. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów (produktów) ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów (np. atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne) potwierdzających, że oferowane przez Wykonawcę produkty odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. Powyższe dokumenty będą podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji „równoważników” lub odrzuceniu oferty z powodu ich „nierównoważności”.
5. W cenie ofertowej należy ująć:
• Wszystkie elementy ujęte w przedmiarze robót (pozycje przedmiaru robót nie uwzględnione w kosztorysie ofertowym, uważane będą przez Zamawiającego jako elementy, które zostały policzone w innych pozycjach).
• Koszty opracowania projektu organizacji ruchu i zajęcie pasa drogowego na czas prowadzenia robót, w tym kary wynikające z przekroczenia terminu i powierzchni zajmowanej drogi.
• Koszty płukania, dezynfekcji i analiz bakteriologicznych sieci wodociągowej zakończone decyzją SANEPID-u dopuszczającą włączenie wodociągu do eksploatacji.
• Koszty wykonania wodnej próby szczelności oraz inspekcji TV kanału sanitarnego.
• Koszty obsługi geodezyjnej w tym inwentaryzacji powykonawczej wybudowanych sieci.
• Koszty opracowania dokumentacji powykonawczej.
• Koszty zużytej energii elektrycznej i wody dla potrzeb budowy.
• Koszty zabezpieczenia zaplecza socjalnego i składowania materiału.
• Koszty wymiany gruntu z wywozem urobku na odległość do 10 km oraz transportem i zakupem gruntu sypkiego (odkrywki punktowe).
• Koszty odtworzenia terenu do stanu pierwotnego.
 
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, projekcie budowlanym i przedmiarze robót.
 
III.  Warunki udziału w postępowaniu
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga udokumentowania posiadania ww. warunku.
1.2. Posiadają wiedzę i doświadczenie, w tym celu:
a) Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie sieci kanalizacji sanitarnej o średnicy nie mniejszej niż 200 mm i wartości brutto nie mniejszej niż 50 000,00 złotych oraz jedną robotę budowlaną polegającą na budowie sieci wodociągowej o średnicy nie mniejszej niż 110 mm i wartości brutto nie mniejszej niż 50 000,00 złotych.
1.3. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym celu:
a) Wykonawca przedłoży wykaz osób, które będą wykonywać lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nie czynności. Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował kierownikiem budowy posiadającym co najmniej 5 lata doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami budowlanymi będącymi przedmiotem zamówienia (po uzyskaniu uprawień) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych uprawniające do kierowania robotami budowlanymi lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie wystarczającym do nadzorowania robót budowlanych objętych niniejszym postępowaniem przetargowym
b) Wykonawca przedstawi oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia.
1.4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tym celu:
a) Wykonawca przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
b) Wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnienie warunku udziału w postępowaniu.
 
IV.  Miejsce i termin składania ofert
Oferty należy składać w Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Mińsku Mazowieckim przy ul. Józefa Mireckiego 20, 05-300 Mińsk Mazowiecki Sala Obsługi Klienta.
Termin składania ofert do dnia 2016-09–09 do godz. 10:00
 
V. Wadium
Ustala się wadium w wysokości: 1 000,00 złotych /słownie: jeden tysiąc złotych/.
1. Wykonawca wnosi wadium:
1) pieniądzu:
•    na konto zamawiającego : 21 1240 2702 1111 0000 3037 4766 (z dopiskiem: wadium w przetargu na budowę sieci wod-kan w drodze dojazdowej od ul. Marii Grochowskiej w Mińsku Mazowieckim)
•    w siedzibie zamawiającego: kasa PWiK Sp. z o.o. (kasa czynna w poniedziałek, środę i piątek od 11:00 do 13:00) ul. Józefa Mireckiego 20; 05-300 Mińsk Mazowiecki
2) w poręczeniach bankowych,
3) w gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych.
 
2. Sposób przekazania
Wadium należy wnieść/wpłacić przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. Oryginał ww. dokumentu należy złożyć razem z ofertą.

Załączniki:
Ogłoszenie zamówienia.pdf (2075kB) pdf SIWZ wraz z załącznikami.pdf (1274kB) pdf Specyfikacjia Techniczna Wykonania i Odbioru Robót.pdf (611kB) pdf Projekt budowlany_opis techniczny_projekt zagospodarowania terenu z wykazem zezwoleń i uzgodnień.pdf (654kB) pdf załącznik mapowy plan zagospodarowania terenu.pdf (193kB) pdf załącznik mapowy do decyzji GK.7230.1.3.2016.pdf (71kB) pdf załącznik mapowy do decyzji GK.7230.1.4.2016.pdf (75kB) pdf załącznik mapowy do protokołu nr g.6630.392.2015.pdf (158kB) pdf przekrój podłużny sieci wodociągowej.pdf (38kB) pdf Schemat węzłów .pdf (21kB) pdf przekrój podłużny sieci kanalizacji sanitarnej.pdf (45kB) pdf schemat studni betonowej.pdf (35kB) pdf schemat studni systemowej.pdf (30kB) pdf

Zawiadomienie o wyborze oferty:

Zawiadomienie o wyborze oferty.pdf (453kB) pdf

metryczka


Opublikował: Grzegorz Komuda (1 września 2016, 14:28:10)

Ostatnia zmiana: Grzegorz Komuda (7 października 2016, 14:46:36)
Zmieniono: wynik postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 945