zamówienie na:

Remont kolektorów "B" i "0" prowadzony w ramach zadania pn.: "Rehabilitacja kolektorów sanitarnych "B" i "0" metodą bezwykopową - EtapI"

zamawiający: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy: PT/TP-13/14
wartość: powyżej 30 000 Euro
termin składania ofert: 16 stycznia 2015  10:00
wynik postępowania: PER AARSLEFF POLSKA Sp. z o.o. ul. Wiertnicza 131, 02-952 Warszawa. Cena brutto oferty 6 844 581,00 PLN. 





Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
ul. Tuwima 1 05-300 Mińsk Mazowiecki
 
O G Ł A S Z A
 
WSZCZĘCIE POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
 
Przeprowadzanego na podstawie Regulaminu Udzielania Zamówień Sektorowych w Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Mińsku Mazowieckim
 
Remont kolektorów „B” i „0” prowadzony w ramach zadania pn.:
„Rehabilitacja kolektorów sanitarnych „B" i „0" metodą bezwykopową - Etap I"
 

w ramach Projektu
„Poprawa efektywności gospodarki wodno-ściekowej dla potrzeb
aglomeracji Mińsk Mazowiecki – etap I.”
w ramach działania 1.1-Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach
powyżej 15 tys. RLM, priorytetu I Gospodarka wodno-ściekowa
Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013
 
I. Zamawiający.
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Mińsku Mazowieckim
ul. Tuwima 1, 05-300 Mińsk Mazowiecki
gm. Mińsk Mazowiecki, powiat miński, woj. mazowieckie
strona internetowa:  www.pwikminsk.pl, www.bip.pwikminsk.pl
tel.: /25/ 758 58 60 lub /25/ 759 69 64, faks: /25/ 758 67 12
e-mail: biuro@pwikminsk.pl
 
II. Tryb zamówienia.
Zamówienie prowadzone  jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 30 000 Euro  zamówienie sektorowe. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Regulaminem Udzielania Zamówień Sektorowych Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Mińsku Mazowieckim.
 
III. Sposób uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej www.bip.pwikminsk.pl oraz w siedzibie Zamawiającego Pion Techniczno-Inwestycyjnym PWiK Sp. z o.o. w Mińsku Mazowieckim ul. Tuwima 1 pok. 6  tel. /025/ 758-58-60 wew. 37 lub /025/ 758-67-12. Specyfikację istotnych warunków zamówienia w wersji papierowej udostępniana jest na podstawie pisemnego wniosku. Koszt jednej strony SIWZ wynosi:1,00 złoty.
 
IV. Przedmiot zamówienia.
1. Przedmiotem zamówienia jest zarówno wykonywanie prac projektowych jak i robót budowlanych realizowanych dla zadania inwestycyjnego: Remont kolektorów „B” i „0” prowadzony w ramach zadania pn. „Rehabilitacja kolektorów sanitarnych „B" i„0" metodą bezwykopową - Etap I" Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych zgodnie z Warunkami Kontraktowymi dla Urządzeń oraz Projektowania i Budowy dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robót inżynieryjnych i budowlanych projektowanych przez Wykonawcę" - Edycja: 4. wydanie angielsko-polskie niezmienione 2008 z erratą (tłumaczenie 1. wydania 1999), dalej zwanymi również „żółty FIDIC".

2. W ramach projektu zakłada się zaprojektowanie i wykonanie robót:
a)    Rehabilitacja kolektora „B" (DN 800) o długości 1392,00 mb;
b)    Rehabilitacja kolektora „0" (DN 600) o długości 1533,00 mb;
c)    Renowacja studni kanalizacyjnych - 54 szt.
 
3.  Opis przedmiotu zamówienia według kodów Wspólnego Słownika Zamówień: 
71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45000000-7 Roboty budowlane
45232423-3 Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
45232410-9 Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45255600-5 Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji
45232400-6 Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45232460-4 Roboty sanitarne
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45223200-8 Roboty konstrukcyjne
45232152-2 Roboty budowlane w zakresie przepompowni
45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
 
4. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do opracowania dokumentacji projektowej dla przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany będzie uzyskać wszelkie uzgodnienia i decyzje oraz pozwolenia/zezwolenia w zakresie projektowanych odcinków. Szczegółowe informacje o zakresie dokumentacji projektowej koniecznej do wykonania zostały zawarte w Tomie III SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.

5. W programie funkcjonalno-użytkowym mogą występować nazwy własne, znaki towarowe lub być podane niektóre charakterystyczne dla producenta wymiary. Nie są one wiążące i można dostarczyć elementy równoważne, których charakterystyka nie jest gorsza niż parametry urządzeń czy materiałów podanych w opracowaniach projektowych. Wszelkie koszty wynikające z różnic pomiędzy urządzeniami zaprojektowanymi, a zaoferowanymi ponosi Wykonawca. Zwrot „równoważne" oznacza możliwość uzyskania efektu założonego przez Zamawiającego za pomocą innych rozwiązań technicznych poprzez dopuszczenie ofert opartych na równoważnych ustaleniach.

6. Zamawiający zwraca uwagę, ze w przypadku składania przez Wykonawcę propozycji rozwiązań równoważnych, to na Wykonawcy ciąży wykazanie dowodu, iż oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane są zgodne z wymaganiami Zamawiającego.
 
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – Część III: Opis  Przedmiotu Zamówienia/Program Funkcjonalno-Użytkowy.

 
V. Oferty częściowe i wariantowe.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
 
VI. Opis warunków udziału w postępowaniu
Opis warunków udziału w postępowaniu wraz z podaniem ich znaczenia oraz opisu sposobu dokonania oceny spełnienie tych warunków zawiera Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – Część I: Instrukcja Dla Wykonawców punkt 7.
 
VII. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienie warunków udziału w postępowaniu.  
Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienie warunków udziału w postępowaniu zawiera Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – Część I: Instrukcja Dla Wykonawców punkt 8.
 
VIII. Termin wykonania.
Planowany termin wykonywania zamówienia w terminie 7 miesięcy od dnia podpisania umowy.
 
IX. Wadium.
Ustala się wadium w wysokości:
150 000,00 złotych
(słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100 gr).
Wykonawca wnosi wadium:
1. w pieniądzu na konto lub w kasie Zamawiającego.
2. w poręczeniach lub gwarancjach bankowych.
3. w gwarancjach bankowych.
 
X. Kryterium oceny ofert i ich znaczenie.
Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o kryterium ceny.
Jest to jedyne kryterium, na podstawie którego będą oceniane oferty. Niniejsze zamówienie zostanie udzielone temu Wykonawcy, którego cena podana w Formularzu Oferty będzie najniższa.
 
XI. Miejsce i termin składania ofert.
Oferty należy składać w PWiK Sp. z o.o. w Mińsku Mazowieckim przy ul. Tuwima 1, 05-300 Mińsk Mazowiecki,  pok. 4 (sekretariat) do dnia 16.01.2015r. do godz. 10:00.
 
XII. Miejsce i termin otwarcia ofert.
Otwarcie ofert nastąpi w PWiK Sp. z o.o. w Mińsku Mazowieckim przy ul. Tuwima 1, 05-300 Mińsk Mazowiecki,  pok. 4 w dniu 16.01.2015r. o godz. 10:00.
 
 Mińsk Mazowiecki, dnia 0 3.12.2014r.
 
Załączniki:

Informacja o modyfikacji /zmianie/ treści SIWZ:

Wyjaśnienia do treści SIWZ:

Zawiadomienie o wyborze oferty

metryczka


Opublikował: Grzegorz Komuda (4 grudnia 2014, 12:53:46)

Ostatnia zmiana: Grzegorz Komuda (5 marca 2015, 14:59:53)
Zmieniono: wynik postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 2311