zamówienie na:

Przewiert sterowany kanalizacji sanitarnej DN 200 mm z rur PE-HD pod drogą krajową nr 2 w Mińsku Mazowieckim

zamawiający: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Mińsku Mazowieckim
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy: ZS/TT-2/11
wartość: poniżej 14 000 Euro
termin składania ofert: 22 marca 2011  10:00
wynik postępowania: Energotel-Bis, 05-320 Mrozy, ul. A. Mickiewicza 105; Cena netto: 24 049.02 PLN 





OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU


1.  Zamawiający:
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Mińsku Mazowieckim
ul. Tuwima 1, 05-300 Mińsk Mazowiecki
gm. Mińsk Mazowiecki, powiat miński, woj. mazowieckie
strona internetowa:  www. bip.pwikminsk.pl  
tel.: /025/ 758 58 60 lub /025/ 759 69 64 faks: /025/ 758 67 12
e-mail: biuro@pwikminsk.pl

2.  Tryb zamówienia:
Przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej 14 000 euro – Zamówienie Sektorowe

3.  W siedzibie Zamawiającego będzie udostępniony do wglądu projekt techniczny obejmujący specyfikę zamówienia.

4.  Przedmiot zamówienia
Nazwa zamówienia: Przewiert sterowany kanalizacji sanitarnej DN 200 mm z rur PE –HD pod drogą krajową nr 2 w Mińsku Mazowieckim.
 
Opis przedmiotu zamówienia:
4.1.  Zamówienie polega na wykonaniu przejścia kanalizacji sanitarnej DN 200 mm pod drogą krajową Nr 2 – ul. Warszawskiej w Mińsku Mazowieckim.
Roboty budowlano – montażowe obejmują:
  • budowę kanału sanitarnego z rur PE-HD klasy PE 100 RC metodą przewiertu bez naruszenia zewnętrznego stanu gruntu  – długości 19,5 mb;
  • wymiana kinety z przepływowej na połączeniową w istniejącej studzience rewizyjnej PVC/PE o średnicy DN 425 mm na kanale DN 200 mm w ul. Warszawskiej – 1 szt.;
  • montaż studzienki kontrolno-rewizyjnej PVC/PE o średnicy DN 425 mm z zamknięciem teleskopowym i pokrywą żeliwny klasy D400 – 1 szt.;
  • średnia głębokość posadowienia rur kanalizacyjnych – 2,78 m p.p.t.;
  •  kamerowanie wybudowanego odcinka sieci kanalizacji sanitarnej;
  • przywrócenie naruszonego terenu do stanu pierwotnego.
4.2.   W cenie ofertowej należy ująć:
  • koszty opracowania projektu technicznego czasowej organizacji ruchu;
  • koszty zajęcia pasa drogowego;
  • obsługę geodezyjną w tym inwentaryzację powykonawczą;
  • koszty zużytej energii elektrycznej i wody dla potrzeb budowy;
  • koszty związane z czynnościami odbiorowymi;
  • koszty odtworzenia uszkodzonych w trakcie robót budowlanych nawierzchni drogowej do stanu pierwotnego;
  • koszty wymiany gruntu z wywozem urobku na odległość do 10 km oraz transportem i zakupem gruntu sypkiego;
  • koszty inspekcji TV wraz z raportem obejmującym parametry wskazujące poprawne wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej.
5.  Zamawiający nie przewiduje  robót dodatkowych.
6.  Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
7.  Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
8.  Termin wykonania zamówienia: 31 maja 2011r.
9.  Opis warunków udziału w postępowaniu:
9.1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

9.1.1.  Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadają takich uprawnień, w szczególności wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą posiadający wpis do rejestru przedsiębiorców w Krajowym Rejestrze Sądowym albo do ewidencji działalności gospodarczej;

9.1.2.  Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności:
  • wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem ogłoszenia zamówienia, a jeżeli okres jest krótszy – w tym okresie  co najmniej jeden przewiert sterowany sieci kanalizacyjnej długości min. 20 mb  w warunkach odpowiadających specyfice zamówienia.
  • dysponują kierownikiem budowy, który będzie uczestniczył w wykonywaniu niniejszego zamówienia, posiadającym kwalifikacje zawodowe tj. odpowiednie uprawnienia budowlane oraz przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa (wymagane ustawą z 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane Dz.U. z 2006r. nr 156, poz. 1118 z późn. Zm.)
9.1.3.  Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności;

9.1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia tj.:
9.1.4.1. Wykonawcy, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności;
9.1.4.2. Wykonawcy, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego;
9.1.4.3. Wykonawcy, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
9.1.4.4. Osoby fizyczne,  prawne i  podmioty gospodarcze, których odpowiednio członków zarządu, partnerów, wspólników, komplementariuszy prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo w związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
9.1.4.5. Podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary;
9.1.4.6. Wykonawcy, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub po­sługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji;
 
9.2.  Wymagane dokumenty:
9.2.1.  Pisemne oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w zakresie obejmującym pkt. 9.1. niniejszego ogłoszenia;
9.2.2.  Oferta zawierająca kosztorys ofertowy;
9.2.3. Dokumenty stwierdzające, że wykonawcy, którzy będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia (zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców w Krajowym Rejestrze Sądowym albo do ewidencji działalności gospodarczej, odpowiednie uprawnienia budowlane oraz przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa kierownika budowy, który będzie uczestniczył w wykonywaniu niniejszego zamówienia);

10. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
Ocena spełnienia warunków udziału wykonawcy w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie wymaganych dokumentów (pkt. 9.2. niniejszego ogłoszenia).

11.  Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

12.  Kryterium oceny ofert: Cena – 100%.
Cena oferty może być tylko jedna i nie ulega zmianie przez okres ważności oferty. Cena winna uwzględnia wszystkie zobowiązania, musi być podana w PLN cyfrowo netto i brutto, z wyodrębnieniem należnego podatku VAT.
 
13. Wybór oferty.
Oferta, która przedstawia najniższą cenę oferowaną ze wszystkich ofert zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty pozostaną sklasyfikowane w odniesieniu do badanej oferty z najniższą ceną.


14.  Miejsce i termin składania ofert:
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Mińsku Mazowieckim
ul. Tuwima 1, 05-300 Mińsk Mazowiecki, pokój nr 4
do dnia 22.03.2011 do godz. 10:00.
Oferty złożone po terminie będą zwrócone oferentom bez otwierania.

15.  Miejsce i termin otwarcia ofert:
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Mińsku Mazowieckim
ul. Tuwima 1, 05-300 Mińsk Mazowiecki, pokój nr 4
dnia 22.03.2011r. o godz. 10:00
Otwarcie ofert jest jawne.

16.  Termin związania ofertą: Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.
 
17. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy.
Zamawiający zawiera umowę w terminie nie krótszym niż 3 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty, nie później jednak niż przed upływem terminu związania ofertą.
Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
Umowa wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej, chyba że przepisy odrębne wymagają formy szczególnej.
Zakres świadczenia wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
Umowa jest nieważna w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia.
Umowę zawiera się na czas oznaczony.
Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla zamawiającego.
 
18.  Warunki umowy
Warunki umowy zostaną określone odrębnie.
 
19.  Ogłoszenie wyników postępowania.
Wyniki postępowania zostaną ogłoszone w siedzibie zamawiającego. Niezależnie od ogłoszenia wyników wszyscy wykonawcy uczestniczący w postępowaniu o zamówienie zostaną powiadomieni w formie pisemnej.


metryczka


Opublikował: Grzegorz Komuda (11 marca 2011, 14:19:56)

Ostatnia zmiana: Grzegorz Komuda (25 marca 2011, 08:24:16)
Zmieniono: wynik postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 2449